gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sanne & Steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 4:10 pm

ellera keek toe maar heild try ook in de gaten

try heild de elven nouwlettent in de gaten terwijl hij zijn handen probeerde los te krijgen...dan herkent hij deze plek en hij begon zich erger te gedragen, ik moet hier weg, sist hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 4:18 pm

Crystal liep wat meer het kamp in. Ze bekeek de elven duidelijk en keek toen nieuwsgierig naar Tyler. Ze gromde zachtjes, maar het was niet kwaad bedoeld ofzo. Destiney keek naar Tyler. 'En waarom dan wel?' vroeg ze argwanend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 4:22 pm

gaat je niks aan, maar neem van me aan tot ik hier weg moet, zegt try en je hoorde ineens de wanhoop in zijn stem en hij had zich recht weten te krijgen maar kwam niet los van de boom hoe hard hij ook zijn best deed om los te komen.

ellera keek try aan en ze keek rond, ze wist waarom hij een dienaar van de koning is, en ze begon zoekent rod te lopen tot ze in de schaduw van een rots een steen vond en ze spinde triomvol, desteny kom eens kijken zegt ze dan en ze keek naar de steen die lichtjes bewoog
-----

kan dadelijk ineens weg zijn moet namelijk zo gaan
rond laat in avond weer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 4:25 pm

Destiney bleef naar Tyler kijken. 'Ach kom op. Zo erg kan het toch niet zijn hier. Beter hier dan bij Galbatorix die trouwens niet zo blij met je was na wat ik hem verteld heb...' zei ze langzaam. Ze lachte liefjes. Crystal keek op en snoof toen kwam ze naast Ellera staan en nam het zwarte draken ei zachtjes tussen haar voorpoten. 'Destiney, er ligt hier een ei.' Destiney keek op. 'De watte?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 4:28 pm

try's ogen keken ineens geschokt, wat heb je hem vertelt...ik zat al genoeg ik de problemen, zegt hij rebels en hij keek naar ellera en zag hun naar iets kijken,hij moest weg en wel nu en hij probeerde wanhopig los te komen, hij wilde het niet
ellera's ogen glimde het was een draken ei en volgens haar behoorde die toto try
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 4:34 pm

Destiney knielde voor Tyler neer. 'Dat je bijna een draak had gedood door mij te verwonden.' zei ze zacht. Toen stond ze op en liep naar Crystal toe. Ze nam het ei over van Crystal en keek ernaar. 'Het is aan het uitkomen.' zei ze zachtjes terwijl ze knielde en het ei voor zich neer legde. Ze keek op naar Tyler.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:01 pm

ik wist niet eens tot het uitgekomen was op dat moment pas in de woestein, zegt try rebels en hij keek naar hoe desteny het ei pakte, en hij probeerde wanhopig los te komen hij moest weg hij wilde het dier niet aandoen wat hij al jaren had doorgemaakt, ook al voelde hij de aantrekkings kracht er van.

ellera keek desteny aan en wachte af wat ze zou doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:05 pm

Destiney legde het ei in het zand neer. Ze kwam overeind en knielde voor Tyler neer waarna ze aan het touw om zijn polsen begon te frutselen. 'Luister. Op Galbatorix na zijn wij de enige 2 rijders. Je kan je lot niet ontlopen. Dat draakje komt alleen voor jou uit het ei.' Ze knikte in de richting van het ei. 'Ik geef je het voordeel van de twijfel. Ga met ons mee. Train je draak en leer omgaan met alles wat je hebt mee gemaakt. Zet Galbatorix uit je hoofd.' Ze had het touw los en keek Tyler doordringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:11 pm

try kwam snel en soepel recht en keek desteny aan en hij schudde zijn hoofd, luister dat gaat gewoon niet, ik heb verplichtingen daaar en ik weet tot het ei voor me daar is het wacht al meer dan ee jaar daar, vlapt hij er ineens uit en hij had er meteen spijt van en hij keek weg,
ellera keek try aan, tyler alleen ben je niet zo serk en met 2 kan je een last beter dragen zegt ze in zijn geest.
try keek ellera aan en hij twijfelde maar dan hoorde je een gekraak en uit het ei was een draakje gekomen)precies tandloos maar kliender
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:15 pm

Destiney legde haar hand op de schouder van Tyler. 'Hij hoeft het niet te weten.' zei ze zacht. 'Galbatorix weet dat er Ă©Ă©n draak is waar achter aan aan het jagen is. Dat is Crystal.' ze keek om naar haar draak die zachtjes met haar neus tegen het net uitgekomen draakje aan het duwen was. 'Schuil bij de elven. In Ellesmera.' Ze keek hem doordringend aan. 'Als je er nooit geweest bent kan je de weg niet vinden. En Galbatorix is er nog nooit geweest.' Destiney beet op haar lip. 'Doe het dan niet voor jou maar voor die kleine daar. Hij heeft je nodig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:20 pm

mijn zusje zit bij galbatoberix ik ben verplicht terug te keren, zegt hij en hij keek naar het draakje en hij voelde de aantrekkings kracht en het klopte hij wilde het kleindje het inderdaat niet aandoen maar zijn zusje ook niet en je zag de twijfel in zijn ogen staan en hij zakte hulpeloos door zien knieen en de jongen die gistere vastbesloten op het paard achter des had gezeten was weg.

link piepte zachtjes toen crystel tegen hem aan duwde en hij stond wankelent op en wagelde wat richting try
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:29 pm

'Als je in het kasteel weet te komen, weet je dan een manier om met je zusje daar weg te komen?' vroeg Destiney rustig. Ze had iets bedacht. Maar dan moesten en Tyler en het kleine draakje wel meewerken...

Crystal blies een klein rookwolkje in het snoetje van de zwarte draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:32 pm

ik woon al jaren in het kasteel en ken allen uitgangen beter dan mijzelf zegt try en hij keekk desteny vragent aan en hij hoorde hoe ellera spinde en zag ook hoe de elven hem wantrouwig aan keken

het kleine draakje nieste even toen crystal de rook uit blies en keek haar even met groten ogen aan en richte zich weer op try hoe zou en moest naar hem toe de band verzegelen en hem aan raken en hij waggelde er heen.

try zag hem op zich af komen en deinsde achteruit, niet doen..het is te gevaarlijk zegt hij dan
-----
2 vraagjes.
ben je morge ook weer on
en heb je zin in nog een rpg, sorry hyper heid
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:39 pm

vraag een: ligt eraan of ik opgebeld word om te werken. Zo niet jah zo wel nee XD
vraag twee: o.O nog even niet oke.. misschien later.
--------------------------------
Crystal kwam overeind en pakte het kleintje in zijn nekvel vast. Ze ging in de schaduw liggen en nam het kleintje tussen haar voorpoten waarna ze haar vleugel er overheen legde om hem warm te houden. Destiney keek spijtig naar het kleine draakje. 'Nog even niet kleintje het is te gevaarlijk...' zei ze langzaam en keek toen naar Tyler, de chagrijnig kijkende elfen volledig negerende. 'Wij nemen die kleine mee naar Ellesmera. Ik wacht aan de rand van de woestijn op je tot je terug bent met je zusje. Jullie duiken onder in het dorp. Galbatorix kan jullie niks aan doen en de draken kunnen op rust groeien en op krachten komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:44 pm

try keek het draakje na en knikte op het voorstel van desteny een andere keus had hij namelijk niet, oke, zegt hij als vogt en hij stond op. en trouwens...ik heb je draak niet uitgelevert, zegt hij dan en hij loop naar een paard en stijgt op en gallopeert weg

het draakje piepte en probeerde it desteny's greep te houden

ellera keek tr na, het is goed wat je deed maar ook zeer gevaarlijk. zegt ze tegen desteny
------
op bijde antwoorden oke XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:49 pm

'Daarom-' Destiney kwam overeind. 'Breken wij ons kamp nu af en gaan ervandoor voordat een van Galbatorix zijn mannen achter ons aan komen.' zei Destiney vast besloten. 'Ben je helemaal gek geworden?!' een van de elfen keek Destiney aan alsof ze de gek zelve was. Destiney keek hem aan. 'Wat wil je dan? Dat Galbatorix een draak in handen krijgt? Dat nooit.' Ze liep naar Crystal en het kleine draakje toe en knielde. 'Luister goed Crystal ik wil dat je die kleine in je klauwen mee neemt en zo snel als je kan naar Ellesmera vliegt. Wacht niet op ons. Mijn vader weet wel wat hij moet doen.' Crystal kwam overeind. 'Oke, maar doe voorzichtig.' zei ze waarna ze opsteeg met het kleine draakje in haar klauwen, goed vasthoudend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:54 pm

try reed zo had mogelijk door naar het kasteel terug eenmaal dichtgenoeg in de buurt steeg hij af en zogt een van de ele geheime gangen en hij ging die door en dan snel op weg naar de kamer van zijn zusje

het draakje piepte hartverscheurent en probeerde los te komen door destenie te bijten met zijn kleine tandjes.

ellera keek desteny aan, je weet tot niemand anders hem mag aan raken zolang de waaren rijder hem jog niet heeft aangeraakt he, bij jou gebeurde het op opvallend doordat het ei al gebroken was toen jij het aannam. zegt ze en keek haar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptydi jul 05, 2011 11:58 pm

'Dat zal niet gebeuren met Crystal bij hem in de buurt.' zei Destiney rustig. Ze keek de 2 draken na en steeg toen op haar paard. 'Kom op. We gaan.' zei ze tegen de elven die het kamp afbraken en opstegen. Destiney wachtte tot Ellera op haar zadel zat en gaf haar hengst toen de sporen. Ze hoopte maar dat ze gelijk had....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 9:48 am

try was nu bij de kamer van zijn zusje en liep naar binnen en zag tot ze lag te slapen hij liep er heen en tilde haar voorzichtig op en liep dan snel weer de kamer uit. nu moest hij maken tot hij weg kwam met haar.
----

sorry van gistere ben in slaap gevallen met de pc naast me :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 11:17 am

En nu sliep ik XD
----------------------
Destiney galoppeerde door. Zo nu en dan keek ze naar de lucht om te kijken of ze ergens ook maar iets zag van de 2 draken. Maar Crystal hielt zich goed verborgen. Ze lachte licht en dreef haar rijdier meer aan. Zodra Crystal sterk genoeg was zou ze op haar kunnen rijden. Maar dat duurde waarschijnlijk nog wel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 11:21 am

try liep met zijn zusje in zijn armen door de gangen als hij de kapithein om de hoek ziet komen, en hij wist tot hij nu moest gaan rennen en dat deed hij ook, terwijl die allarm slaat

het draakje piepte XD
-----

haha, ik werd vanacht wakker ik kijk de laptop naast me, ik denk wat is dit, en toen ow shit ben in slaap gevallen met dat ding op bed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 1:09 pm

Sorry was bezig :$:$
-----------------------
Destiney stopte toen ze bij het bos waren. 'Crystal waar ben je?' vroeg ze aan de draak via hun gedachten stroom. Ze voelde dat het niet goed was en wilde terug maar ze zou niet te paard gaan dat zou te lang duren. 'Ik heb het kleine draakje bij je pleegvader afgezet. Hij heeft de kleine niet aangeraakt. Het kleintje zit nu in een kooitje met tralies.. Een andere oplossing zagen we niet. Zodra de rijder er is mag hij eruit... Waarom?' 'Ik heb je hier nodig Crystal. Denk je dat je mij kan tillen?' Alles ging via de gedachtenstroom waardoor niemand anders Destiney kon horen communiceren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 1:15 pm

niet erg;p
----

try rende door met zijn zusje in zijn armen via de geheimen gan hopent tot er niemand aan de anderekant was aangezien er toch maar weinig wisten van de geheimen gang
----

ps zou je galbatoberix even willen spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 1:21 pm

Shruikan lag aan de andere kant van de geheime gang te wachten tot er iemand door zou komen. Aangezien het kasteel zo was gemaakt dat hij door de gangen kon was dat een eitje geweest. Zijn fel gele ogen fonkelden.

Destiney steeg van haar paard af en gaf dat aan een van de elfen. 'Zorg dat hij voer en water heeft zodat wanneer die jongen komt we verder kunnen. En zorg dat er nog een paard beschikbaar is voor zijn zusje.' Destiney zelf liep een klein stukje de woestijn, weg van de elven en Ellera. Ze keek naar de lucht en wachtte tot Crystal te zien was. Toen de draak geland was liep ze op het dier af. 'Klaar?' vroeg ze. De draak knikte en ging liggen zodat Destiney op kon stijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Emptywo jul 06, 2011 1:27 pm

try zag aan het einde van de gang de gele ogen vonkelen dit kontoch niet waar zijn en hij draaide zich om en zag daar soldaten en hij rende met zijn zusje in zijn armen door richting de draak die kon hij makkelijker ontwijkden dan die soldaten en hij rent hart onderzijn poten door en heild zijn zusje bescherment vast,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sanne & Steff - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sanne & Steff   Sanne & Steff - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sanne & Steff
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sanne en steff
» Sanne en Isa
» Sanne & ??
» voor sanne en ik
» Olivier en Sanne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: