Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: za mei 07, 2011 9:57 pm
rabb keek toe en luisterde. maar dan staat hij op en loopt naar het paard toe en haalt er een water zak van af en haalt de dop er uit en geeft hem aan emma, drink wat...stelt hij voor
Emma dronk wat maar keek hun aan. 'Ik.. er allemaal paniek, mensen rende gillend heen en weer, vuur.. en..' ze keek Nathaniel aan. 'En jij en Julia..' er kwamen tranen in haar ogen.
benjamin, had iets gevoeld. het was een soortgelijk gevoel als toen in de tuinen toen Julia flauwviel, maar dan minder heftig....alsof het een eind verderop was gebeurd. hij liet zijn magisch zintuig door de omgeving vloeien en vond een grote opeenhoping van energie, een paar mijl verderop. half verbaast, half grinnikend mompelde hij: "dat moet rabb zijn" direct gaf hij zijn paard de sporen en sprintte in die richting.
benjamin wist dat hij dichterbij kwam. hij voelde nu ook een tweede en derde energie bron. "nathenial is bij hem...vreemd wie is die tweede" mompelde hij, en liet zijn paard nog harder galopperen.
Laatst aangepast door klaasheid op zo mei 08, 2011 7:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: zo mei 08, 2011 7:04 pm
rabb had zwijgent toe gekeken hij wist niet wat hij moest zeggen, hij vond het vreemd wat emma had gehad. maar dan viel hem benjamin in, die wist overal wel veel antwoorden op. benjamin weet misschien wat je hebt gehad, vlapt hij er dan meteen uit
Emma keek naar Rabb. 'Misschien wel ja.' zei ze zacht. Vervolgens pakte ze Nathaniels hand vast. 'Ik heb geen spijt.' zei ze vastbesloten. 'Maar ik heb dingen gezien.. dingen die misschien kunnen gebeuren.. die gaan gebeuren. Ik voel het!! En.. ik kan die dingen niet laten gebeuren' ze keek hem angstig aan. Vervolgens hoorde ze iets en schrok zich dood.
feniks vlame
Onderwerp: Re: zo mei 08, 2011 7:10 pm
rabb sprong op en maakte een vuur bal in zijn hand klaar om het naar de gene te gooien die hallo zei. maar dan ziet hij tot het benjamin is die de grot in komt en hij laat de vuur bal weer verdwijnen en hij zucht diep. jij bent het
"zo zo, die is snel aangebrand..." benjamin grinnikte even, maar zag toen de seriouse gezichten van de mensen om hem heen..."uhm...jullie kijken alsof jullie een spook hebben gezien. ik ben oud maat toch niet zo oud?"