gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sifra en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 11:58 pm

Seto bleef rustig staan toen hij emilio hoorde die stem kon hij uit duizende.
emilio keek naar de achterkant van seto en vroegzich af of hij haar niet ergens van kende, maar hij luisterde naar de woorden van stella en hij knikte. 'Bedankt.'Zegt hij tegenseto en hij draaide zichom en liep weg.
seto vroeg zich af waarom stella loog over wat hij was. en hij bleef met derug naar ze toe staan zodatemilio zeker niet zag wie hij was nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 12:03 am

Stella greep Emilio bij zijn arm en trok hem het .steegje uit. "Wat doe jij eigenlijk hier?" vroeg ze nieuwsgierig.
"He, gaat het?" vroeg een jongeman met donker haar terwijl hij naar Set toeliep. Hij was ook een lid van de bende, Zack was zijn naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 12:09 am

emilio keek haar niet begrijpent aan. 'He rustig stella wat heb jij ineens.ik zag je toevalig in de steeg. en ik wilde wetenof er niks was...zegthij dn zacht tegen haae

setokeek op en zag zack en hij toverde een scheven glimlach tevoorschijn. tuurlijk waarom zou het niet gaan.antwoord hij dan
neem aan tot die van zijn bende is he
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 12:14 am

haha ja xd

"Het gaat prima," zei Stella op ee gerustellende toon. Ze wist niet precies waarom maar het leek haar beter om te verzwijgen dat die jongen eigenlijk een vijand van hun was.

Zack haalde zijn schouders op. "Aangezien dat de dochter is van die bendeleiders .. Ik dacht dat ze een gevecht probeerde uit te lokken ofzo," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 12:20 am

goed dan laten we terug gaan we moeten toch zo eten'Glimlacht hij naar stella en hijbegon verder telopen met een gevoel tot stella niet alles zei maar hij liet het hoe het was voor nu.

seto keek zaack even verbaast aan.'Dat meen je niet...ze zei net niks tegen emilio wie ik was ze zei tot ik gewoon een jongen was...ze wilde geen gevecht'Zegt hij wat in de war en vroeg zich nog af waarom ze het had gedaan.
------

ga nu slapenben er morge weer doei xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 12:30 am

Stella liep met Emilio mee."Een man's liefde gaat door de maag," zei ze lachend "Of bij jou in ieder geval."
Zack zweeg even. "Misschien had ze er geen zin in. Ze zeggen dat ze vreemd is, dat meisje. Wisselvallig. Toch is het raar," zei hij fronsend

ik ook, slaap lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 10:22 am

Emilio grijns de naar stella.´ik hou gewoon van middag eten´Verdedigt hij zich zelf en hij liep rustig door.

seto keek zack aan.´Het is inder daat raar jah. maar ik was welblij tot ze loog anders zat ik nu opde eerste hulp.´Zegt hij wetent tot emilio gevaarlijk was...maar hij zelf ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 11:26 am

Stella lachte. Zodra ze bij het grote huis aangekomen waren opende ze de deur en liep naar binnen. Ze kon vanaf de gang al het rumoer uit de keuken horen.

"Misschien is het je geluksdag," zei Zack grijnzend. Hij begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 2:58 pm

emilio ging ook het huis in en rook al het lekkere eten al en het waterliepin zijn mond. en hij versneldewat zijnpas en kwam niet veel later in de keuken waar een groteeetafel stond.goede middag zegthij dan tegen de rest

Seto grijnst dan. nou dan moet ik er van profiteren. zegthij en hij liep rustigdoor. ga je meenaarde discatheek vanavond...vraagt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 5:59 pm

"Goeiemiddag," zei Stella vrolijk tegen de anderen en ging aan tafel zitten. Ze keek de keuken rond, in gedachten verzonken.

Zack grijnsde. "Ja, waarom ook niet," zei hij. "Oh, en voordat ik het vergeet, ik heb nog een nieuwtje."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 10:44 pm

Emilio schoof aan de tafel en gingmeteen in gesprek met zijn oudere broer terwijl eropgeschept werd en alles.

Seto grijsde toen hij zei tot hij mee ging. maar dan ging zijn hoofd scheef. ow wat dan.vraagt hij nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 10:46 pm

Stella stond weer op toen iemand haar een stapel borden en bestek toeschoof en begon in stilte de tafel te dekken.

"De Nox bende geeft morgen een feest," zei Zack grijnzend. "Ik weet niet precies waarom, maar lijkt het je niet leuk? Een kleine verassing voor ze."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 10:55 pm

Emilio heilp ook meeen schepte voor sommige aan zijn kant van de tafel wat eten op.´Waar wordmorgen het feest nu gehouden.´Vraagt hij

Seto toverde een nog bredere grijns dan hij al had. maar dat is geweldig antwoord hij op gewonden.`zo kunnen we dicht bij komen heel dicht bij en van alles horen. zegt hij opgewonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 11:02 pm

Stella keek op bij Emilio's vraag en besefte nu pas dat dat ze eigenlijk nog niet verteld was. "Gewoon hier," antwoorde een oudere vrouw met hetzelfde blonde haar als Stella, haar moeder. Sceptisch trok Stella haar wenkbrauwen op. "Hier?" herhaalde ze verbaasd.

"Ik dacht wel dat je het leuk zou vinden," zei Zack geamuseerd. "Het is een gemaskerd feest, wat het alleen maar makkelijker voor ons maakt om binnen te glippen."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 11:11 pm

oke dan is het goed.´Zegt emilio die blij was zo kon hij alles goed in de gaten houden zoals hij dat wilde, en hij keek stella aan. en hij grinnikte.je doet alsof je het erg vind nichtje...

Seto kon zijn geluk nu helemaalniet meer op.´Dit is gewoon perfeckt om toe te slaan, zeg niet totmijn broer het al weet. antwoord hij. zijn broer zou het afraden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 11:13 pm

Stella stak haar tong uit naar Seto. "Ik vind het niet érg, ik heb er zin in," zei ze vastbesloten en glimlachte. In werkelijkheid dacht ze niet dat het slim was om het feest in hun huis te houden. Het zou zo maar kunnen dat er een gevecht uit zou breken, ze snapte niet dat niemand daar bij stil stond.

Zack keek Seto vragend aan. "Waarom niet?" vroeg hij, waarna hij zijn schouders weer ophaalde. "Ik zeg niks."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 11:29 pm

Emilio grinnikte. jij hebt zin in ieder feestje´Zegt hij dan. Oke stilte onder het eten dat weten jullie zegt dan de strenge stemvan de vader van stella. emilioknikte gehoorzament en begon te eten

setokeek zack aan. komop je weet hoe hij is hij vind zo iets zeker weten veel te gevaarlijk in het hol van de leeuw gaan. antwoorde hij op zacks vraag, en gelukkig anders konden we iets anders verzinnen om te gaan doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2011 11:36 pm

Stella wilde een reactie op Emilio's opmerking geven maar sloot haar mond weer toen haar vader binnenkwam. Ze boog haar hoofd en begon zwijgend te eten.

Zack knikte. "Nouja, ik heb niet voor niets zoveel moeite gedaan om erachter te komen hoe of wat. Ik heb iemand van hun bende dagen moeten volgen. Dus ik moet wel gaan, anders zou het verspilling van moeite zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 8:54 pm

emilio at zwijgent door

Seto grijnsde. ´oke´gelukkigdan maar´ zegt hij opgelucht en hij liep door. nou dan moeten we daddelijk alleen nog wat kleding regelen voor morgen en we zijn er klaar voor. zegt hij opgewonden hij had er wel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 8:59 pm

Stella at in stilte.

"Ja, waarom niet gelijk?" zei Zack terwijl hij de winkelstraat inliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 9:11 pm

door spoellen?
ps heb gereageert op streer war
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 9:25 pm

is goed, tot waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 9:28 pm

tot het bal begint XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 9:37 pm

haha oke doen we XD

Stella stond in haar kamer en stond op het punt om naar beneden te gaan, het feest zou zo beginnen. Ze had een witte jurk tot haar knieen aan, en een witmasker met veren. Ze keek nog een laatste keer in de spiegel en liep de trap af.
Zack keek naar Seto. "Klaar om te gaan?" vroeg hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Emptyvr aug 12, 2011 9:44 pm

Seto knikte en zette zijn grijs wit masker op. en hij keek in de spiegel zijn haren waren naar achtere gekamt zijn grijsblauwe ogen zag je goed door het masker. hij had een sjiek grijs wit pak aan. dan kijkt hij zack aan.'Kan ik er zo mee door. vraagt hij

emilio had een blauw zwart pak aan en stond bij zijn tanten die zich druk was aant maken over de gordijnen. maar hij verzekerde haar tot die goed waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sifra en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sifra en steff   Sifra en steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sifra en steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maaike & Sifra
» Anniek & Sifra
» sifra en feniks
» Sifra & Ruuz
» Hogwarts [Sifra & Ruuz]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: