Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 1:18 pm
Togainu no chi, een nogal gewelddadige sadistische anime xD
Haha, ik heb gisteren nog 07-ghost voor een gedeelte gezien, en ik ben nu een beetje bang voor generalen geworden xD De generaal die erin zit is scary, maar wel smexy ^^ xD
Hey, dat piraten idee kunnen we toch best doen? ^^
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 1:22 pm
jah maar weet nog niet echt een verhaal lijn, ik zat iets te denken met sieraden, of iets met een schad waar iemand naar toe kan leiden
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 2:58 pm
'Ik heb geen idee! Misschien zijn we dan toch gevolgt.' zei Luka en rende de trappen af, maar voelde dat zijn gedachten werden uitgewist, en hij donderde zo de trap af. Hij belandde op de grond. 'Au!' riep hij hard uit, en werkte zich moeizaam op zijn handen en knieën. Iemand anders kwam de trappen op gelopen en keek naar de andere Division, die nu de trappen af rende en de twee eindelijk had ingehaald. Luka krabbelde snel overeind en richtte het pistool op de nieuwe Division. Hij wou schieten, maar merkte dat zijn munitie op was.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 3:41 pm
Riven haalde diep adem toen ze besefte dat ze veilig was. Ze staarde naar het pistool van Kira. Ze was hem dankbaar voor zijn hulp, ze hoopte dat ze hem ook een beetje had kunnen helpen met haar woorden. Ze stopte het pistool veilig weg. Als ze hem opnieuw tegen zou komen zou ze het uiteraard teruggeven.
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 3:47 pm
Kira liep rustig over straat en dacht na over wat Riven had gezegt. Hij lette niet eens meer op mensen die er verdacht uit zagen of verdacht deden.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 3:49 pm
Riven ging langzaam over het dak en ze klom langs de regenpijp naar beneden in de steeg. Ze keek om zich heen, ze had geen idee waar ze was of waar ze heen moest. Ze wist alleen dat ze voorzichtig moest zijn.
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 3:53 pm
Kira keek naar de lucht en hoopte dat Riven nog oke was. Hij was nog steeds verbijsterd over het feit dat ze die spuit had overleefd. Echt nog niemand was levend gebleven na die spuit. Zij wel.
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 4:14 pm
Angelica stond nu met haar rug naar Luka toe en keek naar de man. Ze beet op haar lip.
Anniek
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 4:28 pm
Riven zwerfde door de steegjes nadenkend over wat ze nu moest doen. Ze moest eerst een goede schuilplaats vinden, maar vervolgens moest ze een plan bedenken, ze moest mensen helpen.
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:21 pm
Kira liep. x3
Anniek
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:24 pm
Riven lette niet op en knalde tegen Kira aan. Geschrokken deed ze een stap naar achter maar toen ze besefte dat hij haar geholpen had ontspande ze wat. Ze haalde zijn pistool tevoorschijn. "Ik ben je mijn leven dankbaar" zei ze zacht. "hier, deze is van jou"
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:27 pm
Kira lette ook niet op, tot er iemand tegen hem aan knalde. Hij keek op, en zag dat het Riven was. Hij bleef ontspannen staan, terwijl zij het pistool pakte wat hij haar had gegeven en die naar hem uit stak. Hij schudde zijn hoofd lichtjes. 'Ik heb hem niet nodig, dus houd hem maar. Het kan je goed van pas komen.' zei hij.
Anniek
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:31 pm
Riven keek hem aan. "Bedankt." zei ze met een lichte glimlach. "Waarom doe je op eens zo aardig?" vroeg ze zacht. "Je brengt jezelf zo in gevaar"
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:40 pm
Angelica keek over haar schouder naar Luka. 'Ik wis hun gedachten, zorg dat je maakt dat je wegkomt,' zei ze en haar ogen werden zwart. Ze wiste de gedachten van de mannen, maar in plaats van zelf weg te rennen rende ze op de man voor haar af en haalde uit met haar vuist. Ze wist dat ze anders toch wel weer achter hun aan zouden gaan.
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:40 pm
Kira keek Riven aan. 'Ik kan nu moeilijk gemeen tegen je doen. Zeker niet nadat je me advies hebt gegeven. Ik weet dat je gelijk hebt, maar geen enkel meisje kan haar vervangen.' zei hij.
'Wat, maar jij dan?' vroeg Luka, maar Angelica had hun gedachten al uit gewist. Hij ramde een van de mannen in zijn gezicht, en gooide hem van de trap af. Daarna rende hij naar beneden en stapte over de bewusteloze man heen.
Anniek
Onderwerp: Re: the division do dec 30, 2010 6:42 pm
"Natuurlijk kan dat niet." zei Riven en ze keek hem aan. "Maar een meisje is niet het enige dat liefde geeft. Ook gewoon vrienden kunnen je dat bieden. Het spijt me dat ik over leuke meisjes begon. Dat had ik niet moeten doen."