gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 voor ruuz en steff

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 2:05 pm

Lj glimlachte toen het schoolhoofd luka voor stelde en hoe luka er op reageeerde maar die glimlach verdween meteen als sneeuw voor de zon toen het schoolhoofd zei tot hij en lucas na de lessen bij hem moesten komen en hij wilde nog in op stand komen maar het schoolhoofd was al weg en hij sloeg zijn armen mokkent over elkaar dit was niet te geloven kon hij weer bij het schoolhoofd komen en hij keek luka aan. en dan kijkt hij na de leerkracht die met de les begon

door speolen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 2:09 pm

Ja :3
---

Luka liep langzaam het lokaal uit en had nog best veel kunnen leren in de les, al was het geen optie voor zijn soort magie. Het was moeilijk te beheersen, en Luka was bang dat hij mensen er pijn mee zou doen. Hij keek naar Lj toen ze door de gang liepen. 'Waarom moeten we naar de directeur, denk je?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 2:16 pm

"ik heb heb een idee wat het misschien kan zijn , onze magie niemand anders hier op school heeft dit en niemand kan ons goed les geven hier in"zucht Lj en hij loopt door en hij was niet op zijn gemak hij wist niet waarom maar altijd als hij er heen moest had hij dat, bang tot hij over die dromen moest praten, en dan komt hij daar aan en hij klopt 2 keer en dan gaat hij gewoon binnen als altijd en keek het shoolhoofd aan en knikt begroetent maar zijn houding was ineens vijandig
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 2:26 pm

'Misschien.' zei Luka en kwam aan bij het kantoor. Lj klopte 2 keer, en wachtte niet tot het schoolhoofd zou zeggen dat ze binnen mochten komen. Aarzelend volgde Luka hem en ging naast hem staan. Hij merkte zijn vijandige houding op.
Het schoolhoofd stond bij het raam en keek op toen de twee binnen kwamen. Hij liep naar zijn bureau en ging ervoor staan. 'Jullie vragen jullie natuurlijk af waarom ik jullie hier heb geroepen... Het gaat om jullie krachten. Zoals dit boek het vertelt-' Hij legde een hand op een boek wat op het bureau lag. '-en zoals ik weet, houden de witte en zwarte magie de wereld in balans. Wanneer er licht is, is er ook duisternis. En wanneer er duisternis is, is er ook licht. Jullie zien elkaar misschien als tegenpolen, maar jullie maken ook deel uit van één geheel. Nu is het zo dat geen van onze lessen jullie magie kan ontwikkelen, zoals je misschien wel hebt gemerkt, Luka.' Luka knikte. Het schoolhoofd keek van Luka naar Lj. 'Daarom zullen jullie privélessen volgen. Jullie zullen ook veel moeten trainen, want de demonen zijn op de loer, en als een van jullie word gegijzeld, kan dat het einde van dit universum betekenen. Jullie hebben een erg grote taak, en als ik kon zou ik het van jullie over nemen, maar ook ik kan niet alles hebben.' Het schoolhoofd ging op zijn bureaustoel zitten. Luka liet alle informatie even bezinken, en wist niet of hij wel in deze strijd wou deelnemen. Hij deed aarzelend een stapje achteruit en keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 2:35 pm

Lj liet de informatie ook tot zich door dringen,"dat van de magie wist ik al dat heb ik in een boek gelezen, en met die prive lessen kan ik best leven geen starende blikken"grijst hij uitdagent" en dat van de demonen heb ik onder hand weg gemerkt ik zie u nog wel"volgt hij er anchteraan en dan keek hjij naar luka, geen zorgen ik bescherm je wel als je het vanacht uit houd met mij"zegt hij en je zag tot hij op keek tegen de nacht en dan knikt hij naar het school hoofd en hij gaat de kamer uit, stom universum kunden ze niet 2 andere mensen pakken in plaats van hun, maaarja niks tegen te doen en hij zuchte

moet zo even weg mijn vriend komt op bezoek
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 2:47 pm

'Oh, en ik wil wel dat jullie je lessen voor vandaag volgen. Morgen wil ik dat jullie om 8 uur stipt naar de trainingszaal komen om jullie nieuwe leraar te ontmoeten.' zei het schoolhoofd, en pakte toen een pen, waarna hij begon te schrijven.
Luka keek naar Lj toen hij zei dat hij hem zou beschermen. Hij merkte dat hij op keek tegen de nacht, en vroeg zich af wat er zou gebeuren. Ze verlieten het kantoor. 'Konden ze niet twee andere mensen kiezen?' zei hij en zuchte diep. Hij liep door de gang richting de trainingszaal, waar ze zouden trainen. Hij zag al andere mensen de zaal in lopen, en zag de leraar, een gespierde man die misschien wel 100 kilo woog, en waarschijnlijk elke dag rauw vlees at. Luka keek naar Lj. 'Hij is eng.' fluisterde hij zacht voor hij de kleedkamers in liep om zich om te kleden.

Niche had zich al omgekleed. Ze droeg een kort zwart broekje, een blauw topje zonder mouwen, en zwarte gymschoenen. Ze had haar ravenzwarte haren in een hoge staart, en ze had haar wapen al bij zich; een lange zwarte stok.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 3:59 pm

Lj had enkel geknikt,'ze kunnen geen andere pakken want wij zijn de enige met die kracht daarom zitten die demonen ook op de loer"legt hij luca uit maar dan als ze in de zaal komen glimlacht hij, valt best mee' antwoord hij terwijl hij met hem de kleedkamer in liep en hij trok enkel zijn vest en schoenen uit" ik wacht in de zaal wel op je'zegt hij en ging de kleedkamer uit

sue was ook klaar en had een hoge staart en een groen t-shirt en een donkergroen broekje aan en ze was wat rek oefeningen aan het doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:08 pm

Luka knikte en trok zijn schooluniform snel uit. Hij trok een grijze joggingbroek aan, met een wit shirt en witte sportschoenen. Hij ging de kleedkamer uit en liep naar Lj toe. 'Ik weet niet zeker of ik wel wil trainen... ik ben half niet zo sterk als de rest...' mompelde hij terwijl hij naar de rest keek. Toen iedereen was omgekleed deed de leerkracht de deur van de trainingszaal dicht en ging voor de groep staan. 'Vandaag wil ik dat jullie met jullie partner trainen. Verdediging is de beste aanval, dus wil ik dat jullie jezelf verdedigen. Maak de aanvallen niet te heftig, en houd je een beetje in. Sla je partner dus niet tot moes. Doe dat maar met de demonen.' zei de leraar. Luka keek naar Lj toen ze mochten trainen. Lj was tenminste een kop groter, en waarschijnlijk tien keer sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:17 pm

Lj had geluistert en dan keert hij zich tot luca,"oke luister ik zal rustig aan doen, jij probeert medadelijk gewoon aan te vallen met iets wat in je op komt maakt niet uit wat en ik probeer te blokkeren, als ik goed blokkeer doe ik de zelfde aanval bij jou en jij probeert die ook te blokeren,,,oke,let niet op de rest we doen het rustig aan' zegt dan tegen hem en hij gaat klaar staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:23 pm

Luka zou niet weten waarmee hij moest aanvallen. Hij had geen wapen, en kon alleen maar zijn vuisten gebruiken. Hij durfde zijn magie nog niet te gebruiken. Hij balde zijn vuisten en ging klaar staan. Hij had zijn peetvader vaak genoeg zijn leerlingen karateles te geven. Hij had zelf nooit les gehad, maar misschien kon hij iets improviseren. Eerst durfde hij niks te doen, maar vermande zich en haalde uit naar Lj met zijn vuist.

Niche trainde met haar eigen partner. Haar bewegingen waren soepel en snel, en het was duidelijk dat ze een erg goede vechter was. Haar stok zwiepte rond, maar haar partner wist de stok steeds te ontwijken of af te weren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:30 pm

Lj wachte rustig af en zag hem denken en dan zijn uithaal doen en hij ving zijn vuist op met een hand en met de andere pakte hij zijn pols vast" zo kan je makkelijk iemand over je heen gooien"zegt hij enkel maar deed het niet en liet hem los,ïk doe het zelfde nu' en hij ging klaarstaan en als luca klaarstond deed hij de zelfde uithaal en hij haalde rustig uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:39 pm

Luka sloot zijn ogen al toen Lj zijn pols vastpakte, maar werd niet over hem heen gegooid. Hij opende zijn ogen weer toen hij werd losgelaten en zuchtte diep. 'Ik moet hier heel erg aan wennen.' mompelde hij en ging weer klaar staan. Toen Lj dezelfde uithaal deed, deed hij hetzelfde dat Lj had gedaan. Hij pakte Lj's vuist vast, maar deed verder niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:42 pm

"goed'zeht Lj dan en grijnst en hij ging weer klaar staan, volgende .zegt hij dan en hij wachte weer de volgende zet van luca af
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:49 pm

Luka grijnsde terug, en haalde weer uit naar Lj met zijn andere vuist. Hij vond dat hij er niet zo goed in was, en hoopte dat het beter zou gaan naarmate hij meer trainde.

Doorspoelen naar 's avonds? Ik wil dat ze tegen een demon vechten >;D
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:54 pm

tlj blokkeerde het weer moeiteloos, en ging door met luca

is goed, kan lj ook de dromen hebben:p

lj was net in bed gekropen nadat hij luca weltrusten had gezecht en hij had de deur af gesloten en hij ging op zijn zei liggen en hij sloot zijn ogen terwijl hij langzaam weg zonk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 4:57 pm

Luka lag zelf ook in zijn bed, nadat hij welterusten had gezegt tegen Lj. Hij staarde naar het plafond en dacht aan alles wat hij geleerd had vandaag. Hij en Lj moesten de balans in de wereld houden, ze kregen privélessen, Lj had hem geleerd hoe hij moest vechten en zoveel meer dingen. Luka kon niet geloven dat zulke dingen echt bestonden. Magie... demonen... Toch was het waar. Luka draaide zich op zijn zij en sloot zijn ogen. Hij zonk weg in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:01 pm

een paar uur later lag Lj te draaien en te woelen in zijn slaap terwijl hij droomde en het zweet stond op zijn gezicht en bij een stuk wat hij iederedroom zag schreeuwde hij zijn longen uit het lijf net of hij pijn had en hij begon nog erger te draaien alsof hij hoopte er aan te ontkomen en alles binnen hand berijk werd om ge stoten
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:04 pm

Luka schrok wakker door geschreeuw en wist zeker dat het Lj was. Dus dit bedoelde hij. Hij sprong uit zijn bed en rende zijn kamer in. Een heleboel dingen waren om gestoten, en Lj lag heel erg te draaien. Luka wist zo niet wat hij moest doen om het te stoppen, maar toch ging hij vlug op Lj af en greep hem bij zijn schouders. 'Lj! Word wakker!'

Niche kon Lj's geschreeuw horen vanuit haar eigen kamer, die naast die van Luka en Lj was. Ze zuchte diep. 'Jeez...' mompelde ze en stopte oordopjes in haar horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:09 pm

Lj werd er niet waker van maar beweegde meer er door' NEE LAAT ME METRUST, schreeuwt hij en dan weer een schreeuw van pijn en hij sloeg om zich heen waarbij hij luca raakte en dan pakt hij een boek dat hij door de kamer gooide en die het raam raakte en kapot ging(nu kan een demoon binnen) en hij draaide nog steeds en zzweete erg en het schreeuwen van de pijn werd langzaam kreunen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:19 pm

Luka werd in zijn gezicht geraakt, en hij viel op de grond. Zijn haar schoof daarbij opzij, en zijn rode oog werd zichtbaar. 'Lj!' riep hij. Hij stond weer op en legde zijn hand op de blauwe plek die op zijn jukbeen verscheen. Hij wist niet wat hij moest doen om het te stoppen. Hij vond het erg voor Lj en wou hem helpen, maar hoe in de wereld zou hij hem moeten helpen? Luka durfde weer wat dichterbij te komen maar raakte hem niet aan. Blijkbaar maakte dat de aanval nog erger. Wat Luka vergat, was dat het raam kapot was, en dat er zo een demoon naar binnen kon sluipen. En dat gebeurde. Luka voelde een sterke kracht in de kamer, en hij keek om. Voor het kapotte raam stond een demoon met felrood lang haar en op gloeiende rode ogen.
'Kijk eens... God's light and God's darkness in één kamer. Dit kan niet makkelijker worden...' siste de demoon. Luka keek angstig naar de demoon en ging wat achteruit. 'Lj, word wakker!' riep hij nog eens. Hij kon de demoon echt niet alleen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:24 pm

Lj kreunde pijnlijk terwijl hij wakker werd en hij ademde diep in maar dan hoort hij iets vaags van darkness en dan luca die zijn naam angstig zegt en hij komt met een ruk overeind en hij gaat voor luca staan en hij had weer die vijandige houdig, scheer je weg...snauwt hij en hij gaat in aanvals houding staan en hij verzalemde zijn magie en hij ging geen woorden vuil maken en hij stuurt een zwarte straal op de demoon af zonder genade,
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:29 pm

De demoon hield zijn hand voor zich, en maakte een schild, waar de straal op af ketste. Hij grijnsde zijn scherpe tanden bloot en vuurde zelf een paarse straal af. Luka stond nog steeds achter Lj en durfde zich niet te verroeren. Nog nooit had hij zoiets mee gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:31 pm

Lj maakte nu op zijn beurt een schild, en vuurde een aantal duistere magiesche bollen op de demoon af en als laatste maakt hij een ingewikkelde bewegen met zijn handen en er kwamen swarte touwen uit de grond geschoten die zich op de demoon storte om hem vast te wikelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:36 pm

De demoon hield het schild intact, en de ballen knalden ertegen aan. 'Waarom komt niemand ons helpen!?' riep Luka onder het lawaai van de knallen. De demoon grijnsde vals. 'Ik heb een schild rond de kamer opgeroepen, zodat niemand ons hoort.' siste hij. Hij zag de touwen uit de grond schieten en richte zijn hand op de touwen. Uit zijn eigen hand schoten paarse ballen, die elk tegen een touw vlogen, en daarmee het touw oplosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Emptydi dec 28, 2010 5:40 pm

luca niet paniekeren, zegt lj tegen hem en hij plaats de hand op zijn borst en haalt hem weg en er komt een grote zwarte wolf uit en die rent dan op de demoon af, lj wist tot het schoolhoofd hem verboden had dat ooit te gebruiken maak hij zag even geen andere uitweg en hij wist tot dit sterk was, nu hopen tot het sterk genoeg was en hij ging dichter bij luca staan,
de wolf was intussen op de demoon of gerend en hij ging gewoon door het schild heen en habte naar de demoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor ruuz en steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» hp voor anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: