gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ruuz wil je rs? XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptydo okt 28, 2010 10:40 pm

ruuz wil je een rs met mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyvr okt 29, 2010 9:20 am

Wat denk je? NATUURLIJK ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyvr okt 29, 2010 8:19 pm

OKE XD
waar over wil jij graag een rs, ik heb 3 voorkeuren 1 star wars, 2 slaven, en 3 bendes
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 4:44 pm

Bendeeees ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 5:09 pm

okeXD

met magie of zonder?

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
bende:
zwak heid:
sterkste punt:
extra:
door:

rollen

naam:try skywalker
leeftijd:19
uiterlijk:zwart warrig haar litteken op zijn lin ker slaap helder blauwe oggen, normale kleding spijkerbroek en een t-shirt
innerlijk:koppig, rebels, roekeloos, maar sol niet met zijn bende leden want dan vertel je het meestal niet na
bende:eehm
zwak heid:zijn slaap, en mensen van wie hij houd
sterkste punt:maar het kan ook een pluspunt zijn want als hij ze moet beschermen gaat hij beter vechten
extra: hij beheerst de vechtkunst van jolan
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 5:19 pm

Met natuurlijk ;3 en ik wil je broertje weer zijn alsdatnietergis? xD

naam: Jake Skywalker
leeftijd: 17
uiterlijk: Hij heeft zwart warrig haar, wat een beetje lang is en tot onderaan zijn nek komt. Zijn ogen zijn helderblauw, en hij heeft een bleke huid.
innerlijk: ERG koppig en eigenwijs, aardig, grappig, betrouwbaar maar heeft een kort lontje.
bende: Blood Rose
zwak heid: Mensen van wie hij houdt, en zijn rug. Hij heeft er een lelijk litteken zitten.
sterkste punt: Zijn lenigheid. Hij doet al zijn hele leven aan free-running.
extra: Hij weet niks over zijn verleden, maar het boeit hem ook niet.
door: Ruuz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 5:26 pm

oke mij bende heet white moon

try liep door de straten en ha deen chappechon op gedaan want het regende nogal, hij dacht na
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 6:14 pm

'Ja ja! Ik pas wel op!' riep een jongen die uit een huis kwam lopen en de capuchon van zijn jas over zijn hoofd trok. Hij deed de deur achter hem dicht en liep de natte straten op, zijn blauwe ogen gefixeerd op de weg voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 6:38 pm

try liep rustig door tot hij op het verlaten deel van de stad kwam hier hing hij heel veel rond dit was de enige plek waar hij zijn kracht kon oefenen die hij beheersde en van zijn vader had geleert, en hij doet zijn boven stukken uit en legt die over een muurtje heen enbegint vecht bewegingen te oefenen

ik maak zo nog een meisjes rol(die bij jou in de bende zit,) ps is een bende slecht of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 6:46 pm

Okee, en ja, een bende is slecht lijkt me. Anders is het ook zo saai... welke bende?
oh, en dat je het effe weet; Jake heeft mentale krachten, zoals in iemands verleden kijken, iemands gedachten besturen, iemand valse beelden doorsturen etc, en kan ook illusies maken.
---

Jake liep op zijn dooie gemak door de regen en was binnen de kortste keren al doorweekt. Hij was op weg naar een warenhuis, waar hij andere mensen van zijn bende zou ontmoeten. Er was alleen één probleem; hij wist niet waar het warenhuis was. Hij had wel instructies gekregen en die goed in zijn hoofd geprent, maar de weg die hij liep bleek hem niet naar het warenhuis te leiden. Hij zuchte geërgerd. Ze hadden het waarschijnlijk verkeerd uitgelegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 6:51 pm

try trainde door, en de regen intreseerde hem niks helemaal niks hij was een met zijn kracht

--------------

oke, mij maakt niet uit welke het is en jij mag kiezenX3
en je weet nog wat jolan is he?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:04 pm

Niet helemaal xD
En mag mijn bende de slechte zijn?
---

Jake zuchte toen hij maar rond zwierf en kwam uiteindelijk op een afgelegen plek van de stad, waar hij een jongen zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:09 pm

laat ik je het dadelijk weer even zien oke:p ga eerst even zoeken:p
en ja is goed, dan maak ik nog wel een slechte meisjes rolXD je weet wel wat voor een he
--------
try was zo geconsentreert bezig tot hij niet merkte tot iemand stond te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:15 pm

NEEE -verstopt zich- xD
---

Jake keek geïnteresseerd toe. Deze jongen kon echt vechten. Veel beter dan hemzelf waarschijnlijk. De bewegingen die hij maakte waren soepel en gecontroleerd. Wat zou er gebeuren als hij hem zou afleiden? Het duiveltje in Jake kwam weer even op en hij verstopte zich achter een boom. In de gedachten van de jongen zei hij heel droog 'Boe'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:16 pm

Sorry voor storen maar komen jullie allebei naar onze only rpgs?xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:28 pm

https://www.youtube.com/watch?v=C194mi4Nl38&feature=related

dat wat die jongere jongen doet met die bewegingen zo gecontroleert en alles dat is dat en die bewegin vanaf 1 min die gebruikt hij dadelijk als er ja staat

try was echt geconsentreert bezig als hij ineens boe hoort, hij wist niet waar het vandaan kwam maar hij dacht achterzich en hij draalt zich om en valt aan (ja) en de muur 2 meter van hem vandaan zit een gat in, niet erg graat maar ook niet klein, dan kijkt hoe zoekent rond,,,wie het was geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:35 pm

Ohja, dat xD
---

Jake schrok een beetje door zijn kracht en bleef stil zitten. Hij schermde zijn geest af, zodat niemand hem via geest kon voelen. Hij wist dat hij de pineut was als hij werd gevonden en bleef zo stil mogelijk zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:43 pm

try keek nog even rond maar kon niks vinden dus hij pakte zijn t-shirt en deed die aan en dan zijn vest weer, en liep weg van de plaats en ziet dan achter een hoek van een gebouw een jonge staan, ik raad je af mensen te laten schrikken, anders wordt het ooit je dood, zegt hij doelent op wat net gebeurt was, en dan loopt hij door hij zocht met nieuwmand ruzie zolang ze niet aan zijn bende leden kwamen

dacota stond te wachten op de afgesproken plek, iedereen was er behalve natuurlijk jake die moest weer eens te laat komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:52 pm

Jake was even bang dat Try hem wat zou doen toen hij hem zag, maar zuchte opgelucht toen hij niks deed. 'Hey!' zei hij en rende vlug naar hem toe. 'Uh... ja, het spijt me voor wat ik deed. Kun je me misschien helpen? Ik moet naar het warenhuis, maar ik heb geen idee waar dat is, en blijkbaar vinden ze het leuk om me de verkeerde kant op te sturen.' Hij rolde met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 7:57 pm

aaah krijg er door een goed idee>Very Happy

this je vergeven grijnst try en keek de jongen aan, tuurlijk kan ik dat zegt hij dan, volg mij maar dan breng ik je er heen en hij begint te lopen

dacota keek een jongen aan, heb je hem weer de verkeerde kant uit gestuurt vraagt ze geiriteert
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 8:04 pm

Lol xD
---

Jake grijnsde en volgde hem. 'Bedankt... ik ben Jake Skywalker. Jij?' vroeg hij terwijl hij naast hem liep. Hij keek naar hem, en had een raar gevoel. Alsof hij hem ergens eerder had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 8:09 pm

try bleef plotseling stilstaan, jake skywalker is alang dood zegt hij dan zacht en kijke jake aan en ziet zijn ogen,,,die lijken op zijn eigen ogen,...hoe...zegt hij verbaast
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 8:24 pm

Jake stopte ook en draaide zich om naar Try. Hij trok een wenkbrauw op en hield zijn hoofd een beetje schuin. 'Hoe kom je daarbij?' vroeg hij en keek hem een beetje onderzoekend aan. Nee, hij wist het zeker. Hij kende hem, maar hij kon niet achterhalen wáár hij hem van kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 8:28 pm

omdat ik bij het ongeluk was waar hij en mijn ouder zijn omgekomen...en ik weet het omdat ik try skywalker ben, hoe komt het tot je leeft vraagt hij verbaast en loopt dichter bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Emptyza okt 30, 2010 8:35 pm

Jake keek hem verbaasd aan. 'Wat-Waar heb je het over?' vroeg hij hoofdschuddend. 'Ik herriner me niks over een ongeluk. Alleen dat ik wakker werd op mijn zevende verjaardag, en dat ik in een ziekenhuis lag. Ze vertelden me dat ik 8 maanden in coma had gelegen en waarschijnlijk mijn geheugen had verloren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruuz wil je rs? XD Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruuz wil je rs? XD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ruuz + Olivier
» ~ Steff and Ruuz ~
» Sifra & Ruuz
» ~Ruuz en Anniek~
» ORPG RUUZ & steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: