gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 the division

Ga naar beneden 
+2
Ruuz
feniks vlame
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyvr dec 31, 2010 8:24 pm

"Ze was zo mooi" zei Riven zacht en ze keek hem aan. "En ze lijkt zo gelukkig, jullie hadden vast een mooie tijd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyvr dec 31, 2010 8:28 pm

Kira knikte. 'Ondanks dat ze constant moest vluchten, was het een mooie tijd. Tot ze overleed...' Hij keek weg van de foto en mijdde Riven's ogen. Hij ging weer op de bank zitten en leunde zijn ellebogen op zijn knieën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyvr dec 31, 2010 8:35 pm

Riven zette de foto zorgvuldig terug op de plek en ze keek naar Kira. "Het is gruwelijk dat dit gebeurt is. Maar je zult verder moeten. Misschien kun je op een dag wel opnieuw het geluk ervaren." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyvr dec 31, 2010 8:42 pm

Komen jullie allebei naar End Of The World Very Happy Want ik verveel me Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyza jan 01, 2011 4:19 pm

Kira knikte. 'Misschien... ik weet het niet.' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyza jan 01, 2011 4:24 pm

"De tijd weet het." zei Riven en ze keek hem aan. Ze zat helemaal volgepropt met van die rare wijsheden.


ahh ben zo moe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyza jan 01, 2011 5:07 pm

Ik ook xD
---

Kira keek haar aan. 'Je bent wijs.' zei hij kort, en liet het heel droog klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyza jan 01, 2011 7:41 pm

Riven grinnikte. "Sorry, ben altijd al zo geweest, als ik je irriteer moet je het zeggen hoor" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:01 am

'Je irriteert me helemaal niet.' zei Kira rustig. 'Jou wijsheden hebben me wel geholpen, dus ga er vooral mee door.' Hij grijnsde kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:04 am

"Er zit waarschijnlijk ook een heleboel onzin bij." zei Riven en ze keek naar hem. "Maar als je er iets aan hebt zal ik je helemaal plat bombaderen met uitspraken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:18 am

Kira grinnikte zacht. Hij vond Riven grappig, en had zo het idee dat ze goede vrienden konden worden. 'Daar hou ik je aan. Wil je iets eten of drinken of zo?' vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:20 am

"Ik had er niet aan gedacht, maar nu je het zegt heb ik eigenlijk best wel honger." zei Riven grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:25 am

Kira stond op. 'Kom maar mee naar de keuken.' zei hij en liep naar een deur, die hij open deed en de kamer binnen stapte. De keuken was niet erg speciaal, en was ingericht in blauwe, zwarte en witte tinten. 'Wat wil je eten? Ik kan van alles maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:28 am

Riven liep achter hem aan en ging op een stoel zitten. "Wat een luxe zeg" zei ze grijnzend en ze dacht na. "Ik heb altijd al eens spaghetti willen eten, dat heb ik nog nooit gehad" zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:37 am

'Echt niet? Dan heb je heel wat gemist.' zei Kira met een grijns, en je kon al merken dat hij wat losser en warmer begon te worden. Hij pakte wat spullen bij elkaar om spaghetti voor Riven te maken. 'Spaghetti is mijn lievelingseten.' zei hij terwijl hij bezig ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:39 am

Riven glimlachte. "Dan smaakt het vast heerlijk" zei ze. "Kan ik ergens mee helpen? Anders zit ik hier maar zo." ze kwam al overeind en liep naar het aanrecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:48 am

'Kun je tomaten snijden?' vroeg Kira terwijl hij een mes, een snijplank en wat tomaten pakte, en die klaar legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 12:52 am

"Natuurlijk" zei Riven grijnzend en ze nam het mes en begon rustig te snijden. "Hou je ervan om te koken?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:00 am

'Ja. Vroeger werd er altijd voor mij gekookt, en deed ik zelf nooit iets. Sinds ik alleen woon, heb ik mezelf geleerd om te koken. Dan kon ik tenminste nog iets, en ik vond het nog leuk ook.' vertelde Kira terwijl hij kookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:01 am

Riven glimlachte en sneed nog een tomaat. "Wat vind je nog meer leuk om te doen? Waar hou je van?" vroeg ze geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:08 am

'Ik hou van muziek... In mijn slaapkamer heb ik een piano staan. Ik kan redelijk goed spelen. Ik hou van boeken, ik hou van films... hmm... en verder kan ik me niks bedenken.' zei Kira en leunde tegen het aanrecht terwijl de spaghetti kookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:11 am

Riven had alle tomaten gesneden. "Dat zijn mooie dingen" zei ze. "Ik hou ook van muziek, al heb ik nooit de kans gehad om het te leren maken. Speel je veel piano?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:36 am

'Als ik me verveel, wat steeds vaker voorkomt.' zei Kira en nam de tomaten. Hij gooide ze in een aparte pan en begon de saus te maken. Het was best grappig om te zien. Een stoer-gekleedde jongen die aan het koken was. Normaal zou die een magnetron-maaltijd opwarmen. Gelukkig was Kira niet zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:38 am

Riven glimlachte, ze vond het er wel leuk uitzien. "Ik zou je graag een keer willen horen spelen" zei ze grijnzend. "Kan ik nog iets snijden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Emptyzo jan 02, 2011 1:44 am

Kira schudde zijn hoofd. 'Ik kan je wel leren om piano te spelen, als je dat wilt.' zei hij terwijl hij wat kruiden in de saus gooide, en daarna de spaghetti afgiette. 'Waar hou jij dan van?' vroeg hij ondertussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





the division - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the division   the division - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the division
Terug naar boven 
Pagina 11 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» division rs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: