gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Sifra

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 5:43 pm

Rachelle keek nog even snel in de spiegel en trok dan haar jas aan. 'Kom op,' zei ze en trok Julia mee naar buiten.
'Daar zeg ik geen nee tegen,' zei Chris lachend. Hij keek een beetje rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 5:46 pm

Julia liep lachend met haar mee naar de kroeg. "Ik heb er zin in" zei ze.

James bestelde 2 bier en schoof er eentje naar Chris. "Ben je al aan het nadenken hoe je mij kan verslaan?" vroeg hij. "Want ik weet dat het mij beter gaat lukken dan jou. Want jij valt van stoelenxD"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 5:51 pm

Rachelle lachte. 'Ik ook,' zei ze en sleurde Julia het eerste café in wat ze zag.
Chris pakte het aan en nam een slok. 'Grapjas, het is duidelijk dat ik ga winnen,' zei hij en gaf James een vriendschappelijk duwtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 5:54 pm

"We zullen zien." zei James lachend. Hij zag Rachelle en Julia de kroeg inkomen. "daar zal je ze hebben"

Julia grijnsde en hing haar jas op. "Laten we dan maar beginnen met een drankje" zei ze grijnzend en ze liep naar de bar en bestelde 2 mixdrankjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:00 pm

Rachelle hing haar jas op en ging aan de bar op een kruk zitten. 'Oh nee,' mompelde ze met een zucht toen ze James en Chris zag.
Chris keek over zijn schouder. Hij grijnsde naar James. 'Moge de beste winnen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:23 pm

sorry moest naar brievenbus lopen.. duurde langer dan ik dacht,

Julia zag ze ook en rolde met haar ogen. "Komop, we laten onze avond niet verpesten door die meidenlikkers." zei ze lachend en ze schoof een drankje naar Rachelle.

James grijnsde. "Nog een biertje voor we beginnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:27 pm

Chris schudde zijn hoofd. 'Nee, ik ga aan de slag,' zei hij lachend en kwam overeind. Hij liep naar Julia toe.
'Te laat, daar komt één van de twee,' zei Rachelle zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:29 pm

Julia draaide zich naar Chris toe. "Ook hier?" vroeg ze kalm en ze keek hem aan. Ondanks zijn onweerstaanbare knapheid deed ze haar best om nuchter te blijven.

James zuchtte en dronk nog wat. Hij vond het afgesproken overkomen als ze tegelijk gingen. Hij keek even naar Rachelle en grijnsde naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:34 pm

Rachelle gaf James een vuile blik. Ze draaide zich om op haar kruk zodat ze naar de bar keek en schudde haar drankje wat heen en weer.
Chris grijnsde. 'Toevallig dat we elkaar tegenkomen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:41 pm

"Ja wat een toeval, er zijn hier namelijk zoveel cafees in de buurt" zei Julia een beetje sarcastisch maar ze bleef vriendelijk glimlachend. "moet je niet iets nuttigs gaan doen? Bier drinken? meisjes versieren ofzo?"

James grinnikte. Morgen zou ze wel anders piepen. Hij liep op Rachelle af. "Hej, sorry dat ik het vraag maar ben je boos op me?" vroeg hij onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:47 pm

Chris trok een wenkbrauw op. 'Ik sta hier wel goed eigenlijk,' zei hij en glimlachte.
'Hmm niet echt, waarom vraag je dat?' vroeg Rachelle kalm. Ze ontweek James blik en keek hoe iemand achter de bar een cocktail maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:51 pm

"Of probeer je mij te versieren?" vroeg Julia en ze kreeg een geamuseerde glimlach op haar gezicht. Ze had wel zin in een spelletje.

James grinnikte. "Je negeert me, kijkt me niet aan. Vertel me eens wat ik verkeerd gedaan heb"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:52 pm

Rachelle hief haar hoofd op en keek James fel aan. 'Je bent een arrogante kwal,' zei ze op walgende toon.
Chris grinnikte. 'Is het tegenwoordig verboden om met een meisje te praten?' vroeg hij geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 6:58 pm

"Praten niet, maar zo wil je dansen, bied je me een drankje aan en als ik dan zat genoeg ben wil je me zoenen." zei Julia geamuseerd. "Je bent te voorspellend.

"Je kent me niet eens" zei James kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:05 pm

'Hoe kan je dat nou weten?' zei Chris en trok een wenkbrauw op. Hij keek Julia doordringend aan.

Rachelle keerde haar rug weer naar James toe. 'Ik ken jouw soort goed genoeg,' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:08 pm

Julia keek hem kalm aan. "Je zat voor het eerst in mijn klas op de basisschool. Ook al gaan we niet met elkaar om, ik zie het vaak genoeg. Elke avond een ander schatje. Je verdoet je tijd hier."

James keek haar aan. "Mijn soort?" vroeg hij. "Wat doet 'mijn' soort dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:12 pm

'Je bent niet echt eerlijk, weet je dat?' zei Chris en ging resoluut op een barkruk zitten. 'Ik probeer alleen maar aardig te doen.'
'Ga weg, ik heb geen zin om met je te praten,' zei Rachelle geirriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:14 pm

"Waarom zou je opeens aardig doen? Je hebt nooit met me gepraat." zei Julia en ze dronk wat van haar drankje. "Maargoed, sorry, laten we opnieuw beginnen. Je weet nu hoe ik ertegen kijk."

James zuchtte. "Sorry, ik wou gewoon je wat beter leren kennen. Is dat verkeerd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:19 pm

Rachelle keek James onderzoekend aan. Ze zuchte diep.
Chris haalde zijn schouders op. 'Het is er nooit echt van gekomen,' zei hij als antwoord op haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:23 pm

James ging zwijgend wat verderop zitten en dacht na. Ze was nogal koppig.

Julia knikte. "Oke dat kan." zei ze en ze zette haar drankje weg. Ze zag dat Rachelle heel verveeld was. Ze moest hem maar snel afschudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:25 pm

Rachelle keek om naar Julia en Chris.
Christopher glimlachte liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:29 pm

Julia keek snel de andere kant uit. Zijn glimlach deed haar smelten. Ook al schreeuwde alles in haar nee, ze had zin om met hem te dansen. Wat maakte het uit wat er deze avond gebeurde, het zou bij deze avond blijven toch? "Zullen we gaan dansen" vroeg ze toen.

James bestelde cola om niet zo alcoholistisch te lijken en hij besloot om Rachelle wat extra reden te geven om hem te haten, zoveel dat ze hem leuk zou gaan vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 7:32 pm

Chris was even verbaasd, maarliet dat niet merken. Hij stak glimlachend zijn hand uit naar Julia.
Rachelle zat te mokken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 8:11 pm

Julia liep met hem naar de dansvloer en begon op het ritme van de muziek te bewegen.

James keek naar Rachelle. "Vind je het ook zo gezellig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Emptydo dec 23, 2010 8:15 pm

Chris begon te dansen.
Rachelle keek naar James en fronste. 'Was ik niet duidelijk genoeg net?' snauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Sifra
Terug naar boven 
Pagina 3 van 23Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en Anniek redden de wereld:)
» sifra en feniks
» Sifra en steff
» Sifra & Ruuz
» Maaike & Sifra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: