Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 9:49 pm
Velvet miauwde zachtjes. Elliot liet zich neerploffen op de grond en zuchte diep. 'Goed...' mompelde hij en kwam weer overeind. Hij sloeg zijn mantel om zich heen en deed zijn choker weer om, die hij verborg onder zijn kraag.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 9:50 pm
'Misschien moeten we wachten tot de andere terug zijn,' zei Aliena. Aidan kwam terug met een heel stel paarden en een grote pony voor Arianna. Hij liep de grot binnen. 'Ik heb paarden.'
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 9:58 pm
Velvet stond op en sprong op Elliot's schouder. Ze miauwde klaaglijk toen ze de paarden zag. 'Sorry, Velvet. Het kan niet anders.' zei Elliot tegen haar.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 10:08 pm
Hahaha xD we kijken benelux net top model ofzo. En XD die jury mensen allemaal:
Jury: Dat was echt betoverend, echt waar. Mijn zus: Jezus man, het waren vier wijven in een bruidjurk met een of andere loser die op een kwart piano speelde.. Kom op. Ik: Jolieke hou je mond! Ik ben hartstikke geroerd en ik ga zo huilen.
En mijn moeder keek echt zo : O___O WAT? XD hahaha ze keek me zo aan, zo grappig.
En mama gister:
"Maaike ik wil nog even contact met je hebben over je toetsweek" Ik: "Ik bel je nog wel oke?" En ze zat naast me en ze dacht, Wat? XD
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 10:16 pm
Elliot grijnsde en pakte een pikzwart paard bij de teugels. Hij stapte op het paard en Velvet sprong gelijk van zijn schouder. Ze miauwde nog steeds klaaglijk.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 10:22 pm
'Kom op, Velvet. Het is maar voor even.' zei Elliot en keek naar Velvet. Velvet bleef nog steeds staan. Elliot gebruikte zijn krachten en liet haar in de lucht zweven en neerploffen voorop op het zadel. 'Boor je nagels in het zadel. Dan val je er niet af.' Velvet miauwde nog steeds klagend, maar groef haar nagels in het zadel.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time ma nov 15, 2010 10:42 pm
Elliot keek even naar de rest en stapte van het paard. 'Blijf daar.' zei hij tegen Velvet toen ze er wou afspringen en ging achter Arianna aan. 'He, als je het niet wilt, mag je wel bij mij op het paard.'