Onderwerp: Re: Maaike & Anniek <3! do okt 27, 2011 12:03 am
Emma liep de grote zaal uit met Aiden.
James liep met Lily de school uit, gelukkig hadden ze warme mantels.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Maaike & Anniek <3! do okt 27, 2011 12:06 am
Aiden liep met Emma de grote zaal uit richting buiten. "Weet je zeker dat je je wilt wagen aan mij? Nu kan je jezelf nog bedenken." zei hij plagend.
Lily bleef dicht tegen James aanlopen, dan bleef het tenminste lekker warm. "Waar wil je eerst heen?" vroeg ze en ze keek hem aan terwijl ze over de besteeuwde weg naar Zweinsveld liepen./
Lily keek hem vragend aan. "Vaak genoeg?" vroeg ze geamuseerd. Ze had natuurlijk kunnen weten dat James Potter regelmatig het schoolterrein verliet. De vraag was alleen, hoe deed hij dat zonder gepakt te worden?
Aiden keek haar aan. "Natuurlijk niet." zei hij lachend.
Lily zuchtte. Het was duidelijk dat hij dat geheim niet prijs zou gaan geven. "Zullen we dan eerst maar wat gaan opwarmen in de drie bezemstelen?" vroeg ze glimlachend toen ze het dorpje naderde.
Aiden sloeg zijn arm om haar schouders en glimlachte. "Nou komt er nog wat van of hoe zit het?" zei hij grijnzend en hij sleurde haar mee naar buiten,
"Waar wil je teamleden vandaan halen?" vroeg hij lachend. "Niemand wil met dit weer naar buiten."
Lily knikte en ze was blij toen ze de kroeg bereikte en ze ging snel met hem naar binnen. Ze stapte de sneeuw van haar schoenen en deed haar mantel uit. Ze glimlachte, het was hier lekker warm.
Onderwerp: Re: Maaike & Anniek <3! za okt 29, 2011 1:14 am
Emma keek om zich heen en liet hem voor haar lopen, toen pakte ze wat sneeuw en maakte een sneeuwbal. 'He Aiden..' zei ze, en toen hij omkeek gooide ze de sneeuwbal.
James knikte en ging twee boterbiertjes halen en kwam terug. 'Alsjeblieft'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Maaike & Anniek <3! za okt 29, 2011 1:35 am
Lily glimlachte naar James. "Bedankt" zei ze en ze nam het boterbiertje aan. "Weet je, ik vind het leuk met je." zei ze toen.
Aiden draaide zich om en kreeg de sneeuwbal in zijn gezicht. Hij lachte en bukte zich om een andere sneeuwbal te maken en gooide die naar Emma. "Dat zal je leren!"
Onderwerp: Re: Maaike & Anniek <3! za okt 29, 2011 1:45 am
Emma keek hem lief aan. 'Je zou me toch geen pijn doen.' zei ze lief, en ze liep naar hem toe, en gooide wat sneeuw in zijn gezicht, toen rende ze lachend weg.
James glimlachte. "Dat is het zeker'
Anniek
Onderwerp: Re: Maaike & Anniek <3! za okt 29, 2011 1:48 am
"Je vraagt erom" zei Aiden lachend en hij rende achter haar aan door de sneeuw. Hij was vrij snel en hij haalde haar in en sloeg zijn armen om haar middel en zwierde haar een keer rond.
Lily keek hem aan. "Ik kan niet begrijpen dat die omslag zo snel gedaan is.. Je hebt me toch niet stiekem een drankje gevoerd he?" vroeg ze grijnzend.