gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gladiator rpg wie wil?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 9:43 pm

Luce kwam overeind. 'Ik ga rustig mee zolang. Maar alleen als je hem naar een ziekenboeg stuurt want zo gaat hij het niet overleven.' zei Luce bezorgt. Ze keek vanuit haar ooghoeken naar Marc. Ze maakte zich zorgen om hem. De vorige keer was hij een week ziek geweest toen ze hem iets hadden toegediend. Wat hadden ze hem nu toegediend. Ze keek kwaad naar Cam, wetend dat hij hiervoor de boosdoener was.
Camiël keek kalm toe en grijnsde alleen maar. 'Boontje komt om zijn loontje.' zij hij eenvoudig waarna hij naar Harm keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 10:12 pm

harm pakte luce vast en gaf haar een mep in het gezegt, ik heb niet gezegt tot je mocht spreken, sist hij kwaad tegen haar. marc verzette zich toen luce de klap kreeg en harm had dat ook gezien. en keek luce aan. dus zwijg. sist hij dreigent en hij keek marc aan, en jij wilt maar niet luisteren he...wat zonde om zoon talent te verspillen, zegt hij vals en keek luce aan en hij gaf haar een kus in haar nek en dan op haar voorhoofd. LAAT DAT...snauwt Marc vel maar ook suf en je merkte aan hem tot het middel werkte maar tot hij niet wou op geven en nu hij bij luce dit deed merkte je aan hem tot hij haar wilde beschermen.
waarom zou ik, ze is mijn slaaf en ik mag doen met haar wat ik wil en wanneer ik het wil zegt hij en hij haalde een meisje te voorschijn. en speelde er wat mee. en als ik van haar af wil. zegt hij en hij legde het op luce keel.
marc zag wat hij deed en vervloekte hem vel en verzette zich ookal zou hij niks kunnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 10:23 pm

Lucindia had gewalgd toen Harm haar een kus in haar hals gaf, het gaf haar elke keer weer de rillingen als hij het deed en dat zou hij ook wel blijven doen. Haar adem bleef echter in haar keel hangen toen Harm het dolk tegen haar keel aanzette. Ze stond al tegen hem aan dus het dolk van haar keel af houden kon ze niet doen. Of ze moest hem omverlopen maar dat kon ze niet. Ze voelde zich moe en smerig en wilde het liefste wegkwijnen in haar cel. Ze keek Marc aan. 'Alsjeblieft, luister.' vormde haar lippen geluidloos.
Camiël keek toe. Hij vond de aanpak van Harm slim maar ook lichtelijk riskant. Niet dat Marc nu ergens naar toe kon maar als hij dat wel kon was hij hem alleen aangevlogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 10:29 pm

marc keek harm en luce aan hij wilde niet opgeven of zich laten behandeelen als een dier en hij zei niks en keek harm aan, harm merkte tot hij zich minder verzette, maar toen deed hij een schepje er boven op en snee lichtjes in haar hals tot een beetje bloed kwam.
marc zag het en hij schreeuwde van ergernis en wanhoop en probeerde zwakjes los te komen maar het lukte niet. oke...oke...maar doe haar niks, zegt hij dan schor
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 10:33 pm

Luce kreunde zachtjes toen Harm in haar hals sneed. 'Gek.' siste ze bijna onhoorbaar. Ze probeerde zich te verzetten en het dolk bij haar hals weg te krijgen, maar zonder enig effect. Harm was te sterk en zelf was ze nog teveel uitgeput van haar gevecht in zijn slaapkamer. Haar adem hielt ze nog steeds zo veel mogelijk in om de druk op haar hals zo klein mogelijk te houden. 'Mag ik terug naar mijn cel?' vroeg Luce zachtjes. Ze wilde hier weg, ze voelde zich nog steeds smerig en gebruikt. Niets meer dan een nutteloze hoer...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 10:42 pm

ik zei tot je moest zwijgen en hij trok even aan haar haren en haalde dolk weg, breng haar weg en geen eten voor haar vanavond, zegt hij dan en hij keek marc aan, luister goed, ik zal haar niks doen als jij doet wat je moet doen en alleen waneer wij het zeggen, cam neemt met je door wie hoe en wat, en denk er an een verkeerde dingen en er gebeurt iets met haar, zegt hij dreigent en hij knikte naar marc en hij liep ook weg, hij wist tot cam hem wel naar de zieken boeg liet brengen.
marc knikte lichtjes en hij voelde zich laf, mar hij wilde tot niemand pijn leed door zijn fouten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyza okt 15, 2011 10:48 pm

Luce rukte haar arm los toen een bewaker haar vast pakte om haar naar haar cel te blijven. 'Je blijft met je stinkpoten van me af.' siste ze kwaad waarna ze door de gangen naar haar cel liep gevolgd door 2 bewakers om te zorgen dat ze niet zou ontsnappen. Ze werd haar cel in geduwd en ze hoorde een klik van het slot dat dicht ging. Ze ging op het bed liggen. Ze voelde zich niet goed, totaal niet goed.

Camiël liep naar Marc toe. Hij bekeek hem goed en wenkte toen 2 bewakers die hij de opdracht gaf om Marc naar de ziekenboeg te brengen en als hij daar klaar was terug naar zijn cel. Zelf verliet hij de kamer en liep hij richting het kantoor. De bewakers brachten Marc weg om hem te laten controleren.

Zullen we 3 weken/maandje later doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 2:30 pm

Is goed dan doen we het nu zo

Rij even naar mijn oma en dan ben ik on
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 2:32 pm

okiedokie
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 2:57 pm

3 weken later

Marc zat in de isoleer cel en kreeg apparte training en alles ook kreeg hij nu 2 keer per week het spul toe gedient. Hij deed nu braaf wat camiel wou maar bij harm lichte het er aan. Ook had hij weer gevochten deze week toen hadden ze hem een aderaline shot gegeven hij had gevochten wie normaal ook alleen daarna was hij er dood ziek van geweest. Hij had luce ook bijna niet gezien soms in het voorbij gaan. Maar harm had belooft als hij zich vandaag gedroeg in het bijzijn van een aantal vorsten mocht hij een nachtje bij haar zijn en hij wilde haar verhalen horen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 3:02 pm

Luce was aan het trainen. Niet dat het echt lukte. Al sinds een paar dagen voelde ze zich niet zo goed en ook haar conditie was een klein beetje achteruit gegaan. Ze had nog zo gevraagd of ze vandaag in haar cel mocht blijven om wat bij te komen maar dat vonden ze niet goed waarna ze de bewaker een woedende stom had verkocht en daarna naar de trainingszaal was gebracht. Nu was ze druk aan het vechten in een een op een gevecht maar ze voelde dat het niet goed ging. Ze werd gevloerd en kreeg een stomp in haar maag waarna Luce helemaal niet goed werd. Ze draaide om en ging over haar nek. De kleur uit haar gezicht was weg getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 3:18 pm

Harm kwam net aangelopen toen hij zijn dagelijkse ronde ging doen en hij zag wat er gebeurde en hij wenkte een bewaker. Breng haar naar de ziekenboeg en laat haar onderzoeken. Gaf hij als bevel en hij liep verder. En laat me weten wat er is. En hij ging verdrr

Marc zat in zijn cel en staarde voor zich uit. Hij voelde zich machteloos.


Is luce zwanger Xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 3:19 pm

moet toch wat verzinnen >.< ik dacht dat wordt voor Luce en Marc en drama maar dan heeft Harm iets om Luce de baas te blijven (A)
als je het niet goed vind is het goed hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 3:28 pm

Ik vind het goed. Wil eigelijk wel tot marc de vader is XP

Marc had een naar voorgevoel als of er iets was met ouce en hij begon te ijsberen door de cel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 3:35 pm

eehm... kunnen we nog wel een verhaal op verzinnen van wat er de afgelopen 3 weken is gebeurt XD maar dat Harm dan denkt dat hij de vader is Wink
-----------------------
Luce werd door 2 bewakers naar de ziekenboeg begeleid waar ze gecontroleerd werd. Een uur en een heleboel tests verder liep de zuster naar een van de bewakers en vroeg ze of hij Harm wilde zoeken en hem zo snel mogelijk naar de ziekenboeg wilde brengen. Luce wist niet wat er aan de hand was maar ze voelde zich totaal niet goed en wilde eigenlijk alleen maar slapen. Ze sloot haar ogen maar kon de slaap niet vatten..


Sanne gaat werken. Reageer vanavond nog wel een keertje als ik thuis ben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyzo okt 16, 2011 5:51 pm

Harm had net zijn controle afgerond toen hij een bewaker zag komen en hij knikte toen die zei tot die naar de zieken boeg moest komen en zo ging hij mee naar de zieken boeg en hij vroeg zich af wat er zou zijn en toen hij binnen kwam liep hij naar de zuster toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 12:11 am

Luce had ondertussen een kalmeermiddel gekregen aangezien ze had liggen draaien en trillen en alles. De zuster was heel serieus op Harm af gelopen en keek hem aan. 'Eehm.. waar moet ik beginnen..' vroeg ze heel onzeker. Ze wist dat hij de laatste was die met Luce het bed had kunnen delen dus was ze er maar vanuit gegaan dat hij de vader van Luce haar ongeboren kind zou moeten zijn. 'Oke laat ik het zo vragen: hoe kijkt u aan tegen het vaderschap?' vroeg de zuster iets wat onzeker. Bang voor een uitbarsting.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 7:04 am

harm zag de zuster op hem af komen en liet haar haar verhaal doen. maar toen hij haar laatste zin hoorde wist hij even niet goed wat hij hoorde en hij bleef staan en alle kleur trok bij hem weg. dat kon toch niet waar zijn, het mocht niet waar zijn...sorry dat weet ik niet...laat me even na denken, zegt hij van zijn stuk gebracht en hij liep de ziekenboeg uit en het duizelde hem er zelfs van en hij dacht na hij was als enige die met luce de laatste tijd naar bed was geweest dus niemand anders kon de vader zijn....hij moest misschien eens even langs camiel die moest hem helpen wat hij nu moest. en hij begon te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 11:18 am

Camiël was op zijn kantoor bezig met papieren in orde te maken, brieven en aanvragen door te lezen en rekeningen te betalen. Hij had een fles wijn naast zich staan en nam daar zo nu en dan een slok van. Zo nu en dan stopte hij even en keek naar het mooie weer buiten. Het liefste zou hij nu bij het meer zijn maar daar had hij geen tijd voor en dat wist hij zelf ook donders goed.Dus pakte hij zijn veer, doopte die in de inkt en ging haastig door met handtekeningen zetten en dat soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 5:24 pm

Harm klopte aan en ging de kamer in van camiel en hij zag sneeuw wit. Ik ik moet je wat vertellen zegt hij en hij ging langzaam zitten op een stoel. Dit mag zo goed als niemand weten...ik word vader. Vader van een half edel en half slaven kind. Zegt hij nog steeds ongelovend en hij legde een hand op zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 8:16 pm

Camiël die net een slok wijn had genomen spuugde het nu uit op de documenten. Hij vloekte zachtjes en keek toen Harm aan. Hij zag dat die lijkbleek zag. 'Oke en nu alles rustig en alles na goede morgen even herhalen.' Camiël dacht dat hij het niet goed gehoord had. Hij hoopte dat hij het niet goed gehoord had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 8:26 pm

harm lette niet echt op de reactie van camiel en hij staarde nog voor zich uit. ik word vader...van een half-slaaf half-edel kind, zegt hij dan langzaam en hij keek camiel langzaam aan, dit mag niemand weten, zegt hij dan. dit was een schande voor zijn familie...hij had dan wel nog geen vrouw maar dan nog een kind met een slaaf verwekken, dit was nooit zijn bedoeling geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 8:46 pm

Camiël keek Harm aan. Hij masseerde zijn slapen met zijn handen. 'Ga me niet zeggen dat zij het is? Alsjeblieft zeg me niet dat zij het is.' zei hij zacht met nog een beetje hoop. Camiël dacht na. Een zwangere gladiator kost alleen maar geld. Dat is niet wat ze kunnen gebruiken zo een maand na de ontsnapping... 'Weet je zeker dat jij de vader bent en niet iemand anders toevallig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 8:53 pm

harm keek camiel aan. wie moet hetn anders zijn met haar ben ik als enige haar bed gewees, zegt hij dan tegen hem en hij stond op en begon te ijsberen, ik heb zelfs voorzorgs maatregelen genomen, sist hij dan en hij ging met zijn handen door zijn haren, dit had niet en nooit mogen gebeuren...zegt hij en hij liep heen en weer, en niemand anders is bij haar geweest voor een straf. zegt hij verhit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Emptyma okt 17, 2011 9:00 pm

'Dan ben ik toch echt bang dat het niet anders kan Harm. Je hebt iets achtergelaten en nu zijn er gevolgen erbij waar we niet vrolijk gaan worden.' Camiël liep naar het raam en dacht na. 'Het ziet er naar uit dat je 2 keuzes hebt.' zegt hij bedenkelijk. 'Of je laat het bij haar weg halen nu dat nog kan of je laat het bij haar zitten en kan het tegen haar gebruiken. Je weet hoe vrouwen zijn.' zegt hij met een lichte irritatie. 'Ze laten hun nakomelingen niets overkomen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gladiator rpg wie wil?
Terug naar boven 
Pagina 13 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: