gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 hp voor anniek en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 9:32 pm

"Gaaf" zei Lily glimlachend en ze keek naar hem. "Hoe vind je het tot nu toe hier?" vroeg ze en ze begon een trap op te lopen in de uilentoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 9:35 pm

anders.´zegt hij en hij rolde even toen lily niet keek en hij volgde haar de trap op, is het niet raam om een kind te zijn van harry potter. vraagt hij dan op zijn beurt en hij keek rond toen hij de uilen zag
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 9:42 pm

Lily keek hem aan en glimlachte. Ze vond het een leuke vraag die ze eigenlijk nog niet eens op die manier gehoord had. "Op het begin wel raar. Mensen kijken toch naar je als een soort beroemdheid. Maar wat mensen vergeten is dat ieders ouder een held was in de oorlog. Gelukkig gingen mijn broers me voor. Ik denk dat James de meeste fans had, mensen zijn er nu wel aan gewend" vertelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 9:57 pm

gelukkig voor je dan, zegt try en hij liet een uil naar beneden kwam een kleine grijze en hij maakte het briefje aan zijn pootje vas en hij liet het weer vrij, en keek lily aan ze was best knap dat ontging hem niet maar hij had geen tijd voor geflik flooi, nou bedankt voor de weg te wijzen. begon hij, maar dat vond hij ook weer zo onbeleeft, en voor hij er erg in had vloete hij deze zin er uit. hoe kan ik je bedanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:18 pm

Lily glimlachtte naar hem. "Je hoeft me niet te bedanken. Het was leuk even met je te praten, ik deed het graag." zei ze vriendelijk. "Misschien kunnen we samen terug lopen naar de leerlingenkamer."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:20 pm

try knikte en glimlachte naar haar lichtjes, goed dan, zegt hij en hij liet haar voor gaan op de trap, terug naar de leerlingen kamer, hij was er niet zo blij mee maar acht...het kon nu niet anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:31 pm

Lily liep de trap af terug richting de leerlingenkamer. "Misschien kunnen we een keer iets gaan doen samen." zei Lily. "Je kent nog niet zoveel mensen toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:33 pm

try liep ook de trappen af en hoorde de woorden van lily. daar stond hij nu niet bepaalt om te sprinngen. nee inderdaat ik ken bijna niemand nee. geeft hij toe maar hij gaf niet echt antwoord op haar vraag en hij gin met een hand door zijn haren heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:41 pm

Lily keek naar hem. Ze merkte dat hij misschien haar gezelschap niet zo geweldig vond als ze in eerste instantie wel gedacht had. "Je lijkt me wel aardig." zei ze toen. "Ik zou he tleuk vinden je beter te leren kennen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:46 pm

try keek lily aan hij kon toch niet nee zeggen en hij moest toch haar vertrouwen winnen nu hij in griffoendor zat. dankje...en ik wil ook wel mensen leren kennen...ik heb eigelijk niet veel vrienden voornamelijk boeken. geeft hij dan toe, en keek lily aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 10:53 pm

"Misschien dat wij vrienden kunnen zijn." zei Lily glimlachend en ze keek hem aan. "Nu al mijn broers en andere familieleden van school af zijn heb ik ook niet veel vrienden meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 11:15 pm

try glimlachte, misschien was dat wel goed....het was het afwachten waart wat zijn familie hier over zei, niet geschoten is altijd mis. zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 11:21 pm

"Precies" zei Lily glimlachend en ze ging door het portredgat. Ze waren weer in de leerlingenkamer van Griffoendor.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 11:33 pm

try glilachte en liep met haar mee de leerlingen kamer in en keek rond het was niet heel erg druk gelukkig want daar heild hij niet van
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 11:37 pm

Lily ging op een sofa zitten en keek naar Try.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 11:46 pm

try liep even door de leerlingen ka,er en ging toen naast de haart staan en keek in de vlamen, hij vond het nog altijd vreemd tot hij in griffoendor wat, en hij moest denken aan sirius zwarts die had dat ook gehad. maar die was er blij mee geweest, en hij keek lily aan en ging zitten

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 11:49 pm

Lily glimlachte kalm en keek naar het haardvuur voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 3:25 pm

rabb keek lily aan, en hij vant de stilte niet zo fijn maar hij wist ook niet goed wat hij moest zeggen, hoe vind jij zweinstein. vraagt hij aan haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 3:39 pm

Lily keek hem aan. "ik hou van Zweinstein." zei ze glimlachend. "het is de plaats waar ik de belangrijkste jaren van mijn leven doorbreng"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 3:42 pm

try grinnikt lichtjes. jah hier mag je nog fouten maken buiten deze muren wacht het echte leven op je, zegt hij en hij keek lily aan, en hij beseft tot ze het misschien zo niet bedoelde, hier ontstonden normaal ook vriendschappen en alles voor normalen mensen wist hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 3:54 pm

"daar dacht ik niet hele al aan." zei Lily glimlachend. "ik bedoelde het ontwikkelen. Leren kennen van mensen, jong zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 3:57 pm

try keek weg van lily. dat had hij niet geleert, van zijn vader moest hij alleen maar gede punten halen en zich bekwamen in dingen die belangrijk waren, voor als ze een opvolger voor de heer van het duister haden gevonde, en toen hij een paar jaar geleden iets had gedaan wat niet door zijn beugel kon, was de hel los gebarten thuis, en zinds dien deed hij wat zijn vader wou. en hij knikte naa lily als teken tot hij haar begreep maar eigelijk deed hij het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 4:38 pm

"Ik kan me niet eens voorstellen dat ik over 2 jaar afgestudeerd ben." zei Lily en ze keek hem aan. "Ik ben hier zo graag.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 4:41 pm

try knikte wat afwezig en keek na de klok het was bijna 10 uur. ik ga slape morgen weer vroeg op. zegt hij en hij stond op. nogmaals bedankt antwoord hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2011 5:11 pm

Lily glimlachte vriendelijk naar hem. 'Geen dank, slaap lekker" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hp voor anniek en steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» orpg anniek en steff
» Anniek & Sifra
» ~Ruuz en Anniek~
» Anniek + Olivier.
» Anniek en Maaike <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: