gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 weer een as rs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 5:52 pm

Ginny keek op. "Wat is er James?" vroeg ze, aan zijn gezicht te zien was er iets ergs, bedacht ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 6:00 pm

james keek naar ginny, mam, we hhebben een brief gekregen van die dacota en..ze wilde lily en servio, maar servio is alleen gegaan en lily en ik en pap willen hem gaan bevrijden en dacota doden, dus onze vraag is of je ons wilt helpen servio daar weg te krijgen en haar te doden, legt hij snel uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 6:31 pm

Ginny keek naar haar zoon. "Dat is nogal een heftige beslissing, weet Harry er al van?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 6:39 pm

jah hij is het er mee eenal al twijfelde hij wel eerst, zegt james en keek ginny aan, mam ze houd van hem, zegt hij dan zachtjes

harry verscheen en keek lily aan en gaf haar een paar bruikbare dingen, we kunnen gaan nu james en ginny nog, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 6:45 pm

Lily glimlachte en gaf haar vader een zoen. "Bedankt"

Ginny knikte. "Oke, natuurlijk help ik mee. Het is sowieso veel te rustig geweest de laatste jaren." zei ze toen en ze stond op en liep met James mee/
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 6:51 pm

james liep naar harry en lily.
goed iedereen weet wat die moet doen, zegt jamesw en knikten naar de rest, dan moeten we gaan nu, zegt hij

servio begon waker te worden en keek versuft op, en zag tot hij op een bed in een kamer lag
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:23 pm

Lily pakte iedereen vast en verdwijnselde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:30 pm

dacota hoorde iets en kwam haar kamer uit en zag het 4 tal, ah wat gezellig sist ze en trekt haar toverstok
harry trekte ook zijn toverstok en vervloekte iemand james trok ook zijn toverstok, ma ga, sist hij zachtjes en gooit een dingen van george op de grond en de kamer werd gevult met rook.

servio keek rond en hij voelde zijn pols branden en keek er na en zag het duisteren teken en hij werd op slag lijk bleek,... en hij stond wat wankelig op en ging in een hoek zitten en keek naar het duisteren teken en begon er aan te krabben
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:32 pm

Ginny rende door de gangen met opgeheven staf op zoek naar Servio.

Lily had in alle verwarring Dacota vastgebonden met een vloek en ze zette haar staf op Dacota's keel. "Game over"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:36 pm

servio bleef er maar aan krabben, hij wilde dat ding niet hij zou luisteren had hij gezegt maar dat ding..

dacota keek lily vernietigent aan en in een waas verdween ze en verscheen achte lily, mocht je willen schoonheid, sist hij en geeft haar een trap en daarna laat ze haar achteruit vliegen met een spreuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:42 pm

Lily knalde naar achter en krabbelde zodra ze landde achteruit. "Ik zei Game Over! Avada Kedavra!" riep ze.

Ginny trok de kamer van Servio open. "Hehe daar ben je!" zei ze en ze ging naar hem toe. "Kom ik neem je mee!"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:47 pm

servio keek verschrikt op wat deed zei hier, dan was de rest ook hier en hij werd nog bleker dan hij al was, en hij kwam recht, zeg niet tot ze hier is, zegt hij schor en bang voor het antwoord

dacota schrok wel even toen ze de vloek hoorde maar ontweek hem net, jij vuile bloed veraadster, maar ik had je wel verwacht sist ze net als je familie, zegt ze en opeens verschenen er een heel aantal dooddoeners en harry en james dueleerde eerst al met eentje maar nu begonen ze met de rest ook te dueleren,
en 2 dd voeren een crucio straal op lily af net als dacota
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:50 pm

Volgens mij ga je dood aan 3 crusio stralen?!

Lily viel stuiptrekkend op de grond.

