Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:31 pm
Emma keek uit het raam, tranen in haar ogen. Ze kon niet zwaaien, ze kon gewoon niks doen..
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:32 pm
Julia keek hem aan en drukte haar gezicht toen zacht tegen zijn borst. Ze moest echt bij iemand uithuilen. "Ik ben nog nooit gescheiden van haar geweest." fluisterde ze snikkend.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:35 pm
Nathaniel keek strak voor zich uit. Hoe verder ze van het kasteel verwijdert raakten, hoe meer gespannen hij werd. Hij had een naar voorgevoel, een onheilspellend gevoel in zijn maag. Kyara keek naar Jesse. 'Dus wat wil je gaan doen?'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:35 pm
"Het voelt werkelijk alsof we aan elkaar vast zaten en nu losgescheurd worden." snikte Julia zacht.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:43 pm
Gabe keek haar aan. 'Maar dat het niet het zelfde is betekend niet dat je niet gelukkig kan zijn. Het is nieuw, het is anders en het is wennen. Maar je zal vast gelukkig zijn. '
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:44 pm
Nathaniel zuchte. 'Ik heb het gevoel dat ons iets verschrikkelijks te wachten staat,' zei hij op ongemakkelijk toon.
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:45 pm
Julia glimlachte waterig en knikte. "Ik hoop het." zei ze zacht. "Maar ik heb het gevoel dat ik misschien wel gelukkig kan worden als ik bij je ben.. Daar ben ik dankbaar voor"
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:45 pm
benjamin kon het voelen...er ging iets gebeuren. hij wist we dat hij niet op het spoed bezoek aan een van de gewesten in had moeten gaan. hij was net weer terug en direct hoorde hij dat het oorlog was in het land van buckley. daarbij zou nathaniel ernaartoe gaan en emma ging mee... hoewel hij zich heel erg af vroeg of dit wel een van de beste ideeen van het meisje was geweest, maakte hij zich meer zorgen om de verandering in de magische stromen die hij had gevoeld bij zijn terug komst. 'alsof er een storm op uitbarsten staat.' mompelde hij.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:48 pm
hij vloog bijna door de gangen. op zoek naar julia. tot hij haar vond bij gabe. "gaat het een beetje met je?" vroeg hij bezorgt.
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:50 pm
Julia ook dan denk ik?
Julia knikte naar Gabe en keek op toen ze Benjamin hoorde. Ze keek hem aan en voelde opnieuw de tranen opkomen. "Het doet me zoveel pijn dat ze weg is." fluisterde Julia
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:53 pm
hij keek naar het huilende meisje, hij was in ieder geval blij dat gabe haar leek te bevallen. "er zijn nou eenmaal dingen in het leven die niet zo fijn zijn. maar ik verzeker je, jullie zien elkaar weer." hij glimlachte, ookal voelde hij zich er niet zo zeker van. dat voorgevoel zat hem nog altijd dwars.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. zo apr 10, 2011 8:54 pm
XD oja! Sorry maar wat kreeg Julia dan .<! ?? En lol emma heeft dus geen flauw idee wat er aan de hand is. Maar... wat is trouwens de RAMP ofzo die gebeurd als ze uit elkaar zijn >< ?