Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 7:52 pm
Chyper had al geluiden gehoord en al welkom besprong hij John weer en gromde zacht maar dreigend. Iets later kwam Sherapine uit de schaduwen van de grot. Haar vuur was dieper dus die zag je niet in de opening. Ze keek de andere aan.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 7:58 pm
Sherapine keek naar de tijger. 'Hij mag je.' zei ze rustig tegen John waarna ze Chyper terug floot. Gehoorzaam ging de grote poes naast Sherapine zitten met zijn kop tegen haar been. Sherapine krabbelde hem achter zijn oor. 'Van mij mag je best blijven. Maar ik zou oppassen. Als je ook maar iets verdachts doet in mijn richting kan dit poesje venijnig bijten.' Ze vertrouwde ze niet. Gelukkig wisten ze niet dat ze zelf ook een geleider was. Chyper zat spinnend naast haar.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:03 pm
"Bedankt" zei Riven glimlachend en ze liep naar binnen. Haar blik viel toen op het sieraad van Sherapine. "Heee, je bent een geleider" zei ze toen.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:03 pm
Arianna staarde naar Sherapine. Waarom was iedereen zo rustig? Die tijger was eng, en dat meisje kende ze niet. Toen hoorde het woord geleider, fijn zaten ze aan haar vast!
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:09 pm
'Luister ik weet niet waar jullie het over hebben. Jullie mogen hier overnachten, maar laat mij verder met rust.' Sherapine draaide zich om en liep terug richting het vuur. Chyper keek naar het groepje geleiders en bijpersonen. Zijn ogen stonden lief, totaal niet vals ofzo, maar schijn bedriegt. Hij zou ze goed in de gaten houden. Sherapine plofte bij het vuurtje neer. Het was altijd volmaakt geweest haar leven: rustig, op zich zelf en in de natuur met haar krachten en nu? Nu zou dat alles verdwijnen omdat die andere geleiders haar hadden gevonden.
Laatst aangepast door Sanne op za nov 13, 2010 8:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:22 pm
Sherapine keek in de vlammen. Waarom moest dit alles verknald worden? Chyper keek naar de mensen voor zich. Hij ging erbij liggen maar hielt ze in de gaten.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:23 pm
Riven beet op haar lip, ze vertrouwde dit niet.. Waarom hield ze zich zo onwetend? Het klopte niet"
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:31 pm
Sherapine staarde niet ziende voor zich uit. Dan keek ze kort naar de andere geleiders en bijna meteen weer terug. Ze wilde alleen blijven. Chyper rolde op zijn rug met zijn poten in de lucht. Hij spinde momenteel luid.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:32 pm
Aliena leunde tegen een wand van de grot aan. Haar ogen waren gesloten, en het leek alsof ze sliep, maar dat was niet zo. Aidan ging vlug achter Arianna aan. 'He, gaat het wel?'
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:35 pm
Arianna keek om naar Aiden. 'Jawel' zei ze, met een lichte glimlach. 'Het voelt gewoon zo raar, we moeten iedereen die geleiders zijn vertrouwen, maar.. stel nou dat de mensen niet aardig zijn? Of dat ze niet bij de geleiders willen of kunnen horen?'
Gabe keek naar Sherapine, ze leek niet blij.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 8:37 pm
Riven moest nodig zonder Sherapine met mensen praten. Ze besloot ook achter Arianne en Aiden aan te gaan.