gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 weer een as rs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 8:29 pm

Riven schudde langzaam haar hoofd. "Wat wil je met haar adress" vroeg ze zacht en ze keek hem aan.

Lily keek naar James. "Dat is Riven." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 8:35 pm

dat weet je al, en alsjeblief geef het me nu is mijn kans ze weet nog niet tot jij het weet zodra ze het wel weet gaat ze meer op letten dan ze al doet, zegt hij zacht en smekent, hij zocht al jaren die persoon

d...datt zie ik ja, zegt hij nog steeds wat van slag en hij ging bij lily staan en heild de stoel vast, ze heeft je groot gebracht dat had ik eerlijk gezegt niet gedacht zegt hij eerlijk tegen riven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 8:40 pm

Riven keek Try aan. "Er zijn verschillende redenen om je dat niet te laten doen." zei ze zacht. "De eerste is dat je 11 bent en nog amper kan toveren, de 2e is dat ze me wel grootgebracht heeft, ze is dan niet mijn echte moeder maar dat heb ik wel altijd gedacht" zei ze zacht. Vervolgens keek ze naar James. "Als alles waar is begrijp ik dat ook niet.." zei Riven zacht tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 8:44 pm

try keek de andere kant uit, hij wist tot ze gelijk had, en hij zuchte diep en hij luisterde na het gesprek dat aan de gang was.

james knikte en ging dan ook bij hun aan de tafel zitten, mag ik je vragen wat voorn moeder ze was voor jou, vraagt hij dan, je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 8:47 pm

Riven dacht na en keek naar James. "Ik denk dat ze altijd een kind gewild had. Ze was misschien streng en leerde me over volbloeden en zwarte magie, maar ze hield van me" zei ze zacht. "Als ik haar eigen dochter was geweest had ze het ook zo gedaan. Ik denk dat ze me leerde waar zij voor stond.."

Lily luisterde en ze hield Riven's hand zacht vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 8:54 pm

ik neem aan tot je de verhalen van voldemort ondertussen kent, zegt james en keek van riven naar try want hij wist tot try er veel van wist. ik snap best wat dacota voor je betekende maar zei is het oudste kind van voldemort en kijkt geheel naar zijn normen en waarden en treed in zijn voetsporen en we moeten verhinderen tot weer een oorlog komt, zijn jongste kind daar in tegen had voor onze kant gekozen hij is in middels overleden en was julie vader,
try schrok dat had hij nooit geweten en hij werdt er kwaad om en hij stond op, en jullie vertellen dat nu pas,tot ik afstam van de duisterste tovenaar ooit, valt hij uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:12 pm

Lily liep naar Try toe en legde haar hand op zijn schouder. "Rustig maar" zei ze sussend. Je stamt af van de meest geweldige man die ik ken, het is niet zijn fout dat zijn vader zo slecht was." zei ze sussend.

Riven beet op haar lip en keek naar James. "Misschien ben ik ook wel slecht." zei ze schor.. "Dacota is dus mijn tante..en ze heeft me opgevoed.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:22 pm

dat hoor je me ook niet zeggen, ik wil er alleen mee zeggen tot je het me eerder had moeten vertellen, wat als ik meer van hem weg heb, sist try en keek zijn moeder aan hij was van al die informatie in de war en boos, hij was wel blij met riven dat wel.

james keek riven aan. het maakt niet uit wie je heeft op gevoed maar het zijn de keuzes die je maakt tot wie je bent, de gene waar mijn tweede naam is naar vernoemt was een volbloed tovenaar en zijn familie aanbad de heer van het duister, maar hij..hij niet hij koos voor de andere weg, legt hij uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:27 pm

"Dat heb je niet schat" zei Lily en ze keek haar zoon aan. "Je lijkt vooral veel op je eigen vader"

Riven keek hem aan en knikte. Ze wist niet zo goed wat ze nu moest doen. Ze wilde niet meer terug naar Dacota. Hoe zou ze reageren als ze het haar vertelde?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:33 pm

try ging er niet meer tegen in en knikte enkel en hij keek naar riven en liep naar haar toe,wat wil je doen zus, vraagt hij dan en hij legt een hand op haar schouder nu hij het wist voelde hij ook een soort band tusen hun 2.

james ging bij lily staan, we laten ze even alleen zegt hij en hij pakte de boodschappen en liep na de keuken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:43 pm

Lily knikte en ze liep met hem mee.

Riven keek naar Try. Ze voelde zich nog steeds radeloos over wat ze nu moest doen maar ze was blij dat hij over iets anders begon. "Zeg het maar broer" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:49 pm

eerlijk gezegt weet ik het ook even niet, grijnst try lichtjes, het is even allenmaal veel informatie, misschien is wat afleiding goed...misschien terug naar school gaan of iets anders. zegt hj
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 9:56 pm

"Ik wil graag onze moeder wat leren kennen, misschien kunnen we nog even blijven?' vroeg Riven aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 10:00 pm

tuurlijk, zegt try dan, volgens mij wil ze jou ook graag leren kennen want ze straalt ineens meer dan ze ooit gedaan heeft, zegt hij dan tegen haar, als teken tot ze haar gemist had
---

ga slapen morge weer vroeg op doei <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyzo jan 30, 2011 10:13 pm

Riven glimlachte. "Ik kan me voorstellen hoe vreselijk de dag dat we geboren werden voor haar moest zijn" zei ze daarna zacht,
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Emptyma jan 31, 2011 4:40 pm

try knikte, nu je het zegt meestal op mijn verjaardag vierde we mijn verjaardag wel maar was ze een stuk stiller dan normaal, zegt try nu begrijp ik het wel waarom ze nooit echt zo vrolijk was omdat ze haar man is kwijt geraamt dat wist ik al en door een dd, maar niet op mijn geboorte en tot ze jou hadden af gepakt, dat is me nogal wat, zegt hij

-------

http://gsmrpg.lovelyforum.net/viewtopic.forum?t=92
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





weer een as rs - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: weer een as rs   weer een as rs - Pagina 40 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
weer een as rs
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben er weer eens:) Wie wil RPG met me?
» Weer Ruuz & Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: