Onderwerp: Re: Anniek & Sifra ma dec 20, 2010 11:53 pm
Rachelle lachte. 'Ja eigenlijk wel. Zielige gevallen zijn het,' zei ze met een lach. Uit haar tas viste ze een appel en ze nam een grote hap. Chris grinnikte. 'Oke, je ziet me dan wel verschijnen,' zei hij.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra ma dec 20, 2010 11:56 pm
"Ja, het is heel zielig, ze verdringen zichzelf en bederfen hun toekomst. Het is eigenlijk zielig om ze niet te helpen maargoed, we laten ze maar" zei Julia grinnikent.
James knikte. "Volgens mij hebben die dames het over ons" zei hij toen. Hij zag al een paar keer dat er naar ze gekeken werd.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di dec 21, 2010 12:13 am
Rachelle lachte. Chris keek over zijn schouder naar wie James bedoelde en grijnsde naar hun.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di dec 21, 2010 12:21 am
Julia glimlachte even liefjes naar Chris toen hij keek, ze ging echt niet snel wegkijken en vervolgens keek ze naar Rachelle en rolde ze geirriteerd haar ogen.
James grinnikte. "Ze vinden zichzelf wel heel wat he?"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra wo dec 22, 2010 11:33 am
Rachelle keek Julia nieuwsgierig aan. 'Zoals wat?' vroeg ze met een glimlach.
'Nee, maar wie is je huidige slachtoffer?' vroeg Chris met een grijns.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 12:21 am
"Lekker avondje stappen, even nergens aan denken" zei Julia glimlachend en ze keek haar vriendin aan. ( ik heb besloten dat ze nog moet ontdekken dat ze ziek is.)
"MWaaahh heb niet echt een scharrel op het moment." zei James. "Jij wel?"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 2:37 pm
'Ja doe maar,' zei Rachelle met een knikje. Ze keek op haar horloge. 'Ik moet even mijn boeken pakken.' Ze stond op en sloeg haar tas over haar schouder. Chris fronste. 'Welk voordeel zou ik daar mee hebben?' zei hij spottend.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 2:48 pm
"je kan bewijzen dat je werkelijk iedereen kan krijgen en een moeilijk meisje heeft misschien wel veel meer skills" zei James lachend.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 2:52 pm
Rachelle liep naar haar kluisje. Chris grijnsde. 'Misschien,' zei hij peinzend. Zijn ogen gleden door de volle aula en bleven hangen op Julia en Rachelle.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 2:59 pm
James volgde zijn blik en grijnsde. "Goede keuze" zei hij geamuseerd. "Mooi en onafhankelijk die dames. Misschien kunnen we een wedstrijd houden? Jij de een ik de ander?"
Julia glimlachte en wachtte tot Rachelle klaar was. "Ik heb zin in de kerstvakantie" zei ze
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 3:10 pm
Chris trok een wenkbrauw op. 'Weet je dat zeker? Ik win zoiezo, dus je kunt jezelf beter de vernedering besparen,' zei hij grijnzend. Rachelle wisselde haar boeken om. 'Ik ook!' zei ze enthousiast. 'Al heb ik niets te doen..' zei ze toen lachend.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 3:16 pm
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 3:23 pm
'Godzijdank,'zei Rachelle lachend. Ze veegde een lok donkerbruin haar uit haar gezicht en sloot haar kluisje. 'Geef mij die Julia maar,' zei Chris schouderophalend.
Anniekk Gast
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 4:13 pm
Julia grijnsde. "kom logeren in de vakantie, word supervet!" "Oke, dan doe ik Rachelle" zei James grijnzend. "Wie het eerst beet heeft?"