gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Two makes the seal.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Two makes the seal. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:49 pm

Rabb bleef staan en keek naar de muur hoe konden die mensen hier eigelijk leven dacht hij en hij keek naar de kaars die vel branden en dan keek hij weg, hij kende zijn magie en wist ook al veel dingen er van maar ook weer heel veel niet, dan zag hij de raam en liep er naar toe en keek er uit, hij was zo tezien op de 2e verdieping. misschien als hij uit het raam klom en naar onder ging en de raam van gistere vond wist hij de weg weer en hij grijsde bij die gedachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:50 pm

steff, kyara vraagt iets aan rabb XD
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:50 pm

Julia greep zijn arm om hem tegen te houden. Ze was nog niet uitgesproken. "Ik denk dat je hetzelfde probeert te doen als ik ga doen zodra ik mijn verloofde ontmoet. Alleen dan op een veel killere manier. Wil je haar werkelijk pijn doen en kwetsen en mishandelen in de hoop dat mijn vader spijt krijgt? Het kan hem allemaal niks schelen. Het gaat allemaal om macht. Er zijn meer manieren om dit te stoppen zonder haar pijn te doen." praatte Julia aan 1 stuk door.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:52 pm

Nathaniel draaide zich met een ruk om. 'Ik ben niet van plan om haar te mishandelen, wat denk wat voor persoon ik ben?' riep hij verontwaardigt uit. Hij trok zijn arm los. 'Wat voor andere manier dan, wat denk je dat er tegen te doen valt?' zei hij op verbitterde toon.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:55 pm

Julia keek hem even aan en de gedachte die ze al eerder ergens diep in haar achterhoofd zat kwam opnieuw boven. "Een schandaal." zei ze vast besloten.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:55 pm

oeps negeer vorige bericht maar
Embarassed -----

Lj staarde naar de muur en vroeg zich af hoe die mensen het hier konden uithouden in dit kasteel,dan hoort hij ineens een stem en keek verbaast op en zag een meisje staan,,,,ehm, stottert hij want hij wilde niet zeggen tot hij verdwaald was en hij ging met een hand door zijn haren en je zag hem even denken, ik zoek benjamin maar ik kan hen niet vinden,zegt hij dan, hij was niet op zijn kamer loog hij er snel achteraan.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:57 pm

'Een schandaal?' herhaalde Nathaniel op ongelovige toon. Hij keek Julia fronsend aan.
Kyara glimlachte. 'Aha. Misschien is hij wel in de bibliotheek, hij brengt daar geloof ik best vaak tijd door. Als je de hoek omgaat is het aan het einde van de gang,' zei ze op vriendelijke toon.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 5:59 pm

"Ja een schandaal, ik weet zeker dat jou vader net zo goed als mijn vader schandaalvrij wil blijven. Dus je weet best waar ik het over heb. Begin een affaire met een andere vrouw, word betrapt met een straatpaardenrace, die iets wat je niet hoort te doen."

even eten:P Misschien reageer ik soms op ipod, licht aan de bui van me oudersxD
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:02 pm

rabb glmlachte naar het meisje, bedankt..mijn naam is rabb en de jouwe.., zegt hij dan kort en probeert toch wat beleeft over te komen al had hij er wel wat moeite mee, maar wat wil je als je altijd op straat hebt geleeft,
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:05 pm

smakelijk!

Nathaniel had even een verbijsterde uitdrukking op zijn gezicht, en barste toen in lachen uit.
'Aangenaam, mijn naam is Kyara,' zei Kyara glimlachend. 'Sorry, maar ik moet nu echt verder, ik zie je nog wel!' zei ze en liep gehaast verder.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:08 pm

Rabb knikte, wie weet zei hij zachtjes en keek kyara even na en begon dan te lopen naar de richting die ze vertelt had. en niet veel later kwam hij uit in de bibihotheek iets waar hij niet van heild aangezien hij niet kon lezen
klaasheid

klaasheid

Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:09 pm

benjamin kwam langs de bibliotheek, waar hij rabb aantrof. "nou jongen, dit is wel de laatste plaats waar ik iemand van jou leeftijd dacht aan te treffen"
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:11 pm

Julia begreep niet wat er zo grappig was en keek hem met gefronste wenkbrauwen aan.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:12 pm

rabb keek om naar benjamin en grijnsde uit dagent,dat valt ook te verklaren ik werd hier heen gestuurt omdat je hier vaak zou zijn, want hier ben ik niet graag,hier zitten weestal alleen die hoge pieten, zegt hij het laatste wat nors en keek benjamin aan
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:14 pm

Nathaniel haalde diep adem nadat hij uitgelachend was. 'Sorry, maar dat is niet echt een goed idee. Als mijn vader achter zoiets zou komen zou hij me gelijk op het schavot zetten,' zei hij en een grinnik ontsnapte zijn mond bij de gedachte eraan.
Kyara liep naar de keuken om het dienblad weg te zetten en de scherven op te ruimen. Ze verwachte een grote preek van de kok, maar hij was zo bezig met het banket voor vanavond dat hij haar niet eens opmerkte. Opgelucht liep ze de keuken weer uit.
klaasheid

klaasheid

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:16 pm

"hmmm, dat verklaard veel. nou snotneus, ik heb nog niet alles verteld wat ik met je in petto heb. ik wil jou gaan trainen. die magie van jou moet je leren in de hand te houden. daarbij heb ik een extra paar ogen nodig voor als Emma weg gaat. een extra paar magische ogen wel te verstaan" benjamin begon met het tekenen van een groot teken.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:19 pm

"in dat geval stel ik voor dat je wat respect voor Emma toont. Want als je aan haar zit zit je aan mij"
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:20 pm

luster ouwe ik heb mijn krachten redelijk onder controle ik leef er al 17 jaar mee, en ik wil je helpen maar ik moet savond weg, en in ruil voor op die emma te passen wil ik wat eten hebben, anders doe ik het niet, begon hij snel voor hij in zijn reden wou vallen en hij keek toe hoe hij het teken maakte
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:23 pm

Kyara liep naar de stallen toe om de paarden eten te geven.
Nathaniel zweeg. Hij draaide zich weer om na een lichte buiging te hebben gemaakt en liep weg.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:27 pm

Julia keek hem na. Als hij maar niet dacht dat hij er zo makkelijk vanaf zou komen. Ze hoopte dat het geholpen had. Anders moest ze drastische maatregelen gaan nemen. Ze begreep hem wel, waarschijnlijk zou ze zelf zich ook rot gedragen tegen wie dan ook haar verloofde zou worden. Maar hij mocht Emma niet kwetsen.
klaasheid

klaasheid

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:29 pm

toen hij klaar was vormde de rune een groot portaal waardoor je zijn vertrekken kon zien. hij keek de jongen aan met een opgetrokken wenkbrauw. "onder controle zei ik. ik twijfel niet aan jou vermogen vuur op te roepen en dergelijken. jou bron van energie werkt als een wilde en daar wil ik wat aan gaan doen, het kan namelijk gevaarlijk zijn voor jou en zij die dierbaar voor je zijn." vervolgens stapte hij half door de poort. toen keek hij grijnzend door de poort terug naar rabb. "en ik durf te wedden dat ik jou een paar truckjes kan leren die jij nog niet kent."

Laatst aangepast door klaasheid op di apr 05, 2011 6:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:30 pm

Nathaniel besloot op zoek te gaan naar de koning en zijn vader, aangezien hij toch niets beters te doen had.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:33 pm

Julia slenterde wat onbeholpen door de gangen. Ze wou dat de tijd langzamer ging, maar dat werkte natuurlijk niet zo. Wat een gedoe zeg..
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:34 pm

rabb had staan luisteren, iets nieuws leren was wel intresant al zou hij dat niet toegeven,en ging dan mee door de poort en vroeg zich meredere dingen af over benjamin,en hij grijnsde lchtjes, welke trukjes vraagt hij
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Emptydi apr 05, 2011 6:38 pm

Nathaniel liep de troonzaal in. Hij zag de koning en zijn vader zitten en liep naar ze toe, waarna hij een lichte buiging maakte. 'Het spijt me dat ik dit vraag, maar ik vroeg me af heer, waarom ik uitgekozen ben om Emma's echtgenoot te worden?' vroeg hij op beleefde toon.

wil iemand even de koning spelen? (:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 7 Empty

Two makes the seal.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: