Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 9:45 pm
benjaming legde zijn boek weg...hij kon zich niet concentreren...Emma zou binnen kort weg gaan...en hij kon het maar niet uit zijn hoofd zetten...hij had wel vorderingen gemaakt met rabb...hij had zijn magiesche bron leren controleren, en hem heel erg goed geholpen met heel veel dingen....hoewel hij nog altijd erg koppig was...maar dat deed er nu niet toe. 'ik denk dat het tijd word dat ik de meisjes hun geschenken geef' dacht hij...hij verliet de bibliotheek om naar zijn waterschaal te gaan.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 9:47 pm
><
Nathaniel werd slaperig van de zon op zijn gezicht en sloot zijn ogen. Hij was blij dat hij over een paar dagen naar huis zou kunnen gaan, ookal had iedereen hem hier nog zo goed behandelt. Hij miste het om thuis te zijn.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 9:50 pm
Jeej fijn dat jullie allemaal met Julia willen trouwen.. doet me een beetje denken aan mijn leven hier o_0
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 9:57 pm
nooo...we hebbe jou en julia nodig!!! anders doe ik het wel ofzo!!!
benjamin vulde de schaal met water en zocht naar emma en julia. en ging vevolgens naar hen op zoek.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 9:59 pm
Sorry, ik voel me gewoon even kut omdat ik niet naar engeland mag. Dus nu moet ik om alles janken om alles omdat ik thuis vast zit terwijl al mijn beste vrienden wel ver weg zitten..
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 10:03 pm
>< Maar anniek moeten we anders wachten tot je wel happy bent?? Of..
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 10:05 pm
Nee speel maar gewoon door. Ik kan helaas geen tv kijken, want heb geen verbinding met de kabel op me kamer... ik ga zo wel online secret story kijken ofzo, kan ik lachen om andermans stomme problemenxD
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 10:16 pm
Haha aww ! Gaan we weer verder?
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 10:17 pm
Nou het gaat wel weer, na 50 keer luisteren naar kurt - hold your hand (weet ook niet hoe ik daarop kwam, toeval bij youtube) kan ik er weer tegen aan! dus zegmaar waar we zijn!
Onderwerp: Re: Two makes the seal. wo apr 06, 2011 10:24 pm
Nathaniel zuchte. Hij wilde er liever niet over nadenken wat hem te wachten stond zodra hij naar huis ging met Emma, maar toch kon hij er niets aan doen. Hij wilde naar huis, maar zag ontzettend op tegen wat er daarna zou gebeuren.