gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 division rs

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:18 pm

wanneer denk je daar bij te zijn dan, de heer wilt nog even wachtn maar niet te lang meer, je hoeft alleen zijn zwakkeplekken te kennen, zegt de man terwijl hij haar volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:26 pm

Katherina knikte langzaam en ze keek hem aan. "Dat weet ik." zei ze zacht. "Maar hij is ontzettend sterk, en zijn plekken weet hij goed te verbergen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:32 pm

de man knikte, de dd mogen hem nu wel vangen van de heer als ze de kans krijgen. dus doe voorzichtig, morgen neemt de heer kantakt met je op, zegt hij en dan loopt hij de kamer uit.

Lj sliep onrustig
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:34 pm

Katherina keek hem na en ze voelde een brok opkomen in haar keel. Waar was ze in vredesnaam mee bezig? Wat moest ze doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:37 pm

de man verdween:p

Lj bleef on rustig maar sliep wel door
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:41 pm

Katherina sliep pas in de vroege uurtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:46 pm

Lj werd de volgende morge vroeg wakker, hij had vanacht van alles gedroomd en pas toen hij zag tot hij gewoon in zijn kamer was wist hij tot hij gedroomd had sommige dingen hadden zo echt maar ook weer nep geleken, en hij deed snel makkelijke kleren aan en ging naar onder waar nog niemand in de keuken was en hij pakte wat wisckey en deed er van wat in een glas en zette de fles weg en hij ging vermoeid zitten en nam een slok, dit had hij al een hele lange tijd niet gedronken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:47 pm

Katherina kwam niet veel later de keuken van het hoofdkwartier in lopen. Ze was nog doodmoe maar ze moest van zichzelf uit bed komen. Wat moest ze in vredesnaam doen? De 2strijd maakte haar meer dan gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:54 pm

Lj nam net een slok toen katherina binnen kwam en hij zag tot ze er niet vit uit zag. en ook zware nacht gehad vraagt hij aan haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:56 pm

Katherina knikte en ze ging tegenover hem zitten. "Ja, ik kon niet echt slapen" zei ze langzaam en ze keek hem aan. "Jij ook niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 6:59 pm

ik heb geslapen maar dromen gehad, dus ik heb het gevoel niet geslapen te hebben ookal heb ik geslapen, zucht hij en hij nam weer een slok en hij voelde zich er fijner door ook al mog hij het eigelijk niet meer hebben soms pakte hij het toch stiekem en hij vond het niet erg tot katherina het zag
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 7:00 pm

"Wat voor dromen maken je zo onrustig?" vroeg Katherina zacht en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 7:49 pm

dd die mijn dierbaren weten te vinden en ze erge bingen aan doen,,,terwijl ik niks voor ze kan doen tenzij ik antwoord, zegt Lj en hij keek katherina aan. ik doe alles om de orde en mijn dierbaren veilig te stellen. een keer heb ik het gedaan en ik weet er niet veel meer van alleende gang die draaide de trap en alles zat onder het bloed. en het eerste wat ik toen zag was een heler. zucht hij en hij nam weer een slok
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptyma maa 21, 2011 9:27 pm

Katherina beet op haar lip en ze keek hem aan. "Je moet op je hoede zijn" zei ze toen zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptydi maa 22, 2011 7:37 am

Lj keek op met een vragende blik naar katherina toe. waar voor moet ik op passen. vraagt hij zachtjes terug wetent tot zij iets wist wat hij niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptydi maa 22, 2011 10:48 am

"Voor de dooddoeners." zei Katherina langzaam en ze slikte. "Ik weet zeker dat ze je maar al te graag te grazen willen nemen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptydi maa 22, 2011 6:51 pm

Lj luisterde en ontspande meteen en grinnikte dan zacht, katherina. dat weet ik al jaren en ik ben niet bang voor ze, en ik kan het hebben wat ze ook met mij doen, stelt hij haar gerust en hij schonk haar een glimlach , en hij nam nog een slok
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 12:18 am

Katherina glimlachte even zuur en wist niet wat ze moest doen. "Ik moet weg" zei ze toen. Daarmee bedoelde ze voor altijd. Ze wist dat het haar dood zou worden maar ze kon niet door gaan met deze missie.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 7:28 am

Lj keek katherina aan en glimlachte, tot strakjes zei hij want hij wist tot ze strakjes samen dienst hebben maar op de een of andere manier leek katherina zich niet fijn te voelen of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 9:45 am

Katherina slike en keek naar hem. "Je begrijpt het niet.. Ik moet gaan en kan daarna niet meer terug komen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 1:47 pm

Lj keek katherina niet begrijpent aan en hij stond haar op en liep naar haar toe en pakte haar bij haar schouders. wat is er of wat is er gebeurt. vraagt hij bezorgt en keek haar aan hij wilde haar helpen hoe dan ook want hij voelde iets voor haar dat dieper was dan vriendschap alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 5:34 pm

Katherina keek hem aan. Ze moest nu sterk zijn en niet toegeven. "Het is beter voor je als ik je die informatie bespaar." zei ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 7:45 pm

Lj snapte er niks van gister hadden ze nog gezoent en nu ging ze ineen keer weg, alsjeblief vertel wat er gebeurt is..ik wil je helpen en zoals ik eerder zei ik kan best wat hebben. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 7:51 pm

Katherina keek hem aan en probeerde zich los te maken en deed twee stappen naar achter. "Je kan me niet helpen, het is beter voor ons allebei als ik nu ga, als ik langer wacht doet het alleen meer pijn" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Emptywo maa 23, 2011 7:54 pm

Lj voelde een brok in zijn keel en zijn maag samen knijpen, na zoon lange tijd voelde hij weer iets voor iemand en nu..nu ging ze weg. als het dan meer pijn zou doen waarom heb je me dan gister terug gekust...had het dan niet gedaan als je wist tot je weg moest. zecht hij zacht en pijnlijk want hij heild van haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





division rs - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
division rs
Terug naar boven 
Pagina 16 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the division

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: