Hugo knikte. 'Ik snap het.' Christopher legde zijn vrije hand op zijn hart. 'Ik voel het,' zei hij zacht. Brooke keek naar haar huiswerk. 'Op deze manier krijg ik het nooit af,' zei ze en keek hem beschuldigend aan.
Brooke lachte. 'Blijkbaar,' zei ze verbaasd. Ze kuste James in zijn nek. Christopher veroerde zich niet, bang dat hij haar weg zou schrikken als hij iets zou proberen. Hugo knikte.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: wo aug 25, 2010 10:36 pm
Lily legde langzaam haar hand in zijn hals en drukte zachtjes haar lippen op de zijne.
Christopher sloot zijn ogen toen hij Lily's lippen op de zijne voelde. Zachtjes zoende hij haar terug. Brooke glimlachte. 'Ik hou van je.' Hugo dacht na.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: wo aug 25, 2010 10:42 pm
Lily zoende hem en streelde hem door zijn haar. De regen tikte hard op het scherm en plensde op de vloer.
Brooke glimlachte. Ze leunde tegen hem aan. Christopher stopte even en opende zijn ogen. 'Ik dacht dat je niet gelijk open kaart zou spelen?' zei hij grinnikend, voordat hij haar weer zoende.
AHAH ik ging net oppassen. xD En ik kwam daar dus aan, en ze hebben zo'n raampje in de deur. Dus die was open en ik hoorde echt geschreeuw. 'MAAIKE' en ik zag Milan op en neer springen om door het raampje heen te kijken. <3 En toen ging de deur open en zag ik Dante, de jongste, "MAAA, MAA" Haha, echt lief. En hij dus. "Ma. maaike hier.. Lieke (jolieke mijn zus) thuis.?' En haha hij krijgt een kies door, dus opeens echt gillen jonge, Dan heeft hij pijn. En hij ging een mandarijn voor mij pakken. XD "maaike ook fluit.. hapje' Haha ik heb hun echt gemist, schatjes. <3