gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 een R en S rs XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 8:44 pm

dacota was overeind gesprongen en naar hem toe gerend en keek naar de vlinke wond op zijn achter hoofd, blijven liggen, beveelde ze hem meteen en zei zelf duwde op een knop die artsen deed waarschuwen als ee onder het trainen iets fout was gegaan of iets anders, en ze knielde bij darren neer en scheurde wat stof van haar kleding af en duwde het zachtjes op de wond, hij stond dicht bij darth vader en hj mocht niet dood gaan...ander was hij dat al lang geweest,

jesse keerde zich met een rebelse houding naar rainer en hoorde zijn woorden, dat was santage wat hj deed, maar hij twijfelde er wel door hij wilde graag darren zien, maar hj wilde niet naar hem luisteren en je zag aan zijn gezicht tot hij was aant twijvele en hij wilde darren zien, en dan ineens liet hij een stok in de ruimte naar zich toe vliegen en hij haald er krachtig mee uit naar rainer, en je zag tranen glimmen in zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 8:53 pm

Darren bleef op zijn plek liggen en voelde zijn hoofd bonken. Hij had geen schedelbreuk of zo, gewoon een flinke wond, al was het zwart voor zijn ogen. 'Ik... zie niks.' zei hij, lichtjes kreunend van de pijn. Hij was ook op zijn achterhoofd geraakt, recht tegen het zicht-centra. Hij hoopte dat hij niet blind zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 8:59 pm

rustig darren, de helers zijn er zo zegt, dacota en ze hoopte vuurig tot hij niks ernstig er aan overheild wand anders hadden ze een probleem, dan kwamen een paar helers binnen en ze gingen bij darren kijken en ze zorgde eerst tot het bloede stopte waarna ze hem op een vliegende brangkaar legde en met hem naar de eerste hulp gingen en dacota vertelde over zijn zicht en de heler zei tot ze het gingen behandelen en ze ginnen met daren richting de operatie kamer, je krijgt zo een verdoving en dan kijken we wat we kunnen doen zegt de heler terwijl ze de spuit klaar maakteXD

jesse haalde snel en vloeiden nog eens naar rainer uit, ik wil naar mijn broer, sist hij vel en rebels,en hij bleef uit halen terwijl hij steeds kwader werd, en hij voelde tot er iets was met darren
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 9:08 pm

Darren knikte en zag toch niks dus hij wist niet dat die spuit er eigenlijk was xD

Rainer pakte zijn lichtzwaard en blokkeerde de stok, die zo werd doorgekliefd door zijn lichtzwaard. 'Luister dan eerst naar mij!'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 9:14 pm

als je dadelijk bij komt is alles weer beterder, vluistert ze en ze zette de spuit waardoor hij snel zou slapen, en de artsen begonnen hun werk te doenXD
de uitslag die weet jij ruuz:p

NEE. schreeuwt jesse en hij liet de stok die nu 2 stokken waren geworden vallen en hij voelde die kracht in zich weer schreeuwen om verlossing en niet veel later voelde hij weer iets met darren en de energie barste weer los en kwam bliksem uit zijn handen en jesse kneep zijn ogen dicht terwijl hij op zien knieen belande
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 9:38 pm

[Darren is aan één oog blind geraakt en voor de rest is er niks aan de hand
En ik heb een perfect plaatje voor Darren gevonden! Het is de linkse gast en je moet je hem even met groen/blauw/grijs/geel rond het pupil-ogen voorstellen xD https://2img.net/h/i97.photobucket.com/albums/l214/berkhje/146b.jpg
https://2img.net/h/i186.photobucket.com/albums/x207/XtremeFangirl/3-4.jpg ]

Rainer gromde en liet hem maar liggen. Hij vroeg zich af of hij het kon stoppen. 'Stop het, Skywalker! Geloof in jezelf, en dwing de kracht terug!'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 9:57 pm

jesse voelde hoe de kracht uit hem gezogen werd en hij probeerde het terug te sturen en hij deed zij best en niet veel later een harde knalen een explosie volgt in de trainings zaal die zich oom met rook vulde

de dokters waren na een tijdje klaar met darren en hadden hem naar zijn kamer gedracht waar ze sue de wacht lieten houden
-----

geweldig plaatje en bijde jongens zijn cute
ps hoelaat ben je morge uit
ik heb vrij nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:01 pm

Rainer gromde en rende toen door de rook heen, zoekend naar Jesse. 'Skywalker, waar ben je!?'

Darren werd wakker nadat hij een tijdje in zijn kamer lag en opende zijn ogen. Hij kreunde lichtjes toen hij pijn in zijn hoofd voelde, en bleef liggen, totdat hij merkte dat hij alles links van hem niet meer kon zien. Hij knipperde verbaasd, en sloot één van zijn ogen. Toen hij dat deed werd het helemaal zwart voor zijn ogen. Was hij nou... blind aan zijn linkeroog!? 'S-Sue?' mompelde hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:07 pm

jesse zat ineen gedoken dicht bij demuur zijn litteken was open gedaan en bloede en zijn ogen waren groot van angst hij zat in een mengeling van het verleden maar ook nog het heden en hij zag het vuur van nu en thoen en hij rilde angstig, darren..fluistert hij,laat me niet alleen...DARREEN!

sue was wat dingen schoon aant maken als ze darren hoorde en ze ging vlug naast hem op bed zitten,gelukkig je bent bij, ik maakte me ongerust...hoe voelje je, vroeg ze meteen bezorgt maar liefde vol.
----
tot hoe laat heb jij morge lesXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:12 pm

[OH sorry! Tot 2 uur of zo Razz]
---

Rainer fronste en drukte op de noodknop van de zaal. Hij drukte ook een andere knop in en sprak; 'Haal Darren!'

Darren glimlachte lichtjes. 'Mijn hoofd doet pijn maar... waarom kan ik maar met één oog zien? Zeg me niet dat die klap me halfblind heeft gemaakt?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:17 pm

sue keek darren aan, de dokters hebben hu best gedaan darren, maar zei dachten tot je helemaal blind zou blijven of heel wazig zou zien maar, je mag blij zijn tot je met een oog kan zien, zegt sue eerlijk tegen hem en gaf hem een glas water drink wat, zegt ze dan en keek hem aan ze vond hem leuk, maar dan ging de deur open, en dacota stond er, mee komen, zegt ze tegen darren dringent

jesse bleef zitten waar hij zat en zijn ogen waren groot en hij keek veel rond, nee, roept hij soms ineens verschrikt als hij iemand uit het verleden darren zag aan vallen, en riep soms angstig zijn naam en hij keek weer naar het vuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:24 pm

Darren zuchtte diep en ging rechtop zitten toen Sue een glas water wou geven. Hij nam het aan en dronk het glas helemaal leeg. En toen in een keer kwam Dacota binnen. Hij keek naar haar. 'Wat is er?' vroeg hij en stond langzaam op.

Rainer wachtte tot Darren zou komen en ventileerde de ruimte zodat alle rook weg ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:29 pm

kom nou maar dan zie je het zo wel, zegt dacota wat op dringent ze ging niet zeggen tot rainer had gevraagt hem te halen want dan wist hij tot er iets met jesse was en dan ging hij dadelijkte bezorgt of zo reageren
sue keek darren aan en dan naar dacota

jesse begon overeind te krabbelen hij was bang hij moest hier weg er was vuur en hij was darren kwijt...darren, zegt hij trillerig en hij wankelt en het bloek liep uit het litteken
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:32 pm

Darren knikte. 'Het is goed.' zei hij tegen Sue, ookal had hij nog steeds hoofdpijn. Hij ging met Dacota mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:36 pm

dacota liep op een stevige draf door tot bij de trainings hallen en bleef bij een hal saan waar nog maar een beetje rook uit kwam, jesse is door binnen, maar hij is helemaal van slag dus doe vorzichtig hij denkt tot hij in het verleden is gedeeltelijk, zegt ze en ze loopt dan naat binnen

jesse had een hand bij de muur en keek rond da ziet hij rainer wel staan en hij voelde zich kwetsbaar en hij kromp weer ineen, wat was er gaade wat was er gebeurt, waar was darren, vroeg hij zich af
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:42 pm

Darren ging achter haar aan, iets langzamer omdat hij hoofdpijn had, en hoorde dat Jesse van slag was. Hij knikte lichtjes en liep naar binnen. Hij zag Jesse staan, en hij liep op hem af. 'Jesse...' zei hij zachtjes en viel op zijn knieën naast hem neer. Hij legde zijn hand op zijn rug. 'Rustig maar. Ik ben er.' zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyzo apr 10, 2011 10:47 pm

jesse hoorde de stem van darre en hij vloog hem om de hals, het spijt me...ik..ik was bang..j..jij i voelde tot jij ,,iets had..e dan was je weg..en ik ko..n..niks, stamelde jesse verheel verwart het heden en verleden door elkaar terwijl hij darren vastheild en zij tranen liepen over zij wangen, h..heb je niks, vraagt hij dan aan darren

dacota kwam bij rainer staan en keek hem aan, ik denk tot hij nu bang voor je gaat zijn, zegt ze tegen hem terwijl ze naar het tafereel keek
---
kom jij morge ook nog onXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyma apr 11, 2011 7:36 am

Ik ben on :3
---

Darren schrok even toen Jesse hem zo plotseling om de hals vloog. Hij sloeg zijn armen om hem heen en hield hem stevig vast. 'Ssst... het is goed, Jesse. Ik heb niks.' zei hij zachtjes, al zei het verband om zijn hoofd heel wat anders. Hij wou Jesse gewoon niet bezorgd maken.

Rainer keek naar Dacota. 'Misschien kan ik regelen dat ik ze allebei train. Zou dat helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyma apr 11, 2011 7:42 am

ikke ook
---

jesse heild darren vast en hoorde de stem van darren die hem kalmeerdee hij liet darren langzaam los en keek hem aan en hij zag het verband en zijn woede nam toe, wie heeft dat gedaan. vraagt hij met een trillerige stem en hij wilt recht komen

dat zou kunnen helpen. probeer het gewoon, darren kan bijna alles al, zegt dacaota
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyma apr 11, 2011 7:47 am

'Dat heb ik mezelf aan gedaan.' zei Darren zachtjes en legde een hand op zijn schouder. Het was raar om Jesse maar met één oog te kunnen zien. Hij zou zometeen even een ooglapje regelen, sinds het geen zin had om met een inactief oog rond te lopen. 'Mijn force doet soms heel raar. Als ik het helemaal onder controle heb, dan werkt het perfect, maar soms draait mijn force door. Daardoor heb ik dit.' Hij legde een hand op zijn hoofd. Zijn gezicht vertrok lichtjes van pijn, maar hij gaf geen kik en stond op.

Rainer knikte. '
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyma apr 11, 2011 7:52 am

jesse keek darren aan en hij kalmeerde wat toen hij zijn verhaal deed,en hij bleef dicht bij hem staan, jij hebt he tenminste wat onder controle, fluistert jesse en hij keek de zaal rond en dan naar de grond, er was ee explosie...volgens mij, zegt hij terwijl hij zich het een beetje herinerde wat net presies gebeurt was

eens kijken of ze mee gaan na de ziekenzaal, zegt dacota en ze liep er heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyma apr 11, 2011 10:02 pm

Darren keek Jesse aan toen hij praatte. 'Denk er maar niet te veel over na. Je moet rusten.' Zei hij zachtjes en hees hem overeind.

Rainer liep ook op de twee jongens af. 'Ik zie geen andere oplossing dan jullie samen te laten trainen. Ga nu maar naar de ziekenzaal en rust uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptyma apr 11, 2011 10:20 pm

jesse keek darren aan maar was blij tot hij hem heilp, sorry voor de last fluistert hij maar dan hoort hij rainer en hij draaide zich om terwijl de spieren zich spande uit angst en hij ging dichter tegen darren aan staan, hij keek rainer rebels maar ook angstig aan, en je merkte tot hij nog twijfelde of hij nu bang moest zijn of juist niet

dacota keek darren en jesse even aan, soms kom ik ook nog wel les geven hoor plaagt ze darren en gaf hem er een kus blij, haal geen streken uit, want dan zal hij er erger uit zien dan nu, waarschuwd ze darren nog eens ze vertrouwde hem niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptydi apr 12, 2011 3:47 pm

(Ik doe er een rolletje bij, sinds we nu alleen maar Siths hebben xD Hij wordt een Jedi en gaat Darren en Jesse helpen)

naam: Allen
achternaam: Inoue
leeftijd: 16, bijna 17.
uiterlijk: Clickitty click!
innerlijk: Aardig, vrolijk, optimistisch, betrouwbaar, koppig, eigenwijs, kort lontje, HEEL ERG klunzig.
kant: Jedi
wapen: Zijn rechterarm is mechanisch, en hij kan daarmee KEIHARD meppen. Hij gebruikt anders ook een zilver lichtzwaard.
sterke punten: Lenigheid. Hij is zo lenig als maar kan.
zwakste punten: Zijn klunzigheid. Hij valt nog wel eens over zijn eigen voeten. Ook kan Allen niet tegen kleine donkere ruimtes.
verleden: Allen is zijn vader verloren toen hij nog in de buik van zijn moeder zat, en zijn moeder stierf kort na zijn geboorte. Hij is opgevoed in een weeshuis, maar op 6-jarige leeftijd rende hij weg, op zoek naar een andere vredigere plaats. Dat is wanneer hij Mana ontmoette, een man die hem mee naar zijn huis bracht en hem opvoedde. Allen zag Mana als zijn vader, maar later werden ze aangevallen door de Siths. Mana stierf bij die aanval maar had alles gedaan om Allen te beschermen. Hij stierf recht voor Allen's ogen. Er was echter nog één Sith over, en hij viel Allen aan. Allen greep nog net op tijd een pistool en schoot de Sith neer, maar precies op dat moment haalde de Sith ook uit. Toen verloor hij zijn arm. Hij is gevonden door een Jedi, die hem meebracht naar het hoofdkwartier. Hij moest 3 maanden lang naar de psychiater om er weer bovenop te komen, want hij werd bijna gek en zijn arm werd vervangt voor een mechanische. Hij heeft toen altijd bij de Jedi gezeten, en wilt wraak.
extra: -
door: Ruuz

Darren stak zijn arm iets uit om Jesse te beschermen, maar je merkte wel dat hij onstabiel op zijn plek stond. Hij kon zo ineen storten. Hij rolde met zijn ogen toen Dacota hem plaagde en hem een kus gaf. 'Daar ben ik me nu wel bewust van, dank je.' gromde hij.
Rainer zuchtte diep. 'Ga rusten. Morgen beginnen we echt.' bromde hij, en verliet de zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Emptydi apr 12, 2011 4:47 pm

dacota liep weg met rainer mee

jesse keek de 2 na en keek dan naar darren, ik wil geen les van hem hebben, zegt hij dan koppig terwijl hij hem wat ondersteunde, zelf was hij ook niet 100% in orde maar hij wilde darren helpen.
----

achter ongeveer een halfuurtje moet ik weg ben dan pas na 10 uur weer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een R en S rs XD - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een R en S rs XD
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: