Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:01 pm
Ineens moest Elenore lachen "Dat meen je niet he! Vrienden worden? Met jullie? Pff... For get it. Samen werken gaat nog net, maar vrienden worden, No thanx" sprak ze opeens en keek iedereen opeens erg koel en aan, ze keek met kille ogen naar John.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:09 pm
"Klinkt het einde van de wereld leuker?" beet John haar toe.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:13 pm
"Nee tuurlijk niet" beet ze terug naar John. Ängel zag en voelde hoe Elenore zich voelde en meteen vloog ze naar beneden en belande op haar schouder. Elenore voelde dat en keek naar har havik en zuchte. Zachtjes streek ze over ehaar veren. "Maak je geen zorgen, het komt goed" sprak ze tegen Angel. "Maar ik ga niemand hier als vriend beschouwen dat jullie dat weten" sprak ze koel en lichtjes fel.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:20 pm
Ik ben niet aan het opletten, in de war en druk. X: Ik volg er niks van.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:21 pm
"Ik ook, ik wil een veilige wereld, waar het leven goed is en niet onzeker" zei Riven en ze keek naar de andere. John knikte tevreden. Vervolgens keek hij weer naar Elenore, hij vroeg zich af waar ze op uit was.. Ze zou een storing in de geleiders kunnen vormen.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:24 pm
Aliena keek kalm naar Eleanora. 'Wil je liever dat wereld vergaat?'
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:26 pm
"Begin jij nu ook al. Die gast heeft dat al tegen mij gezegt" en ze wees naar John. "Ik help wel mee, maar meer ook niet" sprak ze duidelijk. Ze bleef haar havik strelen, ze had een verleden en die was zo erg dat ze niemand meer vertrouwde behalve haar havik.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:27 pm
Arianna wist dat dit de geleiders waren, maar ze voelde zich niet op haar gemak, haar hand schoot naar haar medaillon/amulet en daarna weer weg, ze draaide zich om en liep weg.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:30 pm
Arianna liep stug door, ze hoorde niet in zo'n wereld thuis. Meneer Augurk kwetterde nog rond bi jde anderen, maar zal zelf ook achter haar aan gaan als ze echt ging.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:33 pm
'Jawel' zei ze zacht. 'Alleen... ik hoor hier niet bij jullie' zei ze zacht.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:33 pm
John die een beetje obsessed was door het geleiders verhaal rende haastig achter Arianne aan en ging voor haar staan. "Wacht, jij hoort er ook bij" zei hij zacht. Misschien was zijn lot wel om de geleiders te helpen. Of om te dienen als de plakkerige plakkerd die iedereen bij elkaar houd.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:38 pm
Arianna deed haar Medaillon af. 'Ik kan helemaal niks.' zei ze. 'En door dit ding voel ik me aleen maar ongemakkelijk, ik ben er van overtuigd dat ik niet te juiste ben hiervoor'
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:40 pm
'Het feit dat je dat medaillon hebt is al bewijs genoeg dat je de juiste bent. Het kiest zijn eigenaar uit, en het heeft voor jou gekozen,' zei Aliena. Een jongen reed door het bos op zijn paard, gehuld in een zwarte mantel waarvan de kap over zijn hoofd was getrokken.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:46 pm
Arianna keek hem aan. 'Oja van wie? Ik ben niet dapper, ik kan niet vechten, ik heb geen speciale kracht of whatever' zei ze nu iets feller. 'Alles wat ik heb is een wit uiltje en een stom medaillon' DX
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:55 pm
Arianna keek John aan. 'We hebben ook iemand nodig die ons overtuigd dat we elkaar nodig hebben' en ze glimlachte voorzichtig. Ze keek de mensen rond. 'Ik zal mijn best doen'