Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 9:48 pm
JOhn keek om zich heen. "Luister, vanaf nu zullen jullie samen moeten werken. Zo kunnen jullie de chaos herstellen. Het rat van tijd heeft alle 7 geleiders nodig, in vriendschap." zei hij.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 9:54 pm
Sherapine volgde alles. Ze pleurde zowat van schrik uit de boom toen het dolk vlak naast haar hoofd in de boom kwam. Chyper kwam langzaam overeind maar deed niets anders dan verlekkerd naar Mr. Augurk kijken. Hij keek grommend naar Try toen hij merkte dat het dolk bijna zijn bazig had geraakt.
nee ik had oude terug, nu moet ik die nieuwe doen. Nou na 5 dagen had ik zoiets van oke ik wil het wel.... maar nu lukt dat niet omdat er oude zooi op zit :S
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 10:05 pm
'Ten eerste zou ik maar oppassen met hoe je hem noemt. Chyper is nogal snel aangebrand en geloof me, dan is het geen knuffel kat meer. Ten tweede doe ik wat ik wil. Ik woon hier al bijna mijn hele leven. Mag ik?' Sherapine keek Try aan. Ze deed zich wel groot voor maar was toch iets wat onzeker. Ze kon hier heel moeilijk ineens gaan rennen. Dan wist ze zeker dat ze een groot probleem had.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 10:09 pm
Arianna voelde zich nogal vreemd in deze groep, ze was erg klein, en de blos door Meneer Augurk stond nog op haar gezicht. Ze keek om zich heen. Wie waren deze mensen?
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 10:14 pm
en ik ook dus, zegt try rebels, en ik hou er niet van bespiet te worden dat is een naar gevoel en je weet nooit wat komt als je al een jaar wordt achter na gezeten als een dolle hond, zegt hij naar waarheid omdat hij al was opgejaagt door de soldaten en daar werdt hij gek van
emilio probeerde mnr augurk te pakken wat hem niet lukkte maar dat vond hij best leuk en bleef proberen
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 10:20 pm
Sherapine ging er niet op in. Ze keek alleen strak naar de jongen die haar bijna had geraakt met het dolk en haar nu aan het afblaffen was.
ik ga naar bed. Ja ik weet het is vroeg maar ik moet morgen, overmorgen, donderdag en vrijdag helpen bij MBO/HBO beurs in de IJsselhalle en dat gaat heel zwaar worden.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 08, 2010 10:23 pm
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 8:47 am
WAAROMZIJNJULLIEZOSNEL? ---
Elliot zuchte diep en sprong uit de boom. Hij besloot maar wat rond te lopen en te kijken waar hij uit kwam. Hij trok de capuchon van zijn mantel over zijn hoofd en stak zijn arm uit. Zijn kat sprong zo uit de boom en landde in perfecte evenwicht op zijn arm. Ze liep over de lengte van zijn arm naar zijn schouder en ging daar zitten. Voor een kat was ze heel klein, maar haar soort bleef nou eenmaal zo klein. Elliot begon rustig te lopen, en deed snel zijn choker af, want hij wou niet dat soldaten erachter kwamen dat hij een geleider was.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 7:20 pm
Ze stonden gewoon met z'n alle te praten enzo. Op een soort openkring, en John herkende hun als geleiders. En uh, ja dat is het. Ze kennen elkaar gewoon allemaal niet. DX
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 7:54 pm
Arianna keek hem aan. 'Ik hoorde niet wat je zei' zei ze zacht. 'Ik kom net aanlopen, maar als je het opnieuw zegt ben ik misschien wel enthousiast' zei ze droog. DX
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 09, 2010 7:59 pm
"Het kwam erop neer dat geleiders samen moeten werken en vrienden moeten worden om de wereld te veranderen in een harmoniëuze regenboogpony wereld" zei JohnxD