gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 RS A&S

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:27 pm

"Mooi want ik heb dat toevallig op zak." zei Sirius en hij liep op Regilius af en greep hem bij zijn keel en hij haalde het flesje tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:30 pm

regilius wilde tegenstribbelen maar laat zijn handen dan zakken, hij wilde haar niet vergeten en dit was de enige manier, en hij deed zijn mond open en ogen dicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:38 pm

Sirius goot het goedje bij hem naar binnen. "ZO, vertel me nu maar wat er in het document stond en waarom je het wou stelen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:46 pm

de heer van het duister wilde die documenten hebben er stond volgens hem iets belangrijks in, er stond een moeilijk woord in iets wat ik nog nooit eerder heb gelezen een gruzelement dat was de titel en verder stonden er plaatsen in,maar verder was het niet echt nuttig leek mij, maar die gene wist er van en de heer stuurde iemand om die gene te doden,en mij om die documenten te halen, zegt regilius, ik denk tot die man blufte,maar dat moet je bij de heer niet doen. zegt hij dan nog,

sue zat op de bank en keek autumm aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:49 pm

"Wat kijk je?"vroeg Autumm.

"Interessant." zei Sirius nadenkend. "Dus het heeft iets met gruzelement te maken.." hij had geen idee wat dat was. "Denk niet dat je meester blij is als je hem verteld dat het verbrand is."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:52 pm

jah, en ja hij zal zeker boos zijn maar ik ben niet bang voor de pijn die hij me aandoet en die kan ik beter verdragen dan tot jij het doet, zegt regilius eerlijk

is die bron de gene van zwadderich waar je heletijd mee om gaat, vraagt ze zachtjes aan haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 8:57 pm

Autumm knikte kort. "NIemand mag het weten" zei ze zacht. "Beloof dat je zwijgt"

Sirius keek hem aan. "Hoe bedoel je dat broertje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 9:01 pm

sue knikte en keek na de haart.

je bent mijn broer en..en ik kijk naar je op, ookal leiden we 2 anderelevens je bent en blijft mijn broer, zegt regilius zachtjes, en jij doet iets goed. zegt hij dan en hij keek weg toen hij de tranen voelde komen terwijl hij aan het kind dacht wat hij gedood had
---

moet na een verjaardag doei
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyza jan 29, 2011 9:10 pm

"Waarom volg je niet gewoon mijn voorbeeld dan?" vroeg Sirius.

Autumm dacht aan Regilius, ze hoopte dat het goed gin.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:15 am

omdat ik ben wie ik ben en ik heb grote fouten gemaakt broer een hele grote en ik heb me wat laten mislijden, zegt regilius, en daar is geen terug weg bij mogelijk, maar ik doe mijn best zegt hij dan en hij denkt aan wat hij met autumm had af gesproken.

sue keek naar autumm, wil je wat eten of drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:23 am

Sirius keek Regilius aan. Hij had spijt van zijn keuze. "Vertel me erover" zei hij, zijn stem was wat vriendeijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:29 am

waar over, over mijn keuze...vraagt regilius verbaast omdat sirius er na vroeg en vriendelijkere klank hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:32 am

"Nee, wat je eraan gaat doen" zei Sirius geduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:38 am

zo dicht mogelijk bij de heer komen, zodat mijn ogen dingen zullen zien en mijn oren dingen zullen horen die ik aan iemand door speel en die waarschuwd jullie weer, het is moeilijk want je weet nooit wanneer hij wilt toe slaan dus jullie moeten snel reageren, zegt hij zacht maar duidelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:41 am

Sirius keek zijn broer aan en er verscheen iets van een glimlach op zijn gezicht. "Dat is goed om te horen, ik ben trots op je" zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:47 am

regilius wat wat verbaast en hij glimlachte kort naar sirius, bedankt broer maar geloof me dat hoeft niet,zegt hij en hij steekt zijn hand uit naar de stok, mag ik hem terug ik moet gaan ik ben al telang weg. zegt hij

remus kwam de woon kamer in, ik vind tot sirius lang weg blijft als hij er over 5 min er niet is ga ik hem zoeken, zegt hij
sue keek remus aan en knikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:49 am

Sirius keek hem aan en knikte. "Oke" zei hij en hij gaf de stok terug. "Ben voorzichtig, je speelt met vuur"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:53 am

ben gerust ik kan me niet branden want ik ben ook vuur, zegt regilius en hij glimlachte nog eens lichtjes en hij liep met gebouw uit, en buiten maakte hij een via via en verwonde hij zich extra zodat het niet op viel en dan verdwijn thij zodra hij de via via heeft aan geraakt

seu keek even naar autumm en weer naar de haart
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:55 am

Sirius verscheen weer in de hal van het hoofdkwartier. "Ik ben er weer" riep hij door het huis.

Autumm dacht afwezig na. Alles ging aan haar voorbij, ze was best ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 2:02 am

aah gelukkig, zucht remus en liep naar hem toe, wat heb je uit gespookt zolang weg blijven, wat is er gebeurt..en heb je de papieren, vroeg hij wat ongerut maar roch nog vrij kalm

regilius vertelde nu dees het verhaal maar met leugens er bij nu het serum was uit gewerkt en hij kreeg een straf te voorduren die meerdere of zelfs heel veel mensen hadden gekregen en daarna ging hij naar zijn kamer, en schreef een brief.

lieve autumm

wat een avond heb ik achter de rug eerst moet ik een opdracht doen eindelijk zonder iemand te doden, maar dan kom ik sirius tegen, ik was zo bang en hij wilde mijn geheugen wissen maar toen heb ik alles vertelt en hij deed het niet, gelukkig maar ik wil die herinneringen aan jou niet kwijt, hij was trots op me zei hij, de heer was minder blij tot ik niks had, maar weet tot ik je mis ook al is het maar voor even.

regilius

en hij pakte een zwarte uit en stuude het naar autumm toe


Laatst aangepast door feniks vlame op zo jan 30, 2011 2:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 2:06 am

Autumm zag een uil en nam de brief aan en ze begon te lezen. Ze glimlachte, het was een lieve brief.

Sirius keek hem aan. "Ik kwam mijn broertje tegen met dezelfde opdracht. Hij las de papieren en verbrandde deze, ik heb hem waarheidserum gegeven en de documenten ging over Gruzelementen of zoiets.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 2:11 am

ow..dus het klopte van die geruchten. zegt remus somber tegen sirius,en van gruzelementen heb ik nog nooit gehoord, volgt hij eer na denkent achteraan

regilius ging op bed liggen en pakte rivens ring en keek er na dan doet hij het weer onder zijn trui,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 2:16 am

"Hij zei dat het een fout was en hij alles wil doen om de fout te herstellen, hij zal informatie doorspelen naar een bron.." zei Sirius zacht.

Autumm voelde zich gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 8:57 am

remus knikte na dat sirius was uit vertelt, een meisje heeft zich aan gesloten ze wilt spion zijn bij de dd, en toen ik de reden vroeg....zei ze ik heb een goede bron, zegt hij tegen sirius, wat vind jij er van...

regiliu sliep en droomde over winter
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Emptyzo jan 30, 2011 1:20 pm

"Misschien is haar bron Regilius wel?" mompelde Sirius nadenkend over wat zijn broertje verteld had. "In dat geval is hij betrouwbaar, je kan niet liegen met waarheidserum.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RS        A&S - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RS A&S
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: