Onderwerp: Re: Two makes the seal. vr apr 08, 2011 9:17 pm
het zat hem al een tijdje niet lekker. hij had een voorgevoel...een slecht voorgevoel...maar hij kon het niet koppelen aan het vertrek van Emma...maar juist aan het scheiden van de meisjes. hij moest rabb nog vertellen wat nu de bedoeling was....dus ging hij naar hem op zoek.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. vr apr 08, 2011 9:20 pm
rabb zat op een trap in het boek te kijken hij was weg vaan het boek omdat hij er zoveel uit geleerdt had, maar hij moest dan nog wel veel dingen leren, maar hij vroeg zich nog wel vaker af waarom hij hier nu echt was. misschien moet hij het hem vraagen wazrom hij dit alles moest maken
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. vr apr 08, 2011 11:48 pm
De koning vertelde ondertussen als zijn plannen aan Gabe en Julia. Ze zouden zo snel mogelijk moeten trouwen en Julia moest gelijk met Gabe mee. Net als voor Emma wilde hij dit ook zo snel mogelijk rond hebben. En dan was het alleen nog maar wachten op troonopvolgers. Julia luisterde niet echt naar haar vader. Ze staarde slechts glazig voor zich uit terwijl hij het woord deed. Het maakte ook niet uit, want hij zou toch niet naar haar mening vragen.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 1:21 pm
Nathaniel verslikte zich en begon luid te hoesten. Hij had niet geweten dat hij en Emma al over een week zouden moeten trouwen.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 1:24 pm
De koning negeerde Julia's zoveelste uitbarsting. Maar de verslikking van Nathaniel beviel hem niet. "Is er een probleem prins Nathaniel?" vroeg hij en hij keek hem doordringend aan.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 2:09 pm
Emma keek haar vader aan. 'Vast niet vader, gewoon ongelukkige timing. Prins Nathaniel zei al dat hij zich niet heel goed voelde.' zei ze snel. Ze boog voor de koning. "en natuurlijk, dit alles zal in orde komen.. '
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 2:11 pm
"Dat hoop ik dan maar" mompelde de koning. "Nou jullie mogen gaan, ik gok dat iedereen elkaar wil leren kennen..
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 2:34 pm
Gabe keek haar een tijdje zwijgend aan. 'Ik weet het niet.' zei hij. 'Het is sowieso veel sneller dan ik had verwacht..' hij zuchtte. 'Ik bedoel. Je moet het niet persoonlijk opvatten hoor..'
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 2:37 pm
"Ik neem het niet persoonlijk. Ik sta er ook niet achter." zei Julia en ze keek hem aan.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 2:43 pm
Gabe zuchtte en keek naar Julia en Emma. 'We zitten allemaal in het zelfde schuitje.' zei hij. 'Een week.' mompelde hij toen bijna onverstaanbaar en hij deed even zijn ogen dicht terwijl hij door zijn haar streek.
Anniek
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 2:46 pm
Julia knikte langzaam. "En er is niks wat we kunnen doen..." zei ze langzaam.