gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sanne & Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 1:49 pm

oke we weten waar over maak maar een lijstje sanne
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 2:26 pm

Hierbij een kaartje van Alageasia
en nog een linkje naar de list of spells

Personage
Naam: Destiney
Leeftijd: 22
Uiterlijk:>> click <<
Innerlijk: Destiney is een persoon die niet veel aantrekt van wat andere zeggen. De enige naar wie ze luistert is een oude druïde die wat van het dorp in ellesmera vandaan woont. Dit komt omdat ze door haar is opgevoed
Kant: (elven of Galbatorix)
Verleden: Destiney is toen ze 2 was bij een elven druïde gekomen die haar heeft opgevoed alsof het zijn eigen kind was. Maar toch zie je dat het nog gewoon een mens is. Sinds ze 15 was oefende ze elke dag met de elven kinderen met pijl en boog schieten en vechten met handen en voeten. Ze is wel is waar niet zo lenig als een elf maar daardoor wel net zo sterk.
Extra: al sinds ze gevonden was, gebonden in een paar doeken, in het bos vlak bij Ellesmera draagt ze een ketting met een klein paarskleurig kristal. Van wie het komt weet ze niet maar ze heeft het nooit afgedaan.

Draak
Naam: Crystal
Uiterlijk:>> click << maar dan met een beetje paarse gloed over haar schubben
Specialiteit:duikvluchten en snel optrekken voordat ze de grond raakt
Innerlijk: Crystal is een rustige en elegante vrouwtjes draak die niets moet weten van soort genoten. Ze luistert alleen maar naar Destiney

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 7:43 pm

naam:tyler almeda (wordt try genoemt)
leeftijd:23
uiterlijk plaatje:p <-
innerlijk:koppig,rebels,kil argwanend, ect
exttra: is een gedwongedienaar van de koning zijn draak moet nog uit komen hij weet wel veel van draken


sorry futloos om in te vullen wil gewoon beginnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 7:51 pm

oke ik ook Razz
zat echt op je te wachten had nog zoiets van: jammer dat ik je mobiele nummer niet heb had ik kunnen smssen : ik wil beginnen!! XD


Destiney lag languit op het grasveld. Ze keek naar de helderblauwe lucht en floot een zacht deuntje dat heet pleegvader altijd zong om haar als klein kind in slaap te krijgen. Haar boog en pijlkoker lag naast haar. Het was al dagen druk in Ellesmera. Geruchten van nieuwe drakenrijders gingen al dagen door het dorp omdat er afgelopen week het bericht binnen kwam dat een beveiliging post een drakenei hadden gesignaleerd. Destiney begreep al die drukte niet. Wat was er nou bijzonder aan een draken ei?? De kans dat het uitkwam voor jou was toch veel en veel te klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 7:57 pm

jah sorry maar was echt dood en dood moe:P gistere wedstrijd gehad met mijn hond XD
maar nu kunnen we beginnen
-----

try zat op een paard met een kapithein die het gezag had over het groepje soldaten waarmee ze op pad waren.try keek rond hij vertrouwde het niet zo dicht in de buurt van de bossen maar hij had gehoort tot er een draken ei was gesingjaleert hier in de beurt dus dan stuurde galbatorix hen er weer op uit,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:01 pm

Destiney had net een tijdje haar ogen dicht en begon lichtjes weg te suffen toen een schaduw haar zon weg nam. Ze opende haar ogen en zag een lange blonde jongens elf die haar serieus aan keek. 'Wat moet je Raven?' mompelde ze geïrriteerd terwijl ze een beetje overeind kwam, leunend op haar ellebogen. 'Ik vraag me nog altijd af waarom ze altijd jou moeten hebben als er iets belangrijks te doen is.' Hij stak zijn hand uit en hielp Destiney overeind. 'Wat nu weer?' Destiney klopte haar kleren af en pakte haar pijl en boog. 'Je paard is gezadeld Des. Ze willen dat je mee gaat de garde ontvangen die het ei hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:05 pm

heeft joune het ei ook nog niet of wel?
------

try reed rustig door op zijn paard en zag verder op een groep paarden met elven er op en de kapithein weest er na en daarna tot ze moesten op splitsen en aanvallen op een teken van hem.
try had geleert alles te doen wat hem op gedragen werd en dat deed hij nu ook alowel soms stribbelde hij nog wel is tegen, en hij ging zijn gewezen kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:11 pm

nope ook nog niet Wink
-------------------------
Destiney knikte. Ze had een diepe zucht geslaakt en sjokte achter Raven aan die haar naar een groepje ruiters leidde waar ze bij mee moest. Ze klom op haar paard en keek Raven nog even aan. 'Volgende keer doe ik een goed woordje voor je.' zei ze terwijl ze merkte dat hij een beetje gekwetst was omdat hij niet mee mocht. Ze dreef haar paard aan ren galoppeerde aan kop van de groep ruiters weg. Ze wist waar de ruiters heen moesten omdat ze het gehoord had toen ze weer eens was waar ze niet mocht zijn. Maar de elfen negeerde dat allemaal. Het was 10 minuten rijden. Hooguit. Maar al snel merkte de groep dat er iets niet klopte en verlangzaamde hun pas iets om de omgeving goed in de gaten te kunnen houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:18 pm

try zat tussen de struiken in met zijn paard en keek naar de groep elfen die langs kamen, maar zijn oog viel op een gewoon mens, wat deed die er bij, en dan ziet hij het teken en hij springt ui de struiken met zijn paard en valt aan met een zwaard en sommige soldaten schoten pijlen af of storte zich net als try richting de groep even
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:21 pm

Destiney hielt haar paard in en liet de zwaardvechters voor gaan zodat zij een back-up kon zijn met haar pijl en boog. Als het erop neer kwam kon ze best vechten met een zwaard, ze had dan een een lang dolk in een koker om naar been maar probeerde het zo min mogelijk te gebruiken. Ze vuurde haar pijlen af in de poging mannen van Galbatorix aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:31 pm

try stond nu op zijn paard en vechte met een elf en al snel sprong hij van het paard af, als eerste reden was een pijl te ontwijken en de 2e was tot hij beter op de grond kon vechten dan aan paard aangezien hij noot fijn vond zitten een paard. hij ontweek alsvolgt een aanval en daarna viel hij een elf aan. maar zag een andere met zijn paard niet waardoor hij tegen de grond geduwt werd, alsvolgt pakte hij een dolk en maakte een snee in het been van het paard waardoor die angstig stijgerde, en tr sprong soepel op
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:38 pm

Destiney legde een pijl op haar boog en richtte die op de jongste van de groep soldaten. Ze hielt hem in het oog en wilde net schieten toen ze van achter van haar paard afgetrokken werd en tegen de grond aan geduwd met een dolk tegen haar keel. 'Luister eens meisje. Je bevind je in gevaarlijk gebied. Ik zal niet meer mannen van me verwonden.' Destiney tufte de man in het gezicht en had daardoor net genoeg tijd om haar dolk te trekken, de man te verwonden en te ontwapenen en daarna op te staan. Haar ademhaling ging snel. Vanuit de verte hoorde ze hoefgetrappel, het teken dat de groep met het drakenei dichterbij kwamen. Haar gedachten werkte op top snelheid. De mannen van Galbatorix waren simpelweg met teveel.


weetje wat me leuk lijkt? Dat Galbatorix Crystal's ei hebben en de elven die van de draak van Tyler Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:47 pm

ik krijg kippenvel, ik dacht er 10 minuten geleden al aan, (we doen het)
----

try hoorde hoefgetrampel en ging dichterbij nadat hij nog een elf hadgedood, en hij had niet door tot ze in de minderheid waren en hij keek naar de groep elven die naderde en hij zag hoe eentje in het midden een stel dekens vast, die zouden het ei hebben en hij klom voorzichtig in een boom.

de soldaten van galbatorix vochten door:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:55 pm

Sherapine keek naar de groep elven die aan kwamen een met een ei. Ze sloeg een paar soldaten van zich af en wist met moeite bij haar paard te komen dat een eindje verderop stond. Ze klom erop en hielp eerst nog een paar van haar mensen voordat ze naar de groep toe reed die nog een eind verder op was en langzaam hun kant op kwam. Ze stopte en overlegde vluchtig met het hoofd van de groep. Ze man het wit/paars achtige ei over van de elf die het vast had en stopte het voorzichtig in een zadeltas die bij haar aan het zadel bevestigd was, speciaal gemaakt voor drakeneieren. Ze had Tyler niet door, de hele tijd niet.


wat voor een kleur word jou draak eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 8:59 pm

zwart XD
---

try zat in de boom en zag het meisje het ei over pakken en dan als hij bijna onder haar is springt hij soepel achter op haar paard en houd een dolk bij haar keel. rij eerst hier weg,..en niet richting de elven anders ben je dood. sist try dreigent en hij keek even achterom naar het gevecht maar dan konsentreerde hij zich op het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:02 pm

Destiney voelde het zwaard drukken tegen haar keel. Ze keek vanuit haar ogenhoeken naar de jongen. 'Denk je dat je kunt ontsnappen als je het ei hebt? We hebben overal in de buurt van Ellesmera patrouilles. En jullie zijn ver van huis.' Ze had haar paard stil laten staan. Daarbij komt. We zijn dan met minder maar we zijn wel sterker. Ze had in beide dingen gelijk maar ze waren met veel te weinig mensen om de groep ruiters van Galbatorix te overmeesteren en weg te komen met het ei. En dat wist ze donders goed. Ze gaf het paard uiteindelijk toch maar de sporen en draafde van de groep weg. Het dolk, waar ze helaas niks aan kon doen, drukte zachtjes tegen haar keel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:08 pm

try keek het meisje aan, wie niet waagt wie niet wint, en nu gewoon door blijven rijden, en trouwens denk je tot ze zullen schieren of wat dan ook nu ik jou hier bij me heb, sist hij dreigent en hij lette goed op de omgeving en hij wist heel goed tot het gevaarlijk was maar jah hij wist niet wat gevaarlijker was dit. of het kasteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:12 pm

'Mijn leven is veel minder waard dan dat vervloekte ei' zei Destiney zacht maar met een felle ondertoon. Ze hielt het paard stil op een afgelegen plek en probeerde haar ''kidnapper'' te kunnen zien maar dat lukte niet zonder dat het dolk een lange maar gelukkige ondiepe snee in haar hals maken. Hij zou haar niet ernstig verwonden maar toch wel wat pijn blijven doen. 'Je kent de weg hier niet zoals als wij. En daarbij komt, dit paard zet geen voet vooruit als ik er niet op rij.' zei ze zacht maar met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:18 pm

try keek het meisje dodelijk aan. wat maakt het uit of ik de weg ken of niet, want jij helpt me hier uit te komen en je zorgt tot dat paard rijd, sist hij en hij keek even ongemakkelijk rond en wist tot de tijd drong om hier weg te komen, en maak nu voort sist hij tegen haar en duwde de dolk waarschuwwend tegen haar hals
----

tot hoelaat blijf je on?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:24 pm

nou ik hebt vakantie en moet morgen toch niet werken dus lang Very Happy
--------------------------------------------------------------
Destiney probeerde de druk op haar keel te verminderen door haar hoofd naar achter te houden maar toen ze tegen de jongen zijn borst leunde kon het niet meer en ze wist dat als ze niks deed dat het niet goed zou aflopen met haar. Hoe dan ook ze had geen keuze, ze moest wel. Ze gaf het paard de sporen en galoppeerde weg. Ze koos de kortste weg die hen uit de bossen rond Ellesmera zouden halen richting de woestijn. Waarvan aan de andere kant het rijk van Galbatorix.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:29 pm

ik ook lang aangezien ik net ongeveer 3 a 4 uur geslapen heb:p
ps het 4e deel komt in november uitXD

----

try grijnst even kil aangezien hij merkte hoe hard het meisje haar best deed iets in te brengen en tot dat niet ging nu. en hij zelf was blij toen ze haar paard eindelijk de slopren gaf en ze begonnen te rijden, tegelijkertijd vroeg hij zich af of ze een van de varden was of tot ze bij de elven op bezoek was. en hij wist tot galbatorix blij zou zijn met de vonst al moesten ze toch wel even rijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:36 pm

jah in het engels jah Sad ik wil in het nederlands want ik heb alle boeken van eragon in het nederlands.
--------------------------------------------------------------------------
Destiney haar hersenen werkte op topsnelheid. Ze wist dat ten zuiden van hun een wachtpost was. Als ze daar nou kon komen zou ze gered zijn... Ze hoopte alleen dat die jongen die haar in zijn greep had niks merkte. Ze veranderde lichtjes van richting, stukje bij beetje, in de hoop dat hij niets ging zeggen en galloppeerde door de bossen, omgevallen bomen ontwijkend omdat ten eerste het te zwaar zou zijn voor haar rijdier en ten 2de drukte het scherpe mes dan meer en meer tegen haar keel wat haar wel erge verwondingen kon brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:42 pm

try was aan het denken aan galbatorix en zijn eeuwigdurende zoektoch van drakeneieren en rijders die misschien ergens konden rond hangen en hij zag boom stammen en alles en hij beweegde lichtjes met het meisje mee zodat hij haar niet zou verwonden en voor het paard ook makkelijken zou zijn, en hij hoopte tot ze er bijna waren maar aangezien hij de weg niet kende
----

jammer ik lees ook alleen nederlands
en wanneer wil je tot je ei uit komt aangezien die in je tas zit toch
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:51 pm

Destiney floot zachtjes het deuntje dat ze eerder die dag ook had gefloten. Iedereen die haar kende kende dat deuntje wel omdat ze het zo vaak vloot. Ze hoorde geritsel in de bosjes en begon het paard langzaam en bijna onopmerkelijk wat in te houden, ze bleef wel galopperen. Tot ze op een gegeven moment op een openplaats kwam waarbij je door de bossen een stuk woestijn zag zodat het niet opvallend was. Dan ineens laat ze het paard stil staan en komt het dier een klein beetje van de grond met zijn voorhoeven. Met een klap kwam het paard op de grond. 'Nu moet je kiezen, het ei of ik.' zei ze zachtjes. Je zag geen elven maar Ze waren er wel duidelijk en Destiney wist dat ook.







ik zat te denken dat Tyler dadelijk ontsnapt met het ei en het dan uitkomt wanneer het bijna bij Galbatorix is maar dan is Destiney er natuurlijk niet bij en luistert het draakje naar niemand. XD Want niemand heeft dan natuurlijk een connectie met dat beesje maar Destiney wel...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Emptyma jul 04, 2011 9:59 pm

try merkte hoe ze tot stilstand kwam en hij keek haar even dodelijk aan, die keuze heb ik snel gemaakt sist hij en hij maakte snel een wond i haar nek die was meer voor af leiding want hij sprong van het paard en snee de tas met een soepele beweging hem er af en hij begon snel en soepel richting de woesteijn te rennen, wetent tot er elfen waren want anders was ze nooit gestopt en hij keek even achterom en hij had niet door tot de tas beweegde:p
-----

try brengt hem wel terug dadelijk want zo slect is hij niet
ps ken je de film hoe tem je een draak
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sanne & Steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sanne & Steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sanne en steff
» Sanne en Isa
» Sanne & ??
» voor sanne en ik
» Olivier en Sanne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: