Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:27 pm
Elliot hield een stuk vlees bij het vuur en keek naar Arianna toen ze weg liep. Hij keek weer naar het vuur en stond op. 'Ben zo terug.' zei hij en stak de stok in de grond, dichtbij het vuur. Hij liep achter Arianna aan. 'Hey, heb je geen honger?' vroeg hij.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:35 pm
Velvet kwam weer aanlopen en cirkelde even om Arianna heen, totdat ze haar een pootje tegen haar enkel gaf en tegen haar been wreef. Elliot glimlachte. 'Ze mag je.' zei hij.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:41 pm
Sherapine zat in haar grot een einde verderop. Chyper was het bos in getrokken op zoek naar een buit en had de paarden van de groep in het oog gekregen
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:46 pm
Elliot liep wat dichterbij. 'Best raar dat ze dat doet... Ze vertrouwt niemand anders dan mij...' zei hij. Velvet miauwde zachtjes en keek naar Arianna met haar grote paarse ogen.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:49 pm
'Echt?' vroeg ze verbijsterd. 'En dat terwijl ik nog zo van haar schrok' zei ze. Ze aaide Velvet over haar koppie. 'Of het is een list om bij Meneer Augurk in de buurt te komen' zei ze met een grijns.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:55 pm
'Nou... ja. Ze jaagt graag op vogels. Vooral kleine.' zei Elliot grijnzend en stak zijn handen in zijn zakken. Velvet keek heel onschuldig naar Arianna en Elliot en genoot van het aaien.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time vr nov 12, 2010 11:56 pm
Riven staarde in de vlammen terwijl ze at. Ze dacht diep na over deze plek. John keek even naar Elliot en Arianna die apart stonden.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 12:06 am
'Ik weet het sinds een paar maanden geleden... Ik had mijn choker al sinds ik geboren werd. Toen ik jong was, wist ik niet dat het krachten had, en dat ik krachten had. Ik kon altijd wel gedachten lezen... Toen ik opgroeide, werd ik veel beschermd door mijn peetouders, tot ze werden gedood.' Elliot keek even sip. 'En toen kreeg ik de soldaten achter me aan. Ik wou uitvinden waarom, en een waarzegster had me uiteindelijk geholpen.'
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time za nov 13, 2010 12:08 am
Chyper kwam langzaam dichter en dichterbij het groepje en vooral de paarden. Sherapine zat bij een klein vuur en wachtte op het wederkeren van de tijger.