gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~ Steff and Ruuz ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 9:53 am

Aiko zuchtte diep en wou weer weg gaan, maar hij wist dat hij zijn kansen niet moest vergooien. Dadelijk bleek dit Seto wel te zijn... Hij liet Seto los uit de force. 'Misschien helpt het als ik mijn naam zeg... Ik ben Aiko Skywalker.' zei hij en keek Seto aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 9:57 am

seto voelde hoe hij op de grond kwam en wilde het op een lopen zetten als die jongen weer sprak, en hij hoorde een naam die hij jaren alleen in zijn dromen of zijn eigen mond had horen komen. was hij aiko....maar aiko was toch dood of niet dacht hij, en je zag hem duidelijk na denken maar dan keek hij aiko met tranen in zijn ogen aan en hij vloog hem om zijn middel, en heild hem goed vast, broer...snikt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:00 am

Aiko glimlachte toen Seto hem knuffelde. Hij maakte Seto's armen los en knielde neer voor de jongen die minstens 2 koppen kleiner was. Hij nam Seto in een omhelzing, sinds hij hem staand niet kon knuffelen doordat Seto zo klein was. 'Seto...' zei hij zachtjes en voelde zijn ogen waterig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:03 am

seto keek zijnbroer aan met een betraant gezicht en hij omelsde hem ook toen die hem omhelsde en hij snikte noch zachtjes. w...waar was je..i...ik dacht.....begon hij nog half snikkent en hij heild aiko stevig vast, alsof hij bng was tot hij zo weer weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:09 am

Aiko aaide over Seto's haren en hield hem stevig vast. 'Ik was meegenomen door de Sith...' verklaarde hij zachtjes, en een traan wist toch over zijn wang te rollen. 'Ik moest me bij hun aansluiten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:15 am

seto liet aiko los en keek hem aan en hij veegde zijn tranen weg,en hij knikt, ik...ik ben een pade-wan aiko zegt hij dan als teken tot hij bij de jedi's hoorde en hij keek aiko aan. kom mee terug naar de jedi. jij bent niet slecht dat weet ik zegt hij dan tegen hem en hij keek hem smekent aan. tot hij voet stappen op de trap hoort en hij kijkt om en hij ziet sitch's en hij keek aiko aan. heb jij ze geroepen vraag hij dan en hij gaat bang achter uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:23 am

Aiko knikte wat droevig toen hij hoorde dat Seto een Jedi was en richtte zijn blik naar de grond. Hij schudde zijn hoofd lichtjes en ging weer rechtop staan. Hij keek even achterom naar de Sith's die aankwamen en keek weer terug naar Seto. 'Nee, Mika... Ik heb ze niet geroepen... Maar ik kan niet naar de Jedi's komen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:29 am

seto hoorde tot hij de naaam mika gebruikte dus hij nam hem in bescherming en dat maakte hem minder bang. en hij duwt hem met de force tegen de grond en dan de andere sith's ook en hij begon weg te rennen terwijl de tranen over zijn wangen liepen rende hij de trappen af naar beneden, hij had aiko gevonden of beter gezegt hij hd hem gevonden en dan moesten ze weer weg van elkaar. en eenmaal buiten hijgde hij even uit en rende dan verder.
----------

zullen we doen tot een sith seto snachts te pakken krijgt in zijn kamer;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:38 am

Okies :3
---

Aiko viel tegen de grond door de force en krabbelde overeind, maar wou niet achter Seto aan, dus deed hij ''per ongeluk'' een misstap waardoor hij de trappen af tuimelde. Zo hoefde hij niet achter Seto aan. Hij landde op de grond toen hij uitgerold was en bleef liggen met sterretjes voor zijn ogen. Een paar Sith's hielpen hem overeind maar Aiko wankelde als een gek en viel bijna neer. Oke, misschien iets te veel van het goede... 'Let... niet op mij...' zei hij duizelig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 10:47 am

X3


seto rende maar door en door allen steegjes en hij stopte pas toen hij bij de jedi tempel was. en hij keek even achterom. en hij dacht meteen aan aiko, hij zou hem wel weer gaan op zoeken, binnenkort. en hij ging naar binnen en deed zo normaal mogelijk. en dan gaat hij zijn appartementje in en keek rond en pakte de foto van aiko en hem samen en hij liep naar zijn kamer en kroop meteen in zijn bed met de foto. waar hij zachtjes snikte.

een meisje keek aiko aan, het verbaast me soms wel tot je nog leeft weetje, grinnikt ze haar naar is gabi ze was ook al lang bij de sith, net als aiko was ze gedwongen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 11:00 am

Aiko grijnsde lichtjes en wreef over zijn hoofd. Man, wat deed dat pijn. 'Mij ook.' mompelde hij en liep met hulp van een andere Sith de trappen af, nog steeds duizelig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 11:06 am

gabi rolt met haar ogen en loopt met aiko en de andere de trap af. je kunt beter met ons mee vliegen in plaats van je scooter te gebruiken zegt ze dan tegen hem

seto viel na een tijdje na denken over aiko uiteindelijk huilend in slaap XD

wil jij die gene even spelen X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 11:39 am

Aiko knikte en probeerde mee te lopen naar het ruimteschip dat ze gebruikten. In de tussentijd dacht hij aan Seto.

Een jongen sloop richting de Jeditempel. Hij wist precies waar Seto's kamer zich bevond, sinds hij het een paar weken geleden had uitgezocht. Het was stil, bijna niemand was er. De perfecte gelegenheid om het plan uit te voeren. Hij vloog met zijn luchtscooter naar het hoofdkwartier en zweefde naar Seto's raam. Hij zette het ding op automatische piloot zodat hij enkel in de lucht zweefde omdat het geen koers had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptywo aug 03, 2011 11:43 am

gabi keek naar aiko en pakte ton ze in het ruimteschip waren een ijscompres, hier doe dat tegen je hoofd anders word het dadelijk ergerder, advizeert ze hem en ze ging in een stoel zitten en keek hem onderzoekent aan of hij niks ergs had.

seto lag opgerold onder de dekens met de foto van aiko dicht tegen zich aan getrokken. en hij mompelde lichtjes in zijn slaap terwijl hij droomde over vroeger, tot hij en aiko zich verstopt hadden onder het bed als zijn vader weer eens een drift bui had
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptydo aug 04, 2011 2:01 pm

Aiko ging op een stoel zitten en pakte het ijs aan. 'Dank je.' zei hij en hield het tegen een pijnlijke plek op zijn hoofd. Hij zuchtte opgelucht toen het ijs fijn tegen de opkomende bult voelde.

De jongen opende zachtjes het raam door het slot erop met een enkele stille laserstraal te verbranden. Hij stapte door het raam de kamer in en sloop op Seto af waarna hij de jongen vliegensvlug op zijn rug draaide en een doekje met slaapmiddel tegen zijn neus en mond hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptydo aug 04, 2011 2:08 pm

Gabi keek naar Aiko en glimlachte naar hem. Ze was eigelijk tegen niemand aardig, Alleen tegen aiko.`Geen dank.`Zegt ze tegen hem en ze keek voor zich uit.

Seto schrok toen hij ineens een ruk voelde en hij op zijn rug werd gedraaid. En hij habte verschrikt naar adem. Maar dan voelt hij het doeje, en proeft hij het middel in zijn mond. En hij spartelde wild en angstig tegen. En hij probeerde dingen te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptydo aug 04, 2011 2:17 pm

Aiko keek ook voor zich uit en hield de zak tegen zijn hoofd. Hij voelde zich naar op een vreemde manier. Alsof iemand hem indirect slaapmiddel toediende.

De jongen hield het doekje hard tegen Seto's mond en neus zodat hij zich niet los kon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptydo aug 04, 2011 2:29 pm

Gabi keek bezorgt naar aiko. Maar vroeg nog iks, waar anderen bij waren. En ze keek uit het raam.

Seto verzette zich nog eventjes. Maar het had geen zin en langzaam viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 8:59 am

Aiko wist dat er iets mis was maar hij wist niet wat er nou mis was.

De jongen bond Seto's polsen vast toen hij sliep en tilde hem op. Hij zette hem op zijn luchtscooter buiten met zijn armen over het stuur zodat hij er niet af zou vallen. De jongen zelf stapte achter Seto op de scooter, leunde het kind tegen zich aan en reed weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 1:35 pm

gabi stond op toen het ruimte schip gelanf was en daarna stapte ze uit en keek even tot aiko ook naar buiten kwam, ik loop even mee naar je kamer zegt zedan tegen hem,en haar blik was nog bezorten ze bleef staan.en keek naar de andere sitch die weg gingen

setohad niksdoor wat dejongen aqllenmaal deed met hem en hij sliep gewoon rustig verder, en hij zag en super cute uit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 1:43 pm

Aiko keek op toen het schip landde en stond op. Hij liep het schip uit en merkte dat hij weer gewoon kon lopen. 'Is goed.' mompelde hij en liep het hoofdkwartier in met de ijszak nog steeds tegen zijn hoofd. Hij liep zijn kamer rustig in en liet zich neerploffen op een stoel.

De jongen vloog door tot hij bij het hoofdkwartier was, waar hij tot stilstand kwam met de motor en die vervolgens uit zette. Hij haalde zijn helm van zijn hoofd. Sneeuwwit haar werd zichtbaar en twee grijze kijkers richtten zich op Seto. Hij gooide de jongen over zijn schouder en liep rustig naar de ingang.

---
De ontvoerder word mijn tweede rol (A)
En uiteraard doe ik weer mijn liefste Allen <3 https://2img.net/h/i251.photobucket.com/albums/gg314/xRuuzje/485160.jpg
https://2img.net/h/i251.photobucket.com/albums/gg314/xRuuzje/27.jpg

En ik reageer een beetje sloom. Ik ben D. Gray Man aan het kijken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 1:50 pm

gabi volgeaikonaar zijn kamer en zij plofte ook op een stoel neer en ze keek even onderzoekent rond en toen ze zeker was tot er niemand was werd haar blik rustiger en de kil heid er in ging weg, wat is er aan de hand,net deed je raarmaar jij valt niet zomaar vaneen trap af. vraagt ze bezorgt aan

seto sliep rustig door en momel de zachtjes,nietslaan...paapa nee.... en hij beweegde lichtjes er bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 2:01 pm

Aiko liet de zak zakken toen Gabi dat vroeg en zuchtte diep. 'Als ik de waarheid zou vertellen zou je me voor gek verklaren...' zei hij zachtjes en voelde even aan zijn hoofd. Het deed nog pijn en er was inderdaad een bult ontstaan. Hij zou zeker met hoofdpijn wakker worden.

De jongen liep verder richting de zaal waar Darth Vader was. 'Allen Winters.' zei hij kort ter aanduiding dat hij het was. Hij legde Seto neer en boog lichtjes voor Darth Vader. 'Ik heb de jongen gevangen waar u om vroeg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 2:09 pm

gabi grijnsde even, probeer het toch maar want er lopen meer gekken rond,dan allen jij, zegt ze en ze keek aiko aan en ze merkte tot het siriuuz was.dusnog eens,wat is er. vraagt ze en ze ging met een hand door haar haren.

Dark vaderkeek allen aan en hij knikte,goed werk heel goed werk zegt hij dan en hij stond op en liep er heen en bekeek seto even. hij kan een sterke sith word en heb ik gehoort van een van mijn spionen bij de jedi, zegt hij dan, weetje zijn naam...vraagt hij dan
seto mompelde weer zachtjes het zelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Emptyvr aug 05, 2011 2:17 pm

Aiko grijnsde echter niet en staarde fronsend naar de grond terwijl hij twijfelde of hij het wel moest vertellen. 'Het is zo dat... de jongen die we achterna zaten... Hij is toevallig... mijn broertje.'

Allen schudde zijn hoofd. 'Helaas niet. Ik overwoog om documenten van hem te stelen, maar dat risico kon ik niet nemen.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Steff and Ruuz ~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voor ruuz en steff
» Weer Ruuz & Steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» Ruuz wil je rs? XD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: