gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 division rs

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptydo maa 24, 2011 7:00 pm

kijk nu komen we ergens zegt Lj en keek de dd fel aan, goed begin maar snauwt hij

de heer grinnikt, als jij hem niet in de val lokt doen wij het wel schoonheid...en dan maakt het niet uit of je blauwe plekken hebt of niet, sist hij en hij richt de stok crucio sist hij dan zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyvr maa 25, 2011 12:22 am

Katherina viel op de grond en krijste het wanhopig uit van de pijn.

"Katherina heeft nooit aan jou kant gestaan, ze is een dooddoener, speciaal om lastige mannetjes als jou in de val te lokken, ze heeft je verleid." zei de DD.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyvr maa 25, 2011 8:01 am

de heer stopte na een tijdje en keek katherina aan. domme meid dacht je nu werkelijk tot je mij voor de gek kon houden en weg lopen, ik vind je toch hoe dan ook. zegt hij kil en laat haar met een zwiep recht komen. we gaan je vriendje zo eens zoeken, grijsts hij dan

Lj wist niet wat hij hoorde, katherina een dd dat kon niet waar zijn dacht hij. maar enerzeids wist hij toch tot het waar was. waarom wilde ze anders heletijd met hem werken en waarom kwam ze zo de eerste dag binnen, en daarom vertrok ze zo ineens. hij was lijk bleek geworden in die paar seconde en had zijn toverstok wat laten zakken. dit deed nog meer pijn dan tot ze weg was gegaaan. hij was gewoon in een stomme val gelopen en zijn ogen vulde zich met tranen en hij had even geen oog meer voor de dd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyvr maa 25, 2011 9:39 am

Katherina keek hem angstig aan. "ik smeek je laat hem met rust"

De dd grinnikte, "ze was verliefd op geworden, goed gedaan, dat is geen andere man gelukt. Jammer dat jullie nooit samen zullen zien. Ze zal gestraft worden voor dit. Ik ben benieuwt of de heer haar zal doden of niet." en hij verdween
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyvr maa 25, 2011 6:52 pm

jammer maar helaas gaat dat niet, je wist voor de missie al tot hij een gevaaar vormde en als die op vrije voeten blijft. blijft hij ook een gevaar. sist hij en hij keek haar kil en harte loos aan. ben blij tot ik je hem niks laat doen want als je door blijft gaan met zeuren moet je hem dadelijk zelf wat aan doen.

Lj wist niet wat hij hoorde en draaide zich om na de dd, de heer mocht haar niks doen ook al had ze hem pijn gedaan wat de dd had gezegt was genoeg ze was verlieft geworden en was gekapt met de missie dat verklaarde nog meer wat ze vanmorgen zij, maar dan verdwijnt de dd, Nee sist hij en hij ging op diens plaats staan hij moest dit doen. en hij voelde het magies spoor lopen en hij verdween vervolgens ook(hij volgtr de dd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 2:48 pm

Katherina staarde moedeloos naar de heer van het duister. Ze moest Lj zien te redden.. en dan moesten ze onderduiken. Maar hoe?

De DD kwam in een andere straat en begon weer verder te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 2:53 pm

Lj zag de dd lopen en baalde hij moest katherina vinden maar hoe...die dd was dus toch niet zo stom om meteen naar de schuillplaats te gaan, en hij zuchte en hij liep een andere kant uit terwijl hij na dacht.

je mag kiezen mijn volgeling blijven en doen wat ik je op draag en me naar hem toe brenge. of een verader zijn en toezien hij ik hem een zeer pijnlijke dood geef, zegt hij dan sluw tegen haar en keek haar aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 2:55 pm

" Oke, ik zal hem naar je toe brengen" zei Katherina zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 2:59 pm

ik laat 2 dd met je meegaan, ik blijf hier en wacht op jullie ik word nogal gezocht en dat weetje. zegt voldemort kil en keek haar aan, je hebt 2 uur de tijd, volgt hij er achter aan waarna hij weer op zijn vertrouwde stoel gaat zitten

Lj liep na denkent rond hij wist het niet ze kon overal zijn...en hij bleef staan toen hij een cafe zag...mischien eentje drinken zou hem helpen.en hij ging naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:15 pm

Katherina vloekte binnensmonds. Ze wilde alleen gaan, zo kon ze nooit wegkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:18 pm

de heer keek even om, of krijg je hem alleen mee...dan wil ik wel een eed tot je hem hier brengt en er niet van door gaat. dan mag je gaan zeht hij bedenkelijk maar met een lichte grijns

Lj was in het cafe en bestelde een wisky en dronk er van
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:31 pm

"Ik ga met de dooddoeners, maakt u zich geen zorgen" zei Katherina snel en ze wou de kamer uitlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:34 pm

denk aan mijn waarschuwing meisje, een verkeerde stap en hij gaat een pijnlijke dood tegemoet, sist de heer als ze weg gaat.

Lj dronk de ene na de andere wisky op tot alles wat begon te draaien en tot hij niet meer aan het gebeuren dacht, alleen tot hij naar huis moest, nu voelde hij geen pijn en hij was op gelucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:37 pm

Katherina liep door de gangen van het hoofdkwartier.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:40 pm

de 2 dd volgde katherina op voet

Lj begon terug te lopen naar de orde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:47 pm

Katherina verdwijnselde en kwam terecht in een straat. "Ik ga hier even binnen kijken, ik gok dat hij uit drