Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 10:29 am
rabb sliep
dacota zat op haar kamer en ze niereude wat en ze was zich aan het vervelen, ze wilde graag met iemand spelen maar aangezien leonardo geen nieuwe opdracht had en edmunt die jonge rijder bij zich had was er niet zo veel te beleven en ze staat op en slaakt een zacht vrustrerende kreetje
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 10:44 am
spelen ook echt, ze lijkt wel een stoeipoes XD
Edmund slenterde wat door het kasteel en keek rond.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 10:48 am
jah ze is zoon iemand die geen genoegen met nee neemt, maar ook err iemand die het leuk vind. moeilijk uit te leggen zeg maar. heb wel vaker zoon meisjes rol gespeelt ----
dacota hoord voetstappen op de gang en keek nieuwschierig naar de openstaande deur en ze hupelde geluidloos in de richting van de deur en keek om de hoek en zag edmunt lopen. en en nieuweling, nu al op gegeven, grinnikt ze dan
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 10:50 am
haha
Edmund keek op. "Hij slaapt," zei hij kortaf en liep verder.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 10:56 am
dacota rolde met haar ogen en huppelde achter hem aan. en hoe is hij vraagt ze dan uit nieuwschierig heid
rabb begon waker te worden en keek rond..die jongen was er niet en hij kwam snel het bed uit en pakte gabi op hij wist tot de deur dicht was dus hij richte zich op het raam en probeerde die open te maken maar hij was dicht en hij zette gabi neer en pakte een stoel en gooide die door het raam heen
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:05 am
"Koppig. Hij probeerde gelijk door het raam te springen om te ontsnappen, maar ik wist hem tegen te houden. Hij luistert voor geen meter," zei Edmund.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:08 am
dacoa glimlacht uitdagent, daar zul je je handen wel vol aan hebben maar als je hulp nodig hebt laat het me dan weten ik help graag als ik niks te doen hebt zegt ze.
rabb keek even naar beneden er was een balkon daar als hij daar nu eerst op sprong, en hij loopt naar gabi toe en pakte haar vast en klom door het raam en sprong dan en hij lande soepel op de grond en hij zocht verder en keek naar bendeden dat was nog wat te hoog. en hij ging de kamer in als hij niemand ziet en zo de gang op
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:13 am
Edmund keek Dacota peinzend aan. "Ik denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken nu," zei hij en begon terug te lopen naar Rabb's kamer.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:15 am
dacota liep met edmunt mee en je zag haar ogen fonkelen maar als ze bijna bij de kamer zijn blijft ze staan, daar is die niet meer, zegt ze dan tegen edmunt
rabb keek de gang rond en zag niemand en begon te rennen X3
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:20 am
Edmund zag Rabb net de trap afgaan. "He! Wacht!" riep hij en rende achter hem aan.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:22 am
rabb hoorde de stem van edmunt en versnelde zijn pas en het draakje piepte wat bang, dan ging hij een hoek om en weer een trap af, hij wist niet hoesnel die moest rennen om uit zijn handen te blijven
dacota rende mee en ze was aant denken de jongen meteen pakken of nog even laten rennen en ze besloot het laatste te pakken en ze grinnikte
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:32 am
Edmund stond stil voor de deur en beukte er tegenaan. "Je doet jezelf geen gunsten op deze manier," riep hij naar Rabb.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:37 am
als of ik al gunsten had. roept rabb rebels naar edmut en hij keek paniekerich rond en hij verstopte gabi ergens in en dan pakt hij van de open haart zoon stok en hij ging klaar staan
dacota heild haar lach in en haalde de deur met een simpele beweging van het slot. een goede beuk en hij is open zegt ze tegen edmunt
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:42 am
Edmund knikte. Hij gaf een harde beuk met zijn schouder tegen de deur en stapte naar binnen toe. "Wat ben je aan het doen?" vroeg hij op een gemaakte verraste toon.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:47 am
mijn eigen weg kiezen, sist rabb en haalt dan uit met die stok van de haart (waar ik zelf de naam niet meer van weet) en zijn blik was rebels
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:50 am
een pook?
"Skölir," zei Edmund waardoor er een schild kwam wat de stok afweerde. "Doe dit niet Rabb," zei hij kalm.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:52 am
rabb keek edmunt rebels aan. zeg me niet wat ik moet doen, snauwt rabb en hij keek even vreemd waar wist die zijn naam nou van. maar dan haalt hij weer uit,
dacota keek toe en liet toen de pook heel heet worden
rabb voelde de hitte en liet de pook vallen en hij deinsde achter ut
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:55 am
Edmund liep op Rabb af. "Dat doe ik niet, ik zeg alleen maar dat je de verkeerde keuze maakt," zei hij.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders vr jul 08, 2011 11:58 am
jah en waarom hou je me dan hier, dat doe je niet voor niks en niet alleen omdat i de verkeerde keuze maak, snauwt hij en hij bleef achteruit lopen tot hij de muur achter zich voelde en hij bleef edmunt aan kijken, blijf uit mijn beurt. sist hij dan
dan komt gabi kwaad piepent uit haar schuilplaats en bijt edmunt in zijn broekpijp en trekt er aan, het was duidelijk tot ze wilde tot hij rabb met trust lietX3
Edmund probeerde Gabi van zich af te schudden. "Als het niet goedschiks lukt, dan maar kwaadschiks," zei hij geirriteerd en liet een cirkel van vuur om Rabb verschijnen.
feniks vlame
rabb kwam van de muur af en keek naar het vuur rond zich, en zijn blik werd rebelser, ziejewel ik had gelijk je duugt niet, schreeuwt rabb en zonder na te denken springt hij door het vuur op edmunt af en hij haalt uit
gabi hing nog altijd aan zijn broek.
dacota begon het welletjes te vinden. mag ik, vraagt ze in zijn geest