Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:41 pm
Crystal schoot de lucht in met de vaart van een pijl die afgeschoten werd vloog over Rabb heen en landde vlak voor zijn neus. Vlak voordat ze landde habte ze nog kwaad naar Brass Ze gromde kwaad en dreigend toen ze hem de weg blokkeerde. Destiney keek naar de elf ze wachtte rustig een antwoord af. Ze negeerde Edmund en Dacota volledig. Ze zou ze later wel met hun afrekenen.
ik heb al een leuk idee voor edmund XD die gaat neit blij worden (A)
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:43 pm
rabb keek achterom naar edmunt die hem volgde en hij komt al snel tot stilstand oor crystal en hij keek haar rebels aan, ga aan de kant, snauwt hij naar haar, en het kleine draakje piepte instemment, maar als ze dat niet doet rend rabb weer een andere kant op hij moest weg zien te komen
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:46 pm
ik ben benieuwd XD
Edmund spoorde zijn paard aan en volgde Rabb. Toen hij vlabkij hem was haalde hij uit met zijn zwaard. "Landen, het is daar," zei Addylyn en Calloniel maakte een duikvluht naar de grond.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:47 pm
Crystal kwam overeind. Ze steeg weer op, haalde uit naar Edmund toen ze voorbij hem kwam en richtte zich toen weer op Rabb. Ze vloog over Rabb heen en pakte hem met haar klauwen vast. Ze vloog terug naar Destiney en landde daar. Ze smeet Rabb op de grond en hielt hem tegen de grond gedrukt door haar poot op zijn rug/buik te leggen. Ze gromde kwaad en als teken dat hij niet niet moest proberen te ontkomen. Destiney keek naar Crystal en toen naar Dureon. 'Dus wat wilde je nu doen?' vroeg ze liefjes.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:50 pm
rabb rende door het kleine draakje die ik gabi noem zag het tot edmunt hun volgde en huithaalde en ze sprong uit de handen van rabb voor het zwaard, en een luid gepiep weerklonk in de omgeving en rabb voelde net hoe die beet werd gepakt en hij schreeuwde het ondertussen uit van de pijn en hij probeerde los te komen hij moest naar haar toe.laat me gaa...ik...ik moet haar helpen, zegt hij schor gabi lag luid piepent op de grond en haar zei was open gehaald
dacota keek verschrikt op toen ze het hoorde ----
sanne mijn geweldig idee weg :O
Laatst aangepast door feniks vlame op do jul 07, 2011 2:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:51 pm
feniks vlame schreef:
rabb rende door het kleine draakje die ik gabi noem zag het tot edmunt hun volgde en huithaalde en ze sprong uit de handen van rabb voor het zwaard, en een luid gepiep weerklonk in de omgeving en rabb viel met een schreeuw op de grond gabi lag luid piepent op de grond en haar zei was open gehaald
dacota keek verschrikt op toen ze het hoorde ----
sanne mijn geweldig idee weg :O
eehm... ze zijn nu gevallen dus kan het ook dat Crystal hun op de grond smeet...? :$ of moet ik mijn bericht verwijderen
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:52 pm
eehm maakt niet uit als hij maar die wond blijft houden....
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:54 pm
dureon wachte af. hij zag dat die twee elkaar niet mochten, maar wel bij elkaar hoorden. nog altijd was hij geeed om in actie te komen als dat nodig was. maar toen zag hij dat de kleine zwarte draak gewond was. met de behendigheid van de elven, rende hij erop af. en knielde erbij neer.
brass lande naast rabb en crystal en gooide haar van hem af. hij maakte zich lang. toen sprak hij tot crystal. 'jij zal die jongen niet krijgen, en ook de draak niet. weet wat je doet. de draak heefd zich al met de jongen verbonden en zal het je niet in dank afnemen als je hen schijd. zou jij dat een van ons soort aandoen?'
Rhadi's maag maakte en salto bij de deukvlugt.
Laatst aangepast door klaasheid op do jul 07, 2011 2:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 2:56 pm
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:00 pm
Edmund vloekte luid omdat Crystal hem te slim af was geweest en reed achter ze aan. Calloniel lande met een harde klap op de grond en Addylyn sprong van zijn rug af. "Je moet daar echt op oefenen," zei ze streng en keek naar het dorp. "Wat een chaos.."
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:00 pm
ja ik had het net gezien en heb mijn bewering bewerkt....en ik heet klaas XD
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:03 pm
LAAT ME GAAN. schreeuwt rabb zijn logen uit zijn lijf en toen brass crystal van hem af duwde probeerde hij recht te komen maar viel al snel weer op de grond en hij kreunde de pijn was hart verscheurent en hij dwingde zich weer recht te komen en hij rende wat kreupel richting waar gabi net was gabi piepte nog steeds hart verscheurent
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:08 pm
'Alsof mij dat wat kan schelen.' Crystal kwam overeind en keek Brass chagrijnig aan. 'Denk je nou echt dat ik me wat ga aantrekken van wat jij tegen me zegt?' haar stem klonk arrogant en zelf voldaan. 'Luister eens huisdier. Het maakt me niet uit wat andere van mijn gedrag vinden. Vinden van wat ik doe. Ik leef lang genoeg om te weten dat andere draken een bedreiging voor je kunnen zijn. Ze gromde zachtjes naar hem en hapte toen in zijn richting. Hij was te dichtbij. Ze deed een stap naar achter en maakte zich weer groot. Nu pas zag je een groot litteken aan haar linker achterbeen. Destiney hielt de elf in de gaten voor het geval hij iets wilde gaan doen.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:12 pm
dureon zag rabb naar de draak toe kruipen. snell rende hij naar hem toe en hielp hem naar het drakenjong. "waise heill" sprak hij en probeerde rabb te genezen.
brass knikte 'jij bent duidelijk niet in staat te luisteren naar rede...ik wens je geen pijn te doen, ga weg of je krijgt nog zo'n litteken.'
Rhadi stapte af mek knikkende knieen....hij keek om naar de draak. "uit de kluiten gewassen hagedis..." mompelde hij en liep naar addylyn toe
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:15 pm
Gister klaaaas met de hele groep zowat. En toen logeren bij Janneke. Alleen ik en Linde moesten huilen (heel gedoe) en Robert en de rest enzo, iedereen was emotioneel. Het was echt redelijk heftig.... :X
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:16 pm
Calloniel haalde uit met zijn staart naar Rhadi. Hij gromde. Addylyn liep het dorp in en keek rond. Edmund stond achter Dureon en richtte zijn zwaard op hem. "Je staat aan de verkeerde kant elfje,"
ik ga even naar de stad, ben over een uurtje weer terug!
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:17 pm
rabb voelde hoe iemand hem heilp en hij duwde die gene weg ik heb niks, sist hij van slag en rdnde door knielde na even rennen neer bij gabi en hij keet naar haar zij die was open gehaalt en hij pakte haar voorzichtig op en drukte haar tegen zich aan hij wist niet hoe hij haar moest genezen en hij wilde haar niet kwijt raken, alsjeblijf blijf bij me fluistert hij, en dan herinnert hij de woorden wat dunoen zegt, waise heil, zegt hij zonder na te denken en hij voelde alle inergie weg glippen -------
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:19 pm
Crystal snoof diep en keek toen naar Destiney. 'Laten we gaan. Ik word gek van die uit de kluiten gewassen hagedis die zich gedraagt als een huisdiertje.' Destiney lachte door die opmerking wetend dat alleen zei het kon horen en keek toen naar Rabb. 'Je hebt geluk dat er een puntoor in de buurt was. Maar geloof me. Dit was niet de laatste keer dat je me zag.' ze liep naar de boom waar haar dolk in stak en trok die eruit. Ze stopte het in diens schede om haar bovenbeen en liep naar Crystal waar ze op klom.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:23 pm
waarom wist ik niks van dat feestje
dureon voelde een zwaard in zijn nek. met grote snelheid greep hij zijn eigen zwaard, stond op en sloeg tegelijkertijd het zwaard uit zijn nek. met een soepele zwaai hield hij het zwaard klar voor gevecht. "wegwezen, nu..." zei hij op een intimiderende toon.
Rhadi sprong weg van de draak en liep ook het dorp in...er was niks over. alles was plat gebrand, en hier en daar lag een lijk,
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 3:24 pm
ik wil gevangen worden genomen DX ----
rabb hoorde wat het meisje zei maar alles wankelde en hij viel neet en had het draakje in zijn armen die genezen was