gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sifra en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 9:05 pm

oke een bendes rpg 2 bendes hebben ruzie blabla bla heb geen zin in uitleg alleen in een rpgen

vul in

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra;
door:


naam:Seto webb
leeftijd:19
uiterlijk:plaatje <-
innerlijk:koppig, rebels,roekeloos, soms slim. aardig voor bende leden,kort londje
extra; hij is het broerjte van hun leider. zit bij de bendeblack roses
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 9:22 pm

even met mijn hond uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 9:39 pm

naam:Stella Nox Fleuret
leeftijd:17
uiterlijk:Stijl blond haar tot over haar schouders, groene ogen. Ze is redelijk en heeft een slank figuur.
innerlijk:Stella is vriendelijk, behulpzaam en loyaal aan de mensen waar ze van houdt. Je moet echter niet aan haar verkeerde kant komen, want ze kan onzettend koppig en gemeen zijn als ze dat wilt.
extra; Ze is een lid van de bende White Nox, waarvan haar ouders de leiders zijn.
door: Sifra
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:06 pm

Seto liep in zijn eentje door de straten metzijn handen diep in zijn zakken. Hij dacht diep na over wat hij zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:08 pm

Stella zat ergens op een muurtje en keek naar de mensen die voorbij kwamen. Ze verveelde zich verschrikkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:13 pm

seto liepnog een eindje door tothij een meisje op een muur zag zitten. ergens kwam hem die bekent voor.maar waarvan wist die nou niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:16 pm

Stella keek fronsend op toen ze ogen op haar gericht voelde. Ze keek naar Seto, zich afvragend waar ze hem van kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:19 pm

seto zag het meisje kijken en hij keek zelf snel weg en hij liep rustig door, al bleef hijna denken aan het meisje
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:22 pm

Stella keek de jongen na en sprong van het muurtje af. Het irriteerde haar dat ze er niet op kon komen waar ze hem van herkende. Stilletjes liep ze achter hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:32 pm

Deto leip rustig door en voelde hoe hetlangzaam begon te druppelen, maar dan hoorthijnogiets enhijkek achterom en zag dat meisje hem volgen. vreemd dacht hij en hij liep rustig verder en dan een steeg in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:36 pm

Stella liep op een drafje achter Seto aan, niet te dicht achter hem, maar wel dichtbij genoeg om hem niet uit het oog te verliezen. Toen hij een steegje in liep vertraagde ze haar pas en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:45 pm

seto bleefstil staan in de steeg en wachte af
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:50 pm

Stella liep het steegje in, maar stond abrupt stil toen ze zag dat Seto niet meer liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 10:55 pm

Seto´s houding was rebels en vijandig geworden en hij keekhaar kwaad aan.´Waarom volg jij me´Vraagt hij en hij deed een stap vooruit,Hij was nietstom en wilde antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:04 pm

Stella stond stil en keek Seto kalm aan. "Ik volg je niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:06 pm

Seto liep tot bij haar en bleef daar oven stil staan.´Dat mag ik hopen.` Sist hij en daarna liep hij rakelings langs haar heen, en hij keek nog even achterom en hij loopt de steeg weer uit en hijliep verder door en keek zo nu en dan even achterom
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:10 pm

"Fijn, ik volgde je!" riep Stella terwijl ze boos achter Seto aanstampte en hem bij zijn schouder greep. "Ik wilde gewoon weten waarom je me zo moest aanstaren," siste ze in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:14 pm

Set obleef staan toen ze hem aan raakteen hijhoorde haar woorden en draaide zich om en sloeg haar hand weg,en je zag even iets van onzeker heid in zijn ogen. hij vond het niet fijn als meisjes hem aan raakte.´blijf van me af´Sisthij dreigent.´Ikstaarde gewoon dat doe ik vaker bij mensen oke´Beet hij haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:17 pm

Stella was even verbaasd toen hij haar hand wegsloeg maar herstelde zich snel. "Dat is dan jouw fout, ik hou er niet van als mensen naar me staren, weet je," zei ze kil en trok haar wenkbrauwen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:27 pm

´Zeg dat de volgende keer gewoon´ Bijt hij haar nogkil weg toe en hij draaide zich om maardan merkthij alshij zijn hand weerin zijn zak steekttothijietsmist en hijdraaitzich omenhijziet het op de grond liggen het was uit zijn zak gevallen toen hij die hand weg sloeg. het waseen zakmes die hij van zijn broer had gekregen daarstond met sierlijke letters de stars op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:30 pm

Stella had het zakmes ook gezien en raapte het met een sierlijk gebaar op. Ze draaide het rond in haar vingers. "Aha, daar herkende ik je dus van," zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:38 pm

Seto wilde het op rapen maar stella was hem voor geweest en zijn ogen vernouwde zich wat.´geef teru...´begon hij maar hij stopte toen hij haar woorden hoorde.´Waar heb je het over´sist hij dan aangezien hij geen idee had waarover ze het had en hij bleef naar het zakmes kijken.

heb met gabi even gereageert als seto bij het andere forum (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:41 pm

"Jij bent een van hun, of niet soms? Die bende?" zei Stella, en het laatste woord sprak ze uit alsof het iets vies was. Ze keek Seto doordringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:47 pm

'Nou en ik ben er trotsop tot ik bij die bende mag horen en niet bij die van jouw.'Sist hij dan vijandiger en dan met een soepele beweging neemt hij het zakmes van haar af. en hij twijfel de of hij aan moest vallen.

"Stella is er iets aan de hand' Vraagt dan een jongens stem en de oudere neef van stella stond aan het einde van de steeg zijn naam was emilio en zijn blik was achterdochtig en waakzaam
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Emptywo aug 10, 2011 11:50 pm

Stella hoorde Emilio's stem en keek zwijgend naar Seto. Ze vroeg zich af of ze het gewoon moest laten doen, of dat ze zich moest verdedigen. Met een sierlijk gebaar draaide ze zich om op haar hakken en liep naar Emilio toe. "Nee hoor, ik was de eg even kwijt en die jongen vertelde me waar ik moest zijn," zei ze opgewekt. Ze keek over haar schouder naar Seto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sifra en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sifra en steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Sifra
» Anniek & Sifra
» sifra en feniks
» Sifra & Ruuz
» Hogwarts [Sifra & Ruuz]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: