Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 4:38 pm
Kyara stond stil. 'Het gaat goed met hem. Volgens mij weet hij nog niet dat je terug bent, dus je moet hem maar snel opzoeken,' zei Kyara. Nathaniel lag nog steeds op bed en staarde naar het plafond.
wat heb je gehad?
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 4:59 pm
rabb keek kyara aan, oke, zegt hij dan zachtjes en hij voelde iets lopen en hij keek voelde aan zijn blouse aan de achterkant en hij keek naar zijn hand de wond was weer open gesprongen,en hij keek naar zijn hand, misschien moet er toch na gekeken worden zegt hij dan zachtjes
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:02 pm
Kyara keek Rabb geschrokken aan. 'Trek je shirt uit,' zei ze en liep naar hem toe.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:07 pm
rabb trok zijn shirt uit die onder aan de achter kant rood was geworden en hij draaide zich naar kyara om en je zag onder aan de rechterkant van zijn rug een afgebroken pijl zitten in de wond
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:10 pm
Kyara sloeg een hand voor haar mond. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:13 pm
rabb dacht na. we waren omsingeld en...eerst hielp nathaniel mij maar ik moest hem helpen dus ik zorgde voor afleidig..daar bij is het gebeurt denk ik antwoord rabb en hij keek kyara aan, zo erg is het toch niet antwoord hij dan
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:14 pm
Kyara keek Rabb aan alsof hij gek was. 'Niet zo erg? Er zit een pijl in je rug,' zei ze. 'Ik zal hem eruit moeten trekken..' vervolgde ze aarzelend.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:16 pm
rabb zag je even een minder gezicht trekken maar hij knikte dan, oke maar snel voor ik me bedenk, zegt hij enkel en hij ging op het bed liggen zo tot kyara aan zijn rug kon komen,
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:18 pm
Kyara beet op haar lip en knikte. Ze pakte de pijl met beide handen stevig vast en gaf toen een harde ruk. Ze tuimelde achterover op de grond, maar hield wel met een triomfantelijk gezicht de pijl omhoog.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:22 pm
rabb bleef liggen en schreeuwde het uit toen kyara de pijl uit zijn rug trok en hij vloekte hardnog eens na en hij wilde recht komen maar de wond deed meet pijn dan tpe de pijl er in zat
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:26 pm
Kyara krabbelde overeind. Ze pakte een doek en wat verband en ging op de rand van het bed zitten. 'Stil liggen,' zei ze en begon de wond voorzichtig schoon te deppen met de natte doek.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 5:31 pm
rabb ging met zijn gezicht in het kussen liggen en hij verbeet de pijn en liet kyara haar gang gaan ookal deed het verzorgen pijn
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 7:34 pm
Gabe knikte. 'Zou jij mij dan mijn kamer kunnen wijzen?' vroeg hij. En hij glimlachte.
Emma liep naar Julia's kamer.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 10:04 pm
rabb ging langzaam overeind zitten en was opgelucht tot ze klaar was met schoon maken, hij was nu niet bepaalt blij als iemand zijn wonden schoonmaakte, maarja het moest
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. do apr 14, 2011 11:28 pm
Julia knikte. "Natuurlijk" zei ze glimlachend en ze liep door de oostvleugel en opende de deur. "Zo te ruiken hebben ze net je bed op gemaakt." zei ze. "Als er iets is mijn kamer daar" zei ze en ze liet het hem zien.