Ginny keek Servio aan. "Het plan werkt alleen als iedereen doet wat hij moet doen." zei ze zacht. "Mijn taak is jou hier weghalen. Je hebt genoeg te lijden gehad, de rest rekent af met Dacota."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 7:56 pm

dan waren het er 2:p

servio trilde lichtjes en schudde koppig zijn hoofd, ik laat haar niet achter ze had niet mogen komen, zegt hij schort en wilt langs ginny door de deur opening gaan.

dacota gaf een teken en ze stopte zelf ook, en loopt naar lily toe, domme meid, sist ze zacht, dacht je nou echt tot je mij aan kon, en dacht je werkelijk tot ik dacht tot je servio liet gaan, en ze tilde haar aan haar haren op
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:09 pm

Ginny blokkeerde hem de weg. "Harry en James zijn bij haar." zei ze kalm.

Lily keek Dacota woedend aan. "Laat me los duivel!" schreeuwde ze en ze drukte haar toverstok tegen Dacota's keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:15 pm

maar...protesteerde servio en hij keek ginny aan hij wilde lily helpen,en hij keek op toen hij haar hoorde schreeuwen

dacota voelde de toverstok en liet haar langzaam los
---
laten we haar echt dood gaan of nog iets anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:18 pm

Zeg jij het maar, jou persoon
---
Ginny hoorde het ook waardoor ze even afgeleid was.

"Het is gebeurt Dacota! Vanaf nu laat je Servio en mijn familie met rust!" siste Lily
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:26 pm

ja het mag, maaar ze heeft ook een gruzelement stiekem, maar lily houd er wel iets aan over maar weet nog niet wat dus mag jij verzinnen:O
;p
ben even met de hond uit
----

servio schoot langs ginny door en stond boven aan de trap en keek naar lily

harry keek nu ook op na zijn dochter

dacota keek lily aan, mocht je willen sist ze en ze trekt haar toverstok, av...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:39 pm

"Avada Kedavra!" siste Lily kil.

Ginny rende achter Servio aan.

---
Een traumaxD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:49 pm

is mij goed jij mag kieze:p
---

dacota viel toen de spreuk geraakt werd levenloos op de grond met haar ogen weid open

en allen dd verdwijnselde toen en weg waren ze

servio keek na lily en rende de trap af, en hij grijpt haar vast en trekt haar mee naar de grond hij had bijna geen kracht maar daar maakte hij kracht voor want hij had de vriend van dacota gezien en die had een straal op lily af gevuurt, en door sercio miste die haar op een haar na.
JE HEBT MIJN VROUW VERMOORD, snauwt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 8:59 pm

"Kut, nu moeten we hem ook doden.." mompelde Lily en ze richtte haar toverstok onhandig op de man.
Ginny keek angstig to.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 9:08 pm

ik krijg jou nog wel, zegt hij dreigent tegen lily en dan verdwijnt hij ook als de rest.
servio pakte lily's gezicht in zijn handen, ben je gek geworden me achterna komen, ik schreef je dat niet te doen, ze was er op bedacht..je..je. zegt servio bezorgt tegen haar en hoj had tranen in zijn ogen

harry ging naar ginny toe, gaat het, vraagt hij bezorgt aan haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 9:15 pm

"Mensen doen gekke dingen als ze verliefd zijn." zei Lily zacht en ze keek hem aan. "Maar jij was ook gek om te gaan zonder plan, zonder afscheid."

Ginny knikte. "Ja, met jou ook??" vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 9:19 pm

ik kon geen afscheid nemen niet weer, zegt hij zachtjes met een lichte glimlach en hij kust haar dan liefdevol en houd haar vast bang tot ze ieder moment kon weg gaan.

jah, en hij keek naar james en hij knikte naar hem, en hij pakte ginny vast, we gaan naar huis daar kan iedereen rustig bij komen en wat eten, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Emptywo jan 12, 2011 9:25 pm

"We gaan" zei Lily zacht. "Verlaat me nooit meer Servio. Ik zal je overal vinden"
Ginny knikte. "Vanavond kook ik wel"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





weer een as rs - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
weer een as rs
Terug naar boven 
Pagina 20 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben er weer eens:) Wie wil RPG met me?
» Weer Ruuz & Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: