gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Sifra

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:39 pm

tatatata. we weten hoe het zit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:40 pm

Doen we dubbelrol of enkelrol?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:47 pm

ik stem voor dubbelrol ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:48 pm

Okay:D Wil jij ziek zijn of ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:50 pm

mij maakt het niet uit, jij mag het doen van mij ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:54 pm

Jij mag het ook doen van mij:) Dus als je wil mag het:P Haha en snel kiezen dan kunnen we beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 9:56 pm

nee, aan jou de eer, haha ^^ Ik speel wil een vriendin dan ofzo? En een jongen natuurlijk (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:02 pm

Oke, dan moet je het zelf maar wetenxD

Julia zat in de les en staarde naar de woorden op haar proefwerk. Ze was ijverig aan het pennen geweest en gaf uitgebreid antwoord op de meeste vragen. Meestal kwam ze overal wel uit. Ze maakte het beste van haar school.

James zat verveeld in de aula. Hij had een tussenuur en moest de tijd eigenlijk gebruiken voor zijn engels, maar zijn boek en papier lag onaangeraakt voor zijn neus. Hij had de oordopjes van zijn mp3 in zijn oor en zag achterover gebogen in de stoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:17 pm

Rachelle zat naast Julia voorover gebogen over haar eigen proefwerk en was met een hoop gezucht aan het schrijven. Ze had spijt dat ze niet wat harder geleerd had.

Christopher ademde de koude buitenlucht in en trok zijn sjaal wat strakker rond zijn hals. Hij was zeker te weten te laat op school, het proefwerkuur zou inmiddels wel bijna afgelopen zijn, maar het kon hem niet veel schelen. Op zijn dooie gemakje liep hij de school binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:20 pm

Julia hoorde Rachelle zuchten en ze schoof onopvallent haar blaadje wat dichter haar kant op zodat ze kon kijken als ze wou. Rustig schreef ze verder.

James keek omverschillig de aula door, er zat amper iemand en het irriteerde hem mateloos. Hij haatte het om zich alleen te moeten vermaken op school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:26 pm

Rachelle keek even of de leraar haar kant opkeek, en keek toen vanuit haar ooghoeken naar Julia's blaadje om dingen over te schrijven.

Christopher hing zijn jas en sjaal aan de kapstok. Vervolgens liep hij de aula aan, met zijn tas over Ă©Ă©n schouder gehezen. Hij keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:29 pm

Julia zette een punt achter de laatste zin en deed alsof ze alles nog even nalas zodat Rachelle nog wat tijd had om te kijken op haar blaadje. Julia had een goed geheugen en kreeg dingen snel geleerd. Ze had met de meeste vakken geen tot weinig moeite.

James zijn blik viel op Christopher die de aula inkwam en hij zwaaide naar zijn vriend. Eindelijk wat gezelschap.


Haha Christopher zit ook in me verhaal:D:D

Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:35 pm

Rachelle legde uiteindelijk haar pen neer. Ze glimlachte dankbaar naar Rachelle.

Christopher zag James zwaaien en liep naar hem toe. 'Hee,' zei hij met een grijns terwijl hij naast hem op een stoel neerplofte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:37 pm

Julia glimlachte en legde haar blaadje op de hoek van de tafel. Ze haalde het stiekje uit haar lange donkere haar en schudde de krullen los. Nog een paar minuten en dan konden ze gaan.

"Verslapen?" vroeg James met een scheve grijns en hij keek hem aan. "Ik verveelde me dood hier.. mocht de les niet in.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:44 pm

Rachelle las haar antwoorden na en legde haar vragenblad oer haar antwoordenblad. Ze keek het klaslokaal rond.
Christopher grijnsde. 'Je kent me te goed. Ik heb een proefwerk gemist,' zei hij. 'Hoezo mag je de les niet in, heb je je misdragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:50 pm

De leraar haalde de blaadjes op. "Oke, jullie kunnen gaan" zei hij.
Julia kwam overeind en sloeg haar tas om haar schouder. "En hoe ging het?" vroeg ze glimlachend aan Rachelle terwijl ze de klas uitliep.

James lachtte. "Beetje te grote mond, maakt niet uit, had ook niet goed geleerd dus." zei hij en hij keek naar Christopher.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 10:57 pm

Rachelle wachtte tot ze het lokaal uit waren en zuchte toen diep. 'Je bent echt mijn reddende engel, nu heb ik misschien net een voldoende,' zei ze en keek Julia glimlachend aan. 'Bij jou?'
'Dat verbaasd me niets,' zei Christopher grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:03 pm

"Wat denk je zelf?" vroeg Julia glimlachend. "Maarja, het is pauze, laten we maar naar de aula gaan voor alle stoelen bezet zijn." zei ze.

James lachte. "Ga je mee chillen vanavond?" vroeg hij,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:07 pm

'Waar chillen?' vroeg Christopher met een grijns. Hij keek verveeld de aula rond.
Rachelle knikte. Ze liep richting de aula.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:14 pm

Julia liep de aula in en ging aan een tafelte zitten en ze streek met haar hand door haar lange bruine haar. "Ik heb zin in de vakantie" zei ze glimlachend.

"Naar 'De Beuk' natuurlijk" zei James grijnzend. "Biertje drinken, meisjes versieren, je weet maar nooit wat er rondloopt vanavond"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:25 pm

Rachel ging tegenover Julia zitten. Ze leunde met haar kin op haar hand en keek Julia glimlachend aan. 'Wat ga je in de vakantie doen?'
'Is goed, ik heb toch niets beters te doen,' zei Chris met een grijns. Hij leunde wat verder achterover op zijn stoel, maar ded dat blijkbaar net iets te ver omdat hij achterover kantelde en op de grond viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:27 pm

"Ik moet nog even kijken wat ik ga-" op dat moment hoorde Julia een knal en ze keek op. Ze zag dat Chris (Kennen ze elkaar allemaal of niet?) op de grond lag en grinnikte. "Dat is nou een mooi voorbeeld van nonchelant jongensgedrag" zei ze tegen Rachelle.

James schoot in de lach. "Dude kom overeind, iedereen kijkt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:33 pm

ik weet niet, waarschijnlijk oppervlakkig ofzo? XD

Rachelle keek hoofdschuddend om naar Chris. 'Weetje, ik kan die twee echt niet uitstaan,' mompelde ze.

'Ik zit hier echt niet voor mijn plezier, als je dat soms denkt,' zei Chris verontwaardigt terwijl hij met een beschaamd gezicht zijn stoel overeind zette en weer ging zitten. Hij voelde de ogen van mensen in zijn rug prikken, maar besloot hun blikken te negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:36 pm

"Ze moeten gewoon nog veel leren." zei Julia grinnikend. "Al vraag ik me af of ze ooit zullen leren" voegde ze eraan toe.

James lachte nog steeds. "Je bent af en toe echt een kluns, maargoed, vanavond dus. Hoelaat zullen we afspreken?" vroeg James. Hij wist dat hij niet te lang over het vallen door moest gaanxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Emptyma dec 20, 2010 11:44 pm

'Ze zijn irritant, en ze zijn populair wat het nog erger maakt,' zei Rachell mokkend. Ze keek naar de twee jongens vanuit haar ooghoeken.
Chris haalde zijn schouders op. 'Niet te vroeg, half 11?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Sifra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Sifra
Terug naar boven 
Pagina 1 van 23Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en Anniek redden de wereld:)
» sifra en feniks
» Sifra en steff
» Sifra & Ruuz
» Maaike & Sifra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: