gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

RPG The Wheel of Time

Ga naar beneden 
+4
feniks vlame
Maaike
Sifra
Anniek
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31

RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:48 pm

JOhn keek om zich heen. "Luister, vanaf nu zullen jullie samen moeten werken. Zo kunnen jullie de chaos herstellen. Het rat van tijd heeft alle 7 geleiders nodig, in vriendschap." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike

Aantal berichten : 3406
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:50 pm

Zijn ze nou allemaal samen want ik snap er even niks meer van 8D?
http://gsmrpg.lovelyforum.net
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:51 pm

emilio lacht om mnr aughurk die op zij hoofd zat

try keek hoofd schuddent toe, maar dan draait hij zich om en gooit een dolk tegen de oom aan net naast sherapina
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:52 pm

Oh kijk het kan ook zo.
Sanne

Sanne

Aantal berichten : 1285

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:54 pm

Sherapine volgde alles. Ze pleurde zowat van schrik uit de boom toen het dolk vlak naast haar hoofd in de boom kwam.
Chyper kwam langzaam overeind maar deed niets anders dan verlekkerd naar Mr. Augurk kijken. Hij keek grommend naar Try toen hij merkte dat het dolk bijna zijn bazig had geraakt.

nee ik had oude terug, nu moet ik die nieuwe doen. Nou na 5 dagen had ik zoiets van oke ik wil het wel.... maar nu lukt dat niet omdat er oude zooi op zit :S
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:55 pm

Arianna had Meneer Augurk uiteindelijk vastgepakt en ze keek naar Emilio en de rest. 'Sorry' mompelde ze. 'Sorry voor het storen'

Oh oke
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 9:56 pm

Elenore snoof. Samen werken? Is hij helemaal gek geworden en vriendschap? Kom op dat is allemaal latiekoek, dacht ze lacherig in zichzelf.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:01 pm

grom niet uit te kluite gewassen kat sist hij naar chyper en keek naar sherapina, waarom bespiet je ons...

emilio grinnikt, nee niet erg, maar mag ik hem aaien,,vraagt ze aan ariana
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:04 pm

Arianna glimlachte. 'Natuurlijk' zei ze, en ze liet Meneer Augurk los die meteen vrolijk rond vloog.
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:05 pm

'Ten eerste zou ik maar oppassen met hoe je hem noemt. Chyper is nogal snel aangebrand en geloof me, dan is het geen knuffel kat meer. Ten tweede doe ik wat ik wil. Ik woon hier al bijna mijn hele leven. Mag ik?' Sherapine keek Try aan. Ze deed zich wel groot voor maar was toch iets wat onzeker. Ze kon hier heel moeilijk ineens gaan rennen. Dan wist ze zeker dat ze een groot probleem had.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:09 pm

Arianna voelde zich nogal vreemd in deze groep, ze was erg klein, en de blos door Meneer Augurk stond nog op haar gezicht. Ze keek om zich heen. Wie waren deze mensen?
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:14 pm

en ik ook dus, zegt try rebels, en ik hou er niet van bespiet te worden dat is een naar gevoel en je weet nooit wat komt als je al een jaar wordt achter na gezeten als een dolle hond, zegt hij naar waarheid omdat hij al was opgejaagt door de soldaten en daar werdt hij gek van

emilio probeerde mnr augurk te pakken wat hem niet lukkte maar dat vond hij best leuk en bleef proberen
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:20 pm

Sherapine ging er niet op in. Ze keek alleen strak naar de jongen die haar bijna had geraakt met het dolk en haar nu aan het afblaffen was.

ik ga naar bed. Ja ik weet het is vroeg maar ik moet morgen, overmorgen, donderdag en vrijdag helpen bij MBO/HBO beurs in de IJsselhalle en dat gaat heel zwaar worden.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptyma nov 08, 2010 10:23 pm

ik ga ook zo want ben dood op en heb morge toets
Ruuz

Ruuz

Aantal berichten : 1268

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 8:47 am

WAAROMZIJNJULLIEZOSNEL?
---

Elliot zuchte diep en sprong uit de boom. Hij besloot maar wat rond te lopen en te kijken waar hij uit kwam. Hij trok de capuchon van zijn mantel over zijn hoofd en stak zijn arm uit. Zijn kat sprong zo uit de boom en landde in perfecte evenwicht op zijn arm. Ze liep over de lengte van zijn arm naar zijn schouder en ging daar zitten. Voor een kat was ze heel klein, maar haar soort bleef nou eenmaal zo klein. Elliot begon rustig te lopen, en deed snel zijn choker af, want hij wou niet dat soldaten erachter kwamen dat hij een geleider was.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 9:52 am

Ja dat vond ik ook al!
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 5:47 pm

uhmm, ik heb het evenniet gevolgd. Wat is er gebeurd? o.O
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 6:01 pm

Om eerlijk te zijn ben ik ook de draad kwijt..
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 6:25 pm

nu moet ik na denken Shocked
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 7:20 pm

Ze stonden gewoon met z'n alle te praten enzo. Op een soort openkring, en John herkende hun als geleiders. En uh, ja dat is het. Ze kennen elkaar gewoon allemaal niet. DX
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 7:21 pm

Aliena bestudeerde de anderen. Ze zei niet.s
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 7:28 pm

Arianna had meneer Augurk in haar handen en stond op het punt om weer weg te lopen, ze voelde zich nogal.. raar in dit gezelschap, ze kende niemand.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 7:46 pm

John zuchte. "Lekker enthousiast jullie.." mompelde hij.
Riven bestudeerde de andere argwanent. Zoveel tegelijk, het was lastig.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 7:54 pm

Arianna keek hem aan. 'Ik hoorde niet wat je zei' zei ze zacht. 'Ik kom net aanlopen, maar als je het opnieuw zegt ben ik misschien wel enthousiast' zei ze droog. DX
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Emptydi nov 09, 2010 7:59 pm

"Het kwam erop neer dat geleiders samen moeten werken en vrienden moeten worden om de wereld te veranderen in een harmoniëuze regenboogpony wereld" zei JohnxD
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time - Pagina 9 Empty

RPG The Wheel of Time
Terug naar boven 
Pagina 9 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: