Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo feb 16, 2011 11:12 am
Falco keek om hem heen. 'Ik zie hem niet. 'mompelde hij.
Arianna glimlachte. 'Torrone, is dit eiland. De lagune zijn de eilanden om belezza heen, zoals Torrone en merlino enzo.' zei ze. Ze liep door naar een grote ruimte, midden in de ruimte stond een vitrine kast met een glazenmasker erin, het was prachtig versierd en je kon bijna niet zien dat het van glas was.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo feb 16, 2011 11:14 am
"Mooi" zei James die het masker bekeek.
Riven keek hem aan. "Wie zoeken we dan?" vroeg ze ongeduldig.
Arianna knikte. 'Ja, hij is gemaakt voor de duchessa, jaren en jaren geleden. Toen had Belezza nog een andere Duchessa.' zei ze. 'Op het bal danste ze met een Di chimici.. en nouja, de Duchessa struikelde,.'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo feb 16, 2011 11:21 am
"Di chimiwatte?" vroeg James die geen idee had waar ze over praatte.
Riven knikte en zweeg terwijl ze zoekend om zich heen keek.
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo feb 16, 2011 11:23 am
Falco liep weer naar buiten. "Hij is er niet.' zei hij.
Arianna keek hem aan. 'de Di Chimici is de grootste familie in talia, ze hebben de macht. Hun hertog heerst over bijna alle staten, behalve over Belezza, dat is de enige onafhankelijke staat. Toen de Di Chimici prins haar liet struikelen brak haar masker, haar gezicht werd verminkt, en vanaf toen droeg ze altijd een masker. En ook de andere vrouwen in Belezza, vanaf 16 jaar, tot hun huwelijk.' zei ze.
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo feb 16, 2011 11:28 am
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo maa 23, 2011 12:23 am
Arianna keek hem aan. 'Wat? Wil je eraf springen ofzo?' vroeg ze met grote ogen. XD
Falco glimlachte trots, dit was zijn stad. "Mooi he?;
Anniek
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo maa 23, 2011 12:29 am
"Het is net een sprookje" zei Riven zacht terwijl ze om zich heen keek. "Het is werkelijk prachtig"
James grinnikte. "Nee, dan had ik je ook wel gevraagd waar ik een zware steen en touw kon vinden" zei hij grijnzend. "Maar ik zal toch ergens moeten slapen vannacht, en aangezien ik geen geld heb kies ik voor de brug"
Onderwerp: Re: Anniek en ik weten <333 wo maa 23, 2011 9:10 pm
Arianna keek hem aan. 'Ik weet niet of je het doorhebt, maar hoe mooi ze ook zijn. De kanalen stinken vreselijk. Dus lijkt me niet zo'n goed plan, ik vind sowieso niet dat je op straat moet slapen. Misschien kan je ergens slapen in ruil voor werk...?'
Falco ging in het gras zitten. "en heel nuttig, veel bloemen worden ook gebruikt als medicijnen.'