Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 9:23 pm
Arianna, darcy doet volgens mij bij veel niet meer mee :O
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 9:24 pm
Riven en John sliepen ook:P
Die heb ik ooook al gezien:P Vond hem trouwens stiekem toch wel mooi! Had gister the last song gekeken. Die was ook wel mooi:P Maar die knul heeft een stomme grijnsxD
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 9:28 pm
Ja die is erg mooi.
Wij kijken nu trouwens met MAW " Simon" kennen jullie die?
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 9:31 pm
Jawel maar hij heeft wel een apart hoofd:P Remember me is ook al zo mooi! aah heb lopen krijsen in die bios toen ik besefte dat die droplul in een twintower stondxD haha nouja viel wel mee eigenlijk, het einde was zooo abrubt:( maargoed.
Jaa die vrouw bij de dokter heb ik ook gezien. Vond het opzich wel een mooie film al vond ik sommige dingen niet echt geweldig..
Laatst aangepast door Anniek op zo nov 14, 2010 9:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 10:26 pm
Aliena was vroeg opgestaan en naar de rivier gelopen. Met gesloten ogen zwom ze heen en weer. Aidan had de hele avond wacht gehouden. Hij had donkere kringen onder zijn ogen, en zag er moe uit xd
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 10:28 pm
Aww xD
Arianna sliep, uiteindelijk opende ze haar ogen en keek om zich heen .Verbaasd merkte ze dat ze buiten lag.
Gabe keek naar de grot, er waren een aantal mensen weg.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 14, 2010 10:29 pm
Riven keek naar de andere en haar blik bleef op Aiden rusten. Ze zag hoe moe hij was. "Je moet wat slapen" zei ze toen. "Je had niet de hele nacht op moeten blijven"