Ik heb eigenlijk wel zin in Harry P. [à] Alleen dan iets heel normaals. Dat we in de les naast elkaar zitten ofzo en dat we elkaar niet kennen, en dat we elkaar helemaal niet kennen en elkaar zo leren kennen en zo kunnen we dan lol hebben enzo.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Off: Oké leuk ;D Zullen we doen dat ze even oud zijn en in de zelfde klas zitten? Wel zo handig.
Hij liep door de gangen met overdosis boeken. Het was zijn laatste jaar, dus die had hij wel nodig. Hij zag Victiore staan voor het transfiguratie lokaal. "Victiore! Hierzo!" Hij lachte naar haar. Ze hadden nu samen les.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Victoire glimlachte en gooide haar lange blonde haar in haar nek. "Je zou natuurlijk ook minder boeken mee kunnen nemen" zei ze. "En ja, ik heb heerlijk geslapen, jij ook?"
ben even eten!
Olivier
Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
"Eigenlijk wel." Hij lachte breed. "Vanochtend was het weer is zo ver; mn haar was donkerblauw met krullen. Echt zo vervelend! Ik heb het alweer terug behekst, maar ik kan er echt niet tegen!"
Anniek
"Haha, ja zal ik doen." Hij lachte en keek naar de grond. "Laatst werd ik wakker met blond haar tot mn schouders, en ik was de laat. Dus ik rennen naar de les en toen was ik daar, net op tijd, zij de leraar: Jongens? Waar is Meneer Lupos? Ik zo van: Ik zit hier -.-' Kwam hij naar me toe, keek hij me van héél dichtbij aan (echt dat is smerig) zei hij 'oohja, nou zie ik het' en toen kwam ik erachter dat mijn haar op schouders lag, dus ik in de les met mn staf slaan..." Hij grinnikte. Dit gebeurde hem hellaas wel vaker...
Anniek
Victoire lachte. "Dat had je me nog helemaal niet verteld!" zei ze. "Je moet het echt gaan oefenen! Dat kan je nog wel eens van pas komen denk ik, dan kan je jezelf vermommen wanneer het je uitkomt enzo"
Olivier
Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
"Oohja!" Hij lachte. "Dat kan wel goed uit kunnnen komen." Hij hoorde een deurklik; de deur van het lokaal was van binnen geopend. "Kom, laten we naar binnen gaan."
Anniek
"Oke oke" hij moest lachen en ging snel zitten. Hij pakt zijn boeken en sloeg de bladzijde open die op het bord stond, en gluurde even naar Victoire maar keek snel weer weg.
Off: Nee niet dat soort gluren, gewoon kijken naar een persoon xD