Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:01 pm
"Ik geloof je" zei John kalm. Hij merkte emotie in Gabe.
Riven vertrouwde Gabe eerder dan Elenore want Elenore was een beetje negatief opgesteld vond ze. Feniks vloog op haar schouder zodat hij iedereen beter kon zien.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:03 pm
Gabe keek zwijgend naar de rest. 'Dankje' zei hij toen.
Arianna probeerde haar haar minder ontploffend te maken terwijl ze nadacht.
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:03 pm
"Ik heb zo mijn redenen" zei ze. Ze bleef wantrouwig, ze keek naar Angel. Angel keek eerst haar aan en toen de rest. Elenore had de emotie heus wel gehoort, maar het kon altijd een truc zijn. Ze moest opletten. Even later hoorde ze John en Riven en ja hoor zij geloven hem meteen.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:07 pm
"Het begint al donker te worden.. Misschien kunnen we het beste hout en wat te eten gaan verzamelen, dat we de nacht door kunnen brengen" zei Riven toen.
John knikte. "Als niemand bezwaar heeft tegen vlees dan zal ik wel op jacht gaan"
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:24 pm
Aliena raapte bruikbare takken op. 'Het voelt vreemd om ineens in een grote groep mensen te zijn,' zei ze bedachtzaam. Aidan sloop achter John en Gabe aan. Hij keek scherp om zich heen.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:25 pm
Arianna maakte een bol met witte magie op haar hand, ze concentreerde zich uit alle macht en het werd steeds groter.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:27 pm
Riven knikte. Ze moest zelf ook wennen ookal had ze praatjes voor 10. "Ben je ook zo lang alleen geweesT?' vroeg ze.
John keek om zich heen op zoek naar een lekker dik beest. Hij zag een wild zwijn, lekker spareribbs. Hij deed een pijl in zijn boog en richte op het dier.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:31 pm
Arianna sloot haar ogen en maakte de bal steeds groter.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:35 pm
"kopdicht" zei John binnenmonds en hij schoot op het dier. Het zwijn begon te piepen en John ging eropaf en sneed zijn strot door. "Nou dat word lekker eten voor mij" zei hij plagend. "Nu jij nog Aiden."
Riven raapte een wat dikkere tak op. "Ik denk iets meer dan een jaar." zei ze en ze keek naar Aliena. "Hoeveel jaar is jaren? Hoe komt het dat je zo lang geleden als weg moest?"
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:38 pm
Gabe lachte. 'Eten jullie allemaal een zwein per persoon?' vroeg hij, hij wist niet hoe lang de groep al bij elkaar was.
Arianna voelde dat de bal verdween, ze zuchtte. Het was nooit groot en sterk genoeg om dingen te kunnen doen die echt belangrijk waren. Ze liet nu een soort witte gloed uit haar handen komen. Het helen schoot ook niet op, geïrriteerd stopte ze. Dit had geen zin.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:40 pm
Aidan grinnikte. Zwijgend liep hij een eindje van John vandaan en kwam na en tijdje terug met een hert achter zich aanslepend. 'Wat vind je daarvan? '4 jaar,' zei Aliena. 'Mijn dorp werd binnengevallen toen ik 13 was. Mijn vader was er op voorbereid, dus hij stopte me in de kelder. Mijn familie werd uitgemoord, maar ik wist te ontsnappen. Sindsdien zwerf ik eigenlijk rond samen met Aragma,' vervolgde ze somber.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:41 pm
Gabe mengde zich er maar niet in, straks hadden ze het halve bos uitgemoord.
Arianna keek kwaad, ze stond op en keek om zich heen. "Verdorie'
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:42 pm
"we eten er wel 3" grapte John en hij keek naar het hert. "Mijne is dikker en lekkerder" zei hij. Hij ging echt niet toegeven dat het een goede vangst was en hij gaf Aiden lachend een stootje.
"Wat erg voor je" zei Riven en ze keek haar aan. "Dat zullen wel zware jaren zijn geweest?"
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time do nov 11, 2010 6:45 pm
Aliena glimlachte. 'Ik had Aragme, dus het was niet zo erg. Ze heeft voor me gezorgd,' zei ze, en terwijl ze sprak verscheen de witte zwaan naast haar. Aidan grijnsde. 'Geef maar toe dat ik beter ben,' zei hij en gaf een duwtje terug.