gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 hp voor anniek en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 5:21 pm

try wenste haar nog weltrusten toen hij naar boven ging en zijn kleren uit deed en alleen een ander t/shurt aan en toen het bed in dood hij had stilletjes gedaan er lag nog 1 iemand te slapen namelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 7:30 pm

Lily bleef nog even in de leerlingenkamer en ging toen ook langzaam naar bed toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 7:40 pm

Try lag een tijdje te woelen. Voordat hij de volgende morgen wakker werd en hij stond langzaam op en ging nadat hij zich had omgekleed ging hij naar onder en plofte op de bank. En zucht hj
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 7:41 pm

Lily kwam haar bed uit en begon zich slaperig aan te kleden. Ze moest gewoon weer naar de les, het was weer begonnen. Ze pakte haar schooltas in en slenterde de leerlingenkamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 7:58 pm

Try had de raam geopent aangezien de uil terug was met een nieuwe brief. Een brief van zijn ouder een brul brief. en hij ging zittten en maakte hwm open met een hangent hooft en de stem van zijn vader ganste door de llk heen. Een preek die niet in lieve woorden was nee veel gruwlijker
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 8:18 pm

Lily was spontaan wakker toen ze het gepreek door de leerlingenkamer hoorde bulderen. Ze keek geschrokken naar Try die de volle lading kreeg. Ze luisterde, wat er verteld was klonk niet bepaald acceptabel. Sterker nog, het sloeg helemaal nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 8:38 pm

blijf bij je aart en laat je niet zo misvormen als die BELAGELIJKE SIRIUS ZWARTS. begrepen. schreeuwde de verwoudende stem en toen scheurde de brief zich in tal lozen stukjes. en try had ze in zijn hand op gevangen en keek er drievig naar, maar dit had hij wel verwacht, maar toch bleef het altijdpijn doen als zijn vader zo deed hij was nooit te vreden en hij stond op en gooide de stukjes in de haart,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 8:46 pm

Lily liep aarzelend naar hem toe en keek hem met zwijgende grote ogen aan. "Wat had dat te betekenen?" vroeg ze zachtjes. "Wil je vader je niet in griffoendor?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 9:13 pm

try keek dromerig maar ook droevig in de vlammenmaar schrikt zich rot als hij een stem naast zich hoorde en hij draait zich naar de gene toe en trok zijn tover stok je zag even een dodelijk kille blik in zijn ogen, maar toen hij lily zag zei hij zachtjes haar naam. en hij liet de toverstok zakken. en dan pas drinkt de vraag tot hem door. mijn vader is niet echt een makkelijk persoon, bekent hij tegen lily en hij wist tot ze van zijn reactie misschien meer geschrokken was
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 12:02 am

Lily schrok door zijn reactie maar bleef standvastig op haar plek staan. Ze keek hem aan en merkte dat hij weer rustig werd. Ze begreep nog niet helemaal wat er zojuist gebeurt was, maar misschien was dat ook niet belangrijk. "En wat denk je zelf? Wat voel je zelf?" vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 7:32 am

Ik weet het niet oke. Ik mag nooit zelf beslissen. Zegt hij ijzig en hij ging op de bank zitten en keek lily aan en hij vond het sneu tot hij zo had gereageert net...want ze deed aardig
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 1:19 pm

Lily keek hem aan. "Misschien moet je daar eens mee beginnen.. Uitzoeken wat je zelf vind, waar je je zelf fijn bij voelt." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 6:19 pm

Try keek lily aan. Dat kan ik niet maken hij zal daar achter komen. Zegt hij somber. En keek na de grond hij was bang voor zijn vader die was zo sterk

Ik kom dadelikk na site mijn pa is nog op de pc zit nu op de mobile
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 6:30 pm

Lily keek hem aan en beet op haar lip. Dat was een lastig verhaal. "Maar er moet toch een manier zijn om je eigen leven te kunnen invullen?" vroeg ze. "Kan je niet van huis weglopen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 7:04 pm

try keek lily aan en stond op en liep naar haar toe. dat kan ik niet maken ik mag mijn familie niet de rug tooe keren als sirius zwarts toen deed,zegt try wat verwart en hij keek lily aan. doe jij niet wat je familie wilt dan ookal doe je liever iets anderster...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 7:18 pm

"Ik ben vrij om te doen wat ik wil. Als ze mijn keuzes en zijn niet accepteren zou ik weggaan." zei Lily. "Het is goed om voor je zelf na te kunnen denken. Je af te zonderen van wat er verwacht word."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 7:34 pm

je zag try diep na denken dat had hij nooit gedaan, hij deed gewoon wat hij moest doen. dus dit vond hij het moeilijk en hij keek lily aan. das moeilijk geeft hij toe en hij ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 7:49 pm

"Klopt, dat is moeilijk, zeker als het niet allemaal vanzelf gaat." zei Lily en ze keek hem aan. "Maar het kan wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 6:54 am

Try vond lily aardig zij probeerde hem echt te helpen. En niet omdat ze zijn moeder was of zo want soms kwam zijn moeder ook voor hem op. Oke..ik doe mijn best. Zou jij me daar bij willen helpen lily loena potter. Vraagt hij en hij keek naar de grond. Dan help ik jou vader. Zegt hij schor
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 3:25 pm

Lily keek naar hem en glimlachte. Ze pakte zijn hand vast en kneep er bemoedigend in. "Ik zal je helpen." zei ze zacht. "Maar wat bedoel je precies met mijn vader helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 4:18 pm

try keek lily aan en kneep even terug in haar hand, nou je weet van de heer van het duister wat die deed jaren geleden, ze willen het opnieuw gaan doen. zegt hij zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 4:19 pm

Lily keek hem met grote bange ogen aan. "Wat?" fluisterde ze geschrokken. "Hoe kan dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 8:38 pm

ze verzamelen gewoon mensen die ooit een deel uit maakte van dooddoeners, of hun kinderen die wraak willen, en ze benaderen volbloet tovenaars, ze hebben alleen geen leider...nog niet dan, maar ze weten wel wat ze willen, zegt hij dan tegen lily
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 8:48 pm

"Hebben ze al veel mensen verzameld... hoe lang gaat het nog duren voor ze toeslaan?" vroeg Lily huiverig. Ze wilde geen oorlog meemaken ze wilde in vrede leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 9:42 pm

ik hoorde mijn vader zeggen tot ze ongeveer de helf hebben wat de heer toen ooit bezat. legt hij uit en hij dacht na...nee sorry dat weten ze zelf nog niet legt hij uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hp voor anniek en steff
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» orpg anniek en steff
» Anniek & Sifra
» ~Ruuz en Anniek~
» Anniek + Olivier.
» Anniek en Maaike <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: