Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 3:14 pm
Emma keek naar Nathaniel. Zo'n houding was ze niet gewend, voor zover dat kon. Zolang kende ze hem niet, maar dit kende ze niet. Toch glimlachte ze ook en knikte ze. 'We zullen elkaar altijd kunnen opzoeken zei ze glimlachend tegen Julia. En gelukkig was niemand van hun 4 een vreselijk persoon..
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 3:15 pm
Julia keek naar hem en knikte. "Ik hoop het" zei ze en ze glimlachte waterig.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 7:43 pm
Nathaniel was in gedachten verzonken.
we hebben actie nodig! XD
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 8:14 pm
vind ikke ook:p ------
rabb zat op een trapje en sloeg zijn boek dicht en hij keek of iemand in de buurt was en zag niemand hij wilde een vuur techniek uit proberen hij wist tot die gevaarlijk was maar hoe moest het proberen en hij beon bewegingen met vuur te makenen langzaam ontstond voor hem een draaikolk van vlammen die gevaarlijk aan dingen omzich heen probeerde te likken
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 8:52 pm
oorlog XD
Nathaniel keek op toen een dienstmeisje aan kwam lopen en hem een dikke brief overhandigde. Fronsend verbrak hij de zegel en begon te lezen.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 9:08 pm
rabb liet de vuurdraaikolk dan op lossen en nathaniel wat verder op en zijn nieuwschierig heid overwon weer eens zijn verstand en hij ging wat dichter bij ook al wist hij tot het niet beleeft was
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 9:10 pm
Nathaniel's gezicht werd lijkbleek. Hij vouwde de brief zorgvuldig dicht en stak hem in zijn zak.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 9:15 pm
rabb zag zien gezicht witter werd en hij wist tot er iets niet klopte en hij liep naar hem toe, wat is er, vraagt hij recht voor de raap zonder nog aan zijn belevdig heid te denken
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 9:19 pm
'De mensen uit mijn land zijn in opstand gekomen tegen ons. Ze zijn nu in oorlog met het koninklijk huis en mijn vader heeft soldaten gestuurd om opstandelingen uit te roeien,' zei Nathaniel langzaam. Hij kon haast niet geloven dat het waar was.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 9:28 pm
waarom komen ze in op stand, vroeg,rabb al kon hij zich wel iets in denken bij nathabiels vader die nogal hart en gevoeloos overkwam
Onderwerp: Re: Two makes the seal. za apr 09, 2011 9:31 pm
Nathaniel zuchte. 'Omdat mijn vader een barslechte koning is. De helft van het land leeft in armoede, zo gek vindt ik het niet dat ze kwaad zijn. Maar ik had niet gedacht dat ze echt in opstand zouden komen en mensen gingen vermoorden. Mijn vader's aanpak werkt niet ookal niet, door die mensen te doden, dat maakt ze alleen maar kwader en nu verwacht hij vast dat ik zijn troep ga opruimen,' legde hij uit.