Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:30 pm
Arianna is van het paard afgevallen, omdat ze afgeleid werd door Elliot die net bij ze is gekomen, en gezegd heeft dat hij een geleider is. (: En Gabe heeft de groep ook net gevonden maar niks gezegd.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:33 pm
Riven glimlachte. "Mijn naam is Riven" zei ze kalm terwijl ze Elliot bekeek. "John" zei JohnxD
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:34 pm
Gabe vond het wel handig dat iedereen zich toevallig voorstelde. Hij was nog half verscholen in het bos, en liet zijn paard een paar stappen dichterbij komen, niet precies wetend wat hij moest zeggen.
Arianna keek om naar Gabe. 'Oh wéér een nieuwe.' XD
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:36 pm
Elliot knikte en keek toen in de richting waar Arianna naar keek. 'Ach, we hoeven in ieder geval niet te zoeken...' zei hij. Velvet keek naar Meneer Augurk met haar paarse ogen en wou hem aanvallen en opvreten xD
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:37 pm
Arianna keek hem aan. "Ja maar we weten niet wat hij is' zei ze en ze wees half naar Gabe. Meneer Augurk vloog naar Elliot om op zijn hoofd te gaan zitten.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:39 pm
Aliena trok haar wenkbrauwen op, ze was een beetje wantrouwend over het feit dat ze iedereen ineens tegelijk tegenkwamen, terwijl ze la jaren op zoek was naar geleiders.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:39 pm
Riven die naast Elliot stond pakte meneer augurk van zijn hoofd af. "Deze poept" mompelde ze en ze liet augurt weer wegvliegen. Feniks zat in een boom en keek afkeurend naar meneer Augurk. Hij vond meneer te hyper.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:40 pm
'Nou... een mens... dat lijkt me duidelijk xD' zei Elliot. Velvet keek naar meneer Augurk en sprong naar hem toe, maar miste en viel tegen Arianna's hoofd xD Elliot rolde met zijn ogen toen hij Velvet's actie zag en keek weer naar Gabe. Hij knikte. 'Aangenaam.'
--- sorry, ik ben echt melig xD
Laatst aangepast door Ruuz op do nov 11, 2010 5:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:41 pm
Nog steeds heeft Elenore zich niet echt voorgesteld. Ze heeft nog steeds niet verteld hoe ze hete. Haar havik keek ineens met haar ogen naar Meneer Augurk en had zin in een hapje xD. Elenore zag de smachtende ogen van Angel die naar Meneer Augurk keek. "Nee Angel" sprak ze duidelijk naar haar. Meteen wende Angel weg en keek naar Gabe. Elenore moest licht grinniken om de kat.
Laatst aangepast door Darcy Duvessa op do nov 11, 2010 5:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:43 pm
Arianna begon half te gillen en duwde hem weg. "haal weg haal weg!' riep ze. Gabe keek verbijsterd naar de hele actie met het uiltje de kat en het meisje.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:43 pm
"Of hij is een engel die komt zeggen dat we een baby krijgen die de wereld gaat veranderen" zei Riven flauwtjes. "Onee, want wij gaan de wereld al redden"
Grapje negeer dat bericht maarxD
Riven lachte om Velvet die tegen hoofden aansprong. "Gevaarlijk al die vogels en roofdieren bij elkaar" zei ze.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:46 pm
Elliot pakte Velvet vlug op. 'Nogmaals sorry.' zei hij beschaamd en zette Velvet weer op zijn schouder. 'Ze luistert nooit naar me en valt altijd vogels aan...' Hij lachte om Riven's opmerking.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:49 pm
Gabe keek naar haar. 'Ik zoek de geleiders' zei hij kalm.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:50 pm
Riven grijnsde. "Gelukkig is Feniks sterker" zei ze en Feniks keek tevreden vanuit de boom toe.
"Geen dank" zei John kalm en hij keek naar Gabe. "Wat wil je met ze doen?" vroeg hij
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:52 pm
Opeens sprong Elenore uit de boom en belande achter Gabe en ze ging hem laten schrikken. "Waarom wil je ze zoeken?" vroeg ze ook net zo scherp als Aliena. Angel bleef op de schouder van Elenore en ze keek Gabe strak en wantrouwig aan.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:52 pm
'Ik wil ze helpen' zei Gabe. '-dinges- heeft mijn familie vermoord, en dit is de enige manier waarop de wereld weer vredig zou kunnen leven, zodat er geen gezinnen meer verscheurd worden' Gabe keek rustig achterom. 'Volgens mij is die vraag me net gesteld'
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:54 pm
Elenore snoof "Hoe kunnen ze jou op die woorden vertrouwen? Wie weet werk je wel voor hem" sprak ze op een wantrouwige toon. Ze geloofde hem niet echt eigenlijk en Angel was hetzelfde als haar.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:55 pm
'En jij dan? Stiekem mensen van achter besluipen, volgens mij werk jij eerder voor hem dan ik.' zei hij. Hij wist niet wie ze was.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 5:59 pm
"Zo ben ik nou eenmaal. Ik besluip ze niet, ik hou mensen in het oog. Je mag denken wat je wilt, maar ik werk niet voor hem" sprak ze koel, maar wel waarheidsgetrouw. Ze keek de anderen aan, ze wou weten of ze echt deze gast Gabe kunnen vertrouwen, want zij heeft haar bedenkingen.