Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 8:18 pm
"Je kan 2 dingen doen, of je gaat hier de hele tijd chagrijnen terwijl je vriendin danst, of je probeert er iets van te maken met de mogelijkheden die je hebt" zei James glimlachend
Julia danste, ze had stiekem al best veel op en sloeg haar armen om zijn hals terwijl ze danste. Als ze aangeschoten was had ze weinig grenzen.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 8:38 pm
Christopher glimlachte geruststellend en trok haar wat dichter tegen zich aan. 'Maak je geen zorgen,' fluisterde hij zacht in haar oor. Rachelle borg haar portemonnee weer op. 'Dankjewel,' zei ze en nam een slokje.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra do dec 23, 2010 8:41 pm
Julia was ervan uit gegaan dat dit ongemakkelijk zou voelen, maar dat was vreemd genoeg niet het geval. Ze danste dicht tegen hem aan en het gaf juist een prettig gevoel. "Ik maak me geen zorgen" zei ze zacht in zijn oor.
James glimlachte en dronk wat. Dit ging al wat beter. "Chris lijkt het wel met je vriendin te kunnen vinden" zei hij.
Chris grinnikte. ´Je moet het zelf weten, je weet niet wat je mist,´ grapte hij. ´Voornamelijk pop en rock.´ Rachelle schudde haar hoofd. ´Hoeft niet.´
Anniek
´Hmm, misschien moet ik dan nog maar iets te drinken halen,´ zei Chris en glimlachte verleidelijk. ´Ik weet niet, lastig om dat zeggen over jezelf, misschien moet je een keer komen luisteren.´
Rachelle glimlachte half. ´Misschien,´zei ze lachend.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:08 am
Julia grinnikte. "Je houd vol hea?" zei ze grijnzend. "Ik kom wel een keer luisteren, ben benieuwt"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:11 am
Chris lachte. Hij danste te verder.
Rachelle aarzelde even. ´Oke,´zei ze en kwam overeind.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:15 am
James grijnsde en ging haar voor de dansvloer op en begon te dansen.
Julia voelde zichzelf een beetje duizelig worden. Maar ze zei niks. Het zou wel door de alcohol komen bedacht ze zichzelf. Ze negeerde de vlekken voor haar ogen en danste verder.
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:28 am
Chris pakte Julia zachtjes bij haar arm en liep met haar naar de bar. Hij bestelde een cola voor haar. 'Misschien moet je even stoppen met drinken,' zei hij terwijl hij het glas aan haar gaf. Rachelle legde haar handen op James schouders. Ze danste.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:33 am
Julia ging zitten en knikte. "Dankje" zei ze zacht. Ze dronk wat maar het hielp niet. De duizeligheid werd erger en toen zag ze niks meer en niet veel tijd later viel ze flauw.
James danste op het ritme van de muziek en keek haar grijnzend aan. "Je bent een natuurtalend. Je gaat zeker vaak naar een disco?"
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:41 am
Chris greep Julia net op tijd bij haar schouders voordat ze op de grond viel en knielde bij haar neer. Hij keek geschrokken om zich heen of hij James zag. Rachelle schudde haar hoofd. 'Niet zo vaak,' zei ze lachend.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek & Sifra za dec 25, 2010 12:44 am
Nu begint het arme kind ziek te worden!
Julia lag slap op de grond.
James was met Rachelle aan het dansen. "Heeft iemand je ooit verteld dat je heel mooi bent?" vroeg hij.