gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

RPG The Wheel of Time

Ga naar beneden 
+4
feniks vlame
Maaike
Sifra
Anniek
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 35

RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:01 pm

Ineens moest Elenore lachen "Dat meen je niet he! Vrienden worden? Met jullie? Pff... For get it. Samen werken gaat nog net, maar vrienden worden, No thanx" sprak ze opeens en keek iedereen opeens erg koel en aan, ze keek met kille ogen naar John.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:09 pm

"Klinkt het einde van de wereld leuker?" beet John haar toe.
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:13 pm

"Nee tuurlijk niet" beet ze terug naar John. Ängel zag en voelde hoe Elenore zich voelde en meteen vloog ze naar beneden en belande op haar schouder. Elenore voelde dat en keek naar har havik en zuchte. Zachtjes streek ze over ehaar veren. "Maak je geen zorgen, het komt goed" sprak ze tegen Angel. "Maar ik ga niemand hier als vriend beschouwen dat jullie dat weten" sprak ze koel en lichtjes fel.
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:15 pm

Aliena keek bedachtzaam. 'Ik stem in. Alles om Shai'tan te verslaan,' zei ze vastberaden.
Maaike
Admin
Maaike

Aantal berichten : 3406
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:20 pm

Ik ben niet aan het opletten, in de war en druk. X: Ik volg er niks van.
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:21 pm

"Ik ook, ik wil een veilige wereld, waar het leven goed is en niet onzeker" zei Riven en ze keek naar de andere.
John knikte tevreden. Vervolgens keek hij weer naar Elenore, hij vroeg zich af waar ze op uit was.. Ze zou een storing in de geleiders kunnen vormen.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:24 pm

Aliena keek kalm naar Eleanora. 'Wil je liever dat wereld vergaat?'
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:26 pm

"Begin jij nu ook al. Die gast heeft dat al tegen mij gezegt" en ze wees naar John. "Ik help wel mee, maar meer ook niet" sprak ze duidelijk. Ze bleef haar havik strelen, ze had een verleden en die was zo erg dat ze niemand meer vertrouwde behalve haar havik.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:27 pm

Arianna wist dat dit de geleiders waren, maar ze voelde zich niet op haar gemak, haar hand schoot naar haar medaillon/amulet en daarna weer weg, ze draaide zich om en liep weg.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:29 pm

Aliena was afgeleid en keek naar Arianna. 'He! Waar ga je heen?' vroeg ze verbaasd.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:30 pm

Arianna liep stug door, ze hoorde niet in zo'n wereld thuis. Meneer Augurk kwetterde nog rond bi jde anderen, maar zal zelf ook achter haar aan gaan als ze echt ging.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:32 pm

Aliena liep achter Arianna aan en ging voor haar staan. 'Je wilt niet meehelpen?' vroeg ze kalm, met een vriendelijke toon in haar stem.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:33 pm

'Jawel' zei ze zacht. 'Alleen... ik hoor hier niet bij jullie' zei ze zacht.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:33 pm

John die een beetje obsessed was door het geleiders verhaal rende haastig achter Arianne aan en ging voor haar staan. "Wacht, jij hoort er ook bij" zei hij zacht. Misschien was zijn lot wel om de geleiders te helpen. Of om te dienen als de plakkerige plakkerd die iedereen bij elkaar houd.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:34 pm

'Waarom niet?' vroeg Aliena. Ze keek even opzij naar John,verbaasd van zijn volhoudenheid.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:38 pm

Arianna deed haar Medaillon af. 'Ik kan helemaal niks.' zei ze. 'En door dit ding voel ik me aleen maar ongemakkelijk, ik ben er van overtuigd dat ik niet te juiste ben hiervoor'
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:40 pm

'Het feit dat je dat medaillon hebt is al bewijs genoeg dat je de juiste bent. Het kiest zijn eigenaar uit, en het heeft voor jou gekozen,' zei Aliena.
Een jongen reed door het bos op zijn paard, gehuld in een zwarte mantel waarvan de kap over zijn hoofd was getrokken.

even dubbelrol ^^
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:42 pm

Arianna slikte. 'Hoe weet je dat?' vroeg ze zacht. 'Voor het zelfde geld heb ik het gestolen' zei ze, ookal had ze dat natuurlijk niet.

Oja ik had gabe nog.

Gabe liep door. DX
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:45 pm

"Er is een lange reis voor de boeg, je zult alles leren wat je nodig hebt en je talenten ontdekken." zei John.

Riven keek van een afstandje toe. Het leek haar slim als er niet teveel mensen zich ermee zouden bemoeien.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:46 pm

Arianna keek hem aan. 'Oja van wie? Ik ben niet dapper, ik kan niet vechten, ik heb geen speciale kracht of whatever' zei ze nu iets feller. 'Alles wat ik heb is een wit uiltje en een stom medaillon' DX
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:47 pm

Aliena schudde haar hoofd. 'Ik weet zeker dat jij het hoort te zijn. Ik voel het,' zei ze. 'Bovendien, we moeten allemaal nog leren.'
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:48 pm

Arianna keek ze verbaasd aan. 'Weten jullie zeker dat jullie mij erbij willen?'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:54 pm

"Jij bent harder nodig dan ik" zei John.
Riven keek naar Arianna. "Ja, je bent van harte welkom hier."
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:55 pm

'We hebben je nodig,' zei Aliena, en glimlachte bemoedigend naar Arianna.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Emptydi nov 09, 2010 8:55 pm

Arianna keek John aan. 'We hebben ook iemand nodig die ons overtuigd dat we elkaar nodig hebben' en ze glimlachte voorzichtig. Ze keek de mensen rond. 'Ik zal mijn best doen'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 10 Empty

RPG The Wheel of Time
Terug naar boven 
Pagina 10 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: