gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 klaas en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:13 pm

oke we weten waar over
zweinstein maar da alles eigen

naam:
achternaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
verleden:
extra:
door":
---

naam:servio emilio
achternaam:almeda
bloedstatus:halfbloed
leeftijd:15/6
uiterlijk:zwart kort warrig haar, blauw grijze ogen.
innerlijk:koppig, rebels, moedig, speels, slim op een roekeloze manier, heeft een hekel aan regels
verleden:hij is opgegroeid in een erg streng gezin, daarom houd hij nu ook niet meer van regels, hij is voor dat hij op schoolkwam weg gelopen er van meer vertelt hij er niet over
stok:wilgehout eenhoorn bloed als kern
extra:ehm komt nog even in verhaal komen
door":feniks


Laatst aangepast door feniks vlame op za jul 09, 2011 11:37 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:25 pm

hokay XD...je vergeet bloedzuiverheid...en de toverstok

naam: Thomas
achternaam: Quicksilver
leeftijd: 14
bloedzuiverheid: puurbloed
uiterlijk: hij heeft halflang bruin haar, en bauwe ogen
innerlijk: hij is erg heldhaftig, en kan er niet tegen als iemand onrecht aan word gedaan. hij zou alles geven om zijn vrienden te beschermen
verleden: hij is opgegroeid in een oude tovenaars familie die erg hoog aan de sociale ladder staat, zijn hele familie zit in griffoendor. ook hebben zij een huis elf, genaamd holley.
toverstok: gemaakt door de familie zelf, beukwilg met een core van basilisk gif.
extra: hij is bezig een animagus te worden...og nouja...hij probeert het. daarbij doet hij mee aan de dueleer toernoien en vertegenwoordigt griffoendor.
door": mij XD


Laatst aangepast door klaasheid op zo jul 10, 2011 9:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:33 pm

ohjah even verbeteren
en beginnen we meteen? ik maak ook een dubbelrol

naam:gabi amelia
achternaam:ormond
leeftijd:16
uiterlijk:sneeuw wit haar tot aan haar schouders, groune ogen
innerlijk:koppig, arrogant,
verleden:ze is als puurbloed opgegroeit en weet haar plek
stok; eben hout met drakenbloed als kern
extra:zwadderich
door":
feniks


Laatst aangepast door feniks vlame op za jul 09, 2011 11:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:43 pm

oh we zijn de afdeling vergeten
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:46 pm

;p mijne is griffoendor en joune neem ik aan ook

ben alleen over mijn volgende rol aant twijfelen een grif of een zwad
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:51 pm

oh gaan we dubbelrollen doen? dat vind ik altijd zo ingewikkeld...voor mijzelf dan....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:52 pm

jij hoeft niks ik zelf wil gewoon graag eentje
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyza jul 09, 2011 11:59 pm

sorry maar ga nu slapen voel me niet zo heel lekker spreek je morgen wel weer doei
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyzo jul 10, 2011 12:05 am

warom lijkt die tweede rol van jou zo veel op malfiedus XD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyzo jul 10, 2011 2:08 pm

geen idee, maar dat witte haar heb ik gewoon echt wit haar he. niet dat blond wit.
en die rol kwam gewoon in me oop

waar wil je beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyzo jul 10, 2011 9:08 pm

thomas was net wakker geworden en kleede zich aan. hij stopte zijn toverstaf in zijn broekzak en vertrok naar de leerlingenkamer(wat was dat ook alweer, heb het alleen int engels gelezen)

p.s. ik heb wat veranderingen aangebracht in mn character beschrijving Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyma jul 11, 2011 12:10 am

oke mijne is dan ook 14:p anders zitten ze niet in het zelfde jaar;)
en ik noem het altijd gewoon leerlingenkamer
------

servio lag te slapen op de bank in de leerlingen kamer, met een boek open op zijn schoot en zijn hoofd naar beneden gezakt. hij was een raaren met leeren soms leerde hij ineens heel graag een paar weken en dan haalt hij goede punten en dan een wekenook weer helemaal niks en dan deed die ook niks, maar nu had hij weer die leer spurt van hem en was onder leren in slaap gevallen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyma jul 11, 2011 1:30 pm

gapend liep hij de trap af, en zag servio liggen. met een brede grijns wees hij met zijn toverstok op zijn slapende vriend. Rictusempra zei hij, en een zilveren lichtstraal raakte servio in zijn zij.

lijst met spreuken: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_spells_in_Harry_Potter#
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptyma jul 11, 2011 4:00 pm

Rabb schrok toen hij ineens van de bank af viel en hij kwam recht en keek verschrikt omzich heen en zag zijn vriend dan grijnzend staan hij had kunnen weten tot hij het deed. Jij kleine rat. Fluistert hij grinnikent en hij pakte een kussen van de bank en wierp het naar zijn hoofd. Mensenstoren tijdens hen slaap is een slechte eigenschap. Zegt hijdan,
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 11:02 am

met een snelle zwiep van zijn staf, riep hij een schild op tussen hem en het kussen, waarop het kussen terugkaatste. "hey, je kan mij niet meer omverwacht te pakken nemen. ik heb in de zomer geoefent de schildspreuk nonverbaal te kunnen doen." hij stak een hand uit om servio overeind te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 11:17 am

rabb grijnsde naar hem en pakte zijn hand aan, maar dat wilt niet zeggen tot je me nu aankunt, zegt hij en den trekt hij aan zijn arm en met een voet haalt hij zijn voeten onder hem uit zodat hij naast hem op de grond kwam te liggen. en hij keek zijn vriend aan en hij barst in het lachen uit
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 12:08 pm

die had hij niet zien aankomen. lachend lag hij daar. "kom we moeten zo naar onze les...charms toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 12:10 pm

rabb stond lachent op en knikte, jah zegt hij dan en hij rekt zich even uit en pakt zijn boeken bij een en doet ze in een tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 12:18 pm

" Serieus...ben jij nou een tovenaar of wat? ik weet dat spreuken jou sterkste kant niet zijn, maar dat kan je toch wel met magie?" hij right zich tot zijn eigen boeken. "locomotor boeken" langzaam dreven de boeken naar hem toe, en gleden in zijn tas. "oh wat heb ik dit van de zomer gemist zeg" glimlachend keek hij naar servio.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 12:21 pm

servio grinnikte. weet ik maar je weet hoe ik ben ik hoef niet voor alles te toveren. zegt hij en hij sloeg de tas om zijn schouder. en hij grijnsde. kom we gaan zegt hij dan. hij had het meestal niet graag over spreuken aangezien hij vroeger veel moest leren van zijn ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 12:25 pm

thomas knikte. hij liep righting het het portretgat, en swaaide het open. hij liep in de gang van de 7de verdieping righting het charms lokaal, net als servio en een paar andere griffoendors.

(ik hoop dat het niet vervelend is als ik de engels benamingen voor de lessen gebruik.....ik vind de nederlandse namelijk echt vreselijk....ik bedoel....spreuken....klinkt toch tien keer slechter dan charms?)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 12:29 pm

ken wel niet goed de engelse benamingen maar dat is omdat ik nooit in het engels lees aangezien ik dat dus echt niet goed kan, als je dan even er onder zet wat het eigelijk is als je een nieuwe gebruikt dan weet ik dat Embarassed
----------------

servio liep mee en ging binnen in het lokaal en zo als gebruikelijk ging hij ergens achteraan zitten. en hij legde meteen zijn boeken neer die hij nodig had en leunde dan achter over in de stoel en je zag hem gewoon denken aan iets, aan zijn verleden niemand wist er iets van en als iemand er wel iets van wist was het thomas(zo heete je rol he)
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 1:06 pm

thomas (aye ja zo hete ik ja), ging ook zitten. toen professor Almeda het lokaal in kwam, werd het wat stiller, maar er werd nosteeds wat gepraat. ze glimlachte. "goed, damens en heren we gaan voor onze eerste les even terug pakken op vorig jaar. we beginnen met incendio." met een zwiep van haar staf liet zij stukjes hout door het lokaal heen vliegen, en bij elk persoon lande er eentje. "ik wil dat jullie binnen een kwartier dit stuk hout hebben weg gebrand." thomas keek naar zijn stuk hout. hij wees met zijn staf erop en riep. "incendio" er verscheen een vonk, het hout brande even, en toen doofde het weer....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 1:10 pm

servio keek naar het stuk hout, hij vond het maar niks herhalings oefeningen en hij keek even de klas rond en zag proffesor almeda naar hem kijken. en hij pakte zijn toverstok en richte. incendio,fluistert hij en hij ziet hoe het hout vlam vat en hij keek naar de vlammen wat af wezig maar dan ineens dooft het en hij keek naar het stuk hout dat al wat verbrand was, misschien moest hij niet zo veel na denken, en hij deed het nog eens
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Emptydi jul 12, 2011 1:14 pm

thomas raakte een beetje gefrustreerd. "incendio!...incendio!...INCENDIO!....merlijns baard is dit ding behekst ofzo??" elke keer als hij de spreuk herhaalde kwam er een vonk, vatte het hout vlam...en dofde het weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





klaas en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: klaas en steff   klaas en steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
klaas en steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en steff
» ~ Steff and Ruuz ~
» Sanne & Steff
» Annie & Steff
» sanne en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: