Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za jan 15, 2011 8:45 pm
Rachelle schudde haar hoofd. 'Nee ik ga wel mee. Voor jou. Het is namelijk wel duidelijk dat je hem leuk vind,' zei ze en gaf Julia een plagend duwtje. Chris keek James met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ze is aardig,' zei hij.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za jan 15, 2011 8:53 pm
Julia keek Rachelle aan en bloosde een beetje. "Je hebt gelijk" zei ze zacht. "Hij was zo lief net. Zo anders dan ik altijd al gedacht had."
James grijnsde. "Dat is ze zeker, ben je van plan haar vaker te zien?"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do jan 20, 2011 7:39 pm
Rachelle glimlachte naar Julia. 'Misschien,' zei Christopher met een grijns.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do jan 20, 2011 7:42 pm
"Misschien kun je dat beter niet doen.." zei James toen langzaam. "Ze heeft niet lang meer.."
Julia glimlachte breed. "Laten we maar eens wat nuttigs gaan doen in plaats van eindeloos zitten. Misschien kunnen we gaan shoppen voor dat feest volgende week." zei ze toen.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 1:48 pm
Christopher zweeg even. 'Dat maakt me niet uit,' zei hij uiteindelijk schouderophalend. Rachelle keek Julia verbasd aan. 'Feest? Welk feest?' vroeg ze verbaasd.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 5:50 pm
James keek hem aan. "Dat zeg je nu, nu je niet eens aan haar merkt dat ze ziek is." zei hij langzaam. "Je kan het niet maken haar te dumpen als ze achteruit gaat ofzo.."
"Dat feest van die meisjes uit onze geschiedenisklas" zei Julia grijnzend. "Ik heb zin om me helemaal klem te drinken"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 7:26 pm
Christopher knikte. 'Is goed,' zei hij en begon te lopen. 'Hoe zit dat eigenlijk, waarom stonden jij en Rachelle achter een boom? Ik geloof niet dat jullie ons aan het bespieden waren,' zei hij met een grijns. Rachelle begon te lopen. 'Ik ook!' riep ze uit.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 7:29 pm
Julia glimlachte en ze liep de eerste de beste winkel in en begon in de rekken te neuzen. "Rachelle! Deze zal je vast geweldig staan" zei ze na een tijdje en ze liet haar een kort jurkje van een glimmende stof zien.
James zuchte. "Rachelle wou jullie wat tijd geven, ik kwam aanlopen en ze zei dat ik niet naar je toe moest gaan. Dus we hebben even gepraat.. Maargoed, ze irriteerd zich duidelijk mateloos aan me."
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 8:08 pm
Rachelle haalde ook net een kort jurkje tevoorscheen. 'En deze ben jou,' zei ze lachend. 'Dat vind ik niet gek, je bent ook verschrikkelijk irritant,' grapte Chris met een grijns.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 8:11 pm
"Super!" zei Julia grijnzend en ze trok Rachelle mee een pashokje in en begon zichzelf in de jurk te wurmen. "Jeetje, dit is zo'n aansluitend ding zonder rek" zei ze lachend. Uiteindelijk kreeg ze hem aan en keek ze in de spiegel. "Sexy!"
James gaf Christopher een duw. "Jaja ik weet het. Maar ik doe serieus mijn best om het niet te zijn bij haar maar het werkt gewoon niet.."
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 9:02 pm
Rachelle glimlachte. 'Moet jij nodig zeggen, kijk naar jezelf, je ziet er geweldig uit' zei ze opgewekt Christopher kon een grijns niet onderdrukken. 'Oke, ik snap het.'
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 9:05 pm
"Oke nu is het wel weer genoeg daarover." mompelde James hij kon het niet uitstaan dat Chris het allemaal zo grappig leek te vinden. "Ga jij die chick maar lastigvallen ofzo.."
Julia glimlachte en keek haar aan. "Maar goed dat ik papa's creditcard bij heb dan" zei ze en ze bekeek zich nog even en begon zich weer om te kleden.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 9:26 pm
Christopher grinnikte. 'Sorry, maar waarom probeer je niet gewoon... om aardig voor haar te zijn? Doe iets leuks ofzo.' Rachelle kleedde zich lachend om. 'Ik heb medelijden met je vader.'
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 9:34 pm
"Hij heeft geld zat, hij vind het niet erg als ik zo nu en dan iets koop." zei Julia glimlachend. "Wacht anders betaal ik die van jou ook! Als cadeautje, omdat je zo'n lieve vriendin bent"
"Ik doe mijn best, maar het lijkt wel alsof ze het alleen al irritant vind als ik in de buurt ben.. Ze vind mijn gedrag wat ik altijd heb gehad niet leuk. Misschien moet ik proberen niet op andere meisjes te letten om haar te overtuigen.." zei James langzaam.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 9:39 pm
'Echt niet! Straks krijg ik je vader achter me aan,' protesteerde Rachelle. Chris dacht na. 'Blijkbaar vind je haar wel leuk, anders zou je sowieso de moeite niet nemen,' zei hij.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 9:42 pm
James haalde zijn schouders op en zuchtte. "Vrouwen, ze zijn een groot raadsel. Vreemde wezens.." zei hij.
Julia lachte. "Tuurlijk niet, als hij het niet goed vind betaal ik het hem gewoon terug! Geef nou maar die jurk" zei ze
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 10:01 pm
'Je klinkt als een oude vent,' zei Christopher grinnikend. Rachelle keek Julia nog even peinzend aan, maar gaf toen toch de jurk. 'Dankjewel,' zei ze glimlachend en omhelsde haar.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra di jan 25, 2011 10:04 pm
Julia glimlachte en knuffelde haar terug. "Je verdient het." zei ze glimlachend en ze liep naar de kassa en rekende de jurken af en ze gaf de tas met Rachelles jurk aan haar. "James vind je vast leuk als je dat aan hebt." zei ze plagend. Ze wist dat Rachelle dat niet leuk vondxD
"Nou al die ouwe mannen weten wel hoe het werkt, tenzij ze hun hele leven vrijgezel waren dan." zei James. "Het punt is dat ik iedereen kan krijgen die ik wil, maar haar niet."