Emma keek hem aan. 'Ik denk niet dat je er veel mee opschiet..' zei ze.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: di apr 19, 2011 9:51 pm
rabb liep door en hij zag de muur daar moest hij overheen hij had geen kuus en hij begon te klimmenXD maar dan halver wegen de muur voelt hj een steek en hij keek naar zijn arm waar een pijl in zat en voor hij er erg in had viel hij terug naar beneden de struiken in, en als hij recht wilt komen voelt hijhoe hij uit de struiken word getrokken en tegen de grond gedrukt, ondanks zijn hevig verzet
Emma zuchtte, ze liet hem uiteindelijk maar zijn gang gaan en rende weg naar haar kamer.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: wo apr 20, 2011 10:33 pm
rabb voelde hou hij nogsteeds tegen de grond werd gedrukt, maar hij zou zich niet over geven en hij keek naar de voeten van de soldaat en hij blies vuur naar diens voeten waardoor hij achteruit sprong en rabb los moetlaten en rabb kwam overeind en zag een aantal soldaten zich al verzamelt hadden en hij ging klaar staan om zijn krachten te gebruiken
Emma werd gek, ze wou heel graag Rabb helpen, maar een opdracht geven aan de soldaten om hem met rust te laten zou haar ook in de problemen brengen, haar en julia, iedereen. Ze wist echt niet wat ze nu moest kiezen.
feniks vlame
Onderwerp: Re: do apr 21, 2011 9:27 pm
rabb ontweek de zwaard van een soldaat en liep het zwaard vervolgens van hem heel heet worden. hij wilde ze niet pijn doen, maar eigelijk had hij geen keuze als hij zich wilde verdedige, en verzeten tegen zijn arestatie, en dan begint hij bewegingen te maken en hij dreigt de soldaten achteruit met het vuur, dan voelt hij een steek en hij keek naar zijn arm waar een pijl in zat, die was hij vergeten de pijlen en hij ontweek vervolgens nog eentje
jesse het broertje van rabb had gehoort tot zijn broer weer terug was en hij was hem aant zoeken
Emma wou helpen, wat moest ze doen? Ze hoopte dat Nathaniel niet heel erg veel problemen kreeg met zijn vader, en ze maakte zich zorgen om Rabb. Ze liep weer naar beneden en liep naar een raam, ze keek naar de tuin, kijkend of ze iets zag van Rabb ofzo.
Nathaniel was in hevige discussie met zijn vader. Hij stond oververhit tegen hem te schreeuwen, en hij schreeuwde kwaad terug. Nate balde zijn handen tot vuisten. 'Ga die soldaten terug halen! Hij heeft niks gedaan, IK ben degene die je van de troon wil hebben, het was mijn idee!' riep hij kwaad uit.
feniks vlame
Onderwerp: Re: vr apr 22, 2011 9:34 pm
aah er is eindelijk iemand, sorry ging bijna dood van vervelingXD ----
rabb bleef de soldaten terug drijven maar dan springt een soldaat over de vuur kring rond rabb en hij greep hem vast , rabb had dit niet verwacht en hij probeert zijn handen terug los te krijgen, LAAT ME LOS, snauwt hij
Emma zag ze uiteindelijk en stond ontzettend te twijfelen. Naar hem toe? Hem helpen? Ze was al onderweg naar buiten.. ookal wist ze dat het niet slim was.
Nathaniel zette een paar stappen achteruit toen zijn vader van zijn stoel opstond en om hem afliep. Hij was toch wel een beetje bang voor hem, al zou hij het nooit toegeven. En terecht. zijn vader greep hem bij de kraag van zijn blouse en bracht zijn gezicht dichter naar dat van hem toe. 'Jij bent mijn zoon niet. Maak dat je uit mijn gezicht komt,' siste hij en liet Nathaniel met een duwtje los waardoor hij op de grond viel. Nathaniel keek zijn vader met een verslagen gezicht aan.
Emma beet op haar lip, voor wie moest ze kiezen? Voor zichzelf, haar volk? Of voor Rabb? Benjamin had vertrouwen in hem, dus waarom zij niet? Ze rende nu wel op de soldaten af. 'Laat hem met rust hij is onschuldig!!!!' riep ze.
feniks vlame
Onderwerp: Re: vr apr 22, 2011 9:50 pm
rabb bleef proberen los te komen en de vlammen rond hem waren nu weg nu hij ze niet meer kon sturen, en hij probeerde de soldaat die hem vast had een kop stoot te geven maar dan mislukte en hij zag een soldaat dichter bij komen en blies vuur naar hem. een soldaat wilde rabb bewusteloos slaan als hij de princess hoort en hij keek om en boog. maar prinsess we hebben op dracht van koning bucley(hoop tot de naam klopt)
Nathaniel zag Emma en Rabb bij de soldaten. Hij liep er zo kalm mogelijk op af en ging naast Emma staan. 'Gaan jullie nog luisteren of wat? De koning heeft zijn orders verandert, dus jullie kunnen gaan,' zei hij.
Emma voelde haar angst verdwijnen toen Nathaniel naast haar stond, hij leek zo zeker.. Ze knikte en keek naar de soldaten.
feniks vlame
Onderwerp: Re: vr apr 22, 2011 9:56 pm
de soldaat keen even naar de andere en je zag ze twijvelen. maar dan knikte hij gehoorzament. en hij knikte naar de anderer soldaat, de soldaat liet rabb los en die keek emma verbaast aan en hij liep naar haar toe, waarom doe je dit, sist hij heel zachtjes de soldaten gingen wat vanslag terug naar hun post terwijl eentje naar koning buckley ging
Emma keek hem aan. 'Omdat Benjamin je vertrouwt, en ik dus ook' zei ze. Ze keek de soldaten na. 'Ik denk dat je moet gaan.. ze zullen vast naar koning Buckley gaan...' zei ze. Ze keek Nathaniel aan, daar zouden ze problemen mee krijgen..
feniks vlame
Onderwerp: Re: vr apr 22, 2011 10:00 pm
rabb keek emma aan, dankje, zegt hij en hij dacht na daar had ze gelijk in en hij keek van nathaniel terug naar emma, daar komen jullie mee in de problemen ik laat jullie niet in de steek, het was mijn plan..ik had het nooit aan je moeten voor stellen, zegt rabb en hij beet op zijn lip en keek de 2 aan
Emma slikte. "Dan moeten we allemaal weg.' zei ze zacht. Ze keek om zich heen, er waren nog geen soldaten. 'Wat moeten we doen?' vroeg ze lichtelijk in paniek.