gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 weer een as rs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 9:28 pm

servio knikte hij was nog altijd moe, en hij heild lily vast
harry knikte naar lily, dan pakt james iedereen vast en verdwijnselde
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 9:34 pm

Lily zuchtte opgelucht toen ze weer in de woonkamer waren. Ze keek naar haar ouders en James. "Nogmaals bedankt voor jullie hulp." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 9:45 pm

geen dank zeiden ze bijden tegelijk en harry ging de keuken in en james ging naar zijn gezin boven.
servio ging zitten op de bank en liet lily's hand langzaam los en hij scheurde een stuk van zijn shirt af en deed dat rond zijn pols die wat blooede
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 9:48 pm

"Wat heeft ze je aangedaan?" fluisterde Lily en ze keek naar zijn pols.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 9:54 pm

servio had niet alleen de doek er om gebonden tegen het bloede maar ook tot ze het teken niet zou zien, ze heeft me gemartelt en gezegt tot ik moet luisteren, en ze legde dingen uit die ze met je zou doen als ik dit of dat fout deed, zegt hij zachtjes, maar heb jij niks vraagt hij en bekeek lily
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 9:58 pm

"Ik ben veel te blij dat het gelukt is om te voelen." zei Lily. "Ik pak een verbanddoos, dan verbind ik je pols"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 10:02 pm

oke, zegt servio als hij geen wonden bij lily ziet, dan hoort hij haar volgende vraag, nee dat hoeft niet, zegt hij dan wat minder blij tot ze het voorstelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 10:05 pm

"Je kan moeilijk met een stuk vuil shirt op de wond blijven rondlopen." zei drong Lily aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 10:10 pm

maakt mij niet uit, zegt servio koppig en je merkte aan hem tot hij het echt niet wilde, hij snapte lily wel maar hij leek nu steeds meer op zijn vader en daar schaamde hij zich voor en hij ging wat tegen haar aan liggrn en en heild haar vast, het spijt me ik wilde je beschermen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptywo jan 12, 2011 10:15 pm

"Dat weet ik." zei Lily en ze streek door zijn haren. "Maar ik wil niet dat je me ooit verlaat.. Ik heb je al lang genoeg moeten missen"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptydo jan 13, 2011 7:30 am

ik weet tot je me lang hebt moeten missen want ik heb jou gemist, maar het gevaar is weg dus ik zal bij je blijven, zegt servio en gaf haar een kus
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptydo jan 13, 2011 7:46 am

"daar dhou ik je aan." zei Lily zacht. "waag het niet mente verlaten"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptydo jan 13, 2011 6:10 pm

servio glimlachte en ging wat meer tegen haar aan liggen, nu kunnen we rustig verder leven en weer opnieuw beginnen, zegt hij zacht

harry ging bij ginny in de keuken staan, ik moet je wat vertellen zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptydo jan 13, 2011 7:44 pm

"Ja, dat werd tijd" zei Lily glimlachend en ze keek hem aan.

Ginny keek op en liet het eten voor wat het was. "Wat is er lieverd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptydo jan 13, 2011 9:20 pm

servio glimlachte en gaf lily een zoen in haar hals, en legt zijnhoofd tegen haar schouder aan en slaat een arm om haar nek en een arm om haar buik waar zijn t-shirt rond verbonden zat en hij sloot zijn ogen, ik hou van je, fluistert hij

harry keek ginny aan en glimlachte even maar daarna werd hij sireiuus, die dacota is niet dood..zeliet zich expres doden anders had lily haar niet zo snel en makkelijk dood gekregen, ze wilt ons laten denken tot ze dood is...denk ik. zegt hij eerlijkt en zacht tegen zijn vrouw en pakt haar handen vast
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptydo jan 13, 2011 11:17 pm

"Maar je denkt toch niet dat ze.." stamelde Ginny, ze dacht aan gruzilementen. Ze kende die blik.

Lily glimlachte. "Ik natuurlijk ook van jou" zei ze zacht en ze pakte zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyvr jan 14, 2011 7:48 am

servio bleef zo liggen fijn dicht tegen lily aan terwijl hij haar vast bleef houden en hij voelde langzaam de last van zijn schouders vallen.

harry knikte langzaam, dat denk ik helaas wel ja, maar ik wil het nog niet zeggen tegen lily en servio
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyvr jan 14, 2011 7:52 am

"Maar als ze terugkomt zijn er grote problemen..." zei Ginny zacht.

Lily begon zachtjes een liedje te neuriën.

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyvr jan 14, 2011 7:55 am

dat weet ik en ik zal het stiekem in de gaten houden met james, maar die 2 mogen niks weten ze hebben eindelijk wat rust, zegt harry dan

servio luisterde naar het liedje terwijl hij in begon te duizelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyvr jan 14, 2011 10:29 pm

Ginny knikte. "Dat is misschien inderdaad het beste." zei ze. "Anders is Servio binnen de kortste keren weer weg. Ik wil niet dat Lily opnieuw verlaten word."

Lily glimlachte en streek door zijn haar. Vervolgens keek ze de keukendeur waar Harry met Ginny aant praten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyza jan 15, 2011 12:18 am

harry knikte weer en keek ginny aan en gaf haar dan een kus, maar voorlopig hebben we even rust, zegt hij met een glimlach, en hij ploopt na de kast, ik zal de tafel wel dekken zegt hij en hij begon borden en alles op tafel te zetten

servio duizelde verder in, lily...ik hou van je fluistert hij half in slaap terwijl hij haar bleef vast houden, hij had haar gemist, en na die woorden zakte hij weg in een droomloze slaap maar hij bleef lily lichtjes vast houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyza jan 15, 2011 12:38 am

Lily keek naar hem. Hij had een heleboel rust en structuur nodig. Hij was constant, en dat was logisch natuurlijk.

Ginny ging verder met het eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyza jan 15, 2011 12:40 am

servio sliep

harry dekte de tafel door
----


zullen we weer wat door spoelen een of 2 maanden, want ik heb een leuk ideetje ook wel lief(A) X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyza jan 15, 2011 12:42 am

Okay:)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Emptyza jan 15, 2011 12:47 am

servio was goed opgeknapt al was hij nog niet 100% de oude maar hij ging de goede kant op, hij at al meer en was niet meer zo heel moe meer, en hij bracht veel tijd door met lily en hij heild van haar, daarom had hij iets besloten ze waren vanavond alleen thuis weer eens en hij had cakejes gemaakt met moeite maar ze waren gelukt en hij kwam met 2 de kamer in naar lily en ploft bij haar op de bank, eentje voor jou en eentje voor mij, zegt hij dan en geeft haar het cakeje.
----

als ze in het cakje bijt zit er een ring in
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





weer een as rs - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
weer een as rs
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben er weer eens:) Wie wil RPG met me?
» Weer Ruuz & Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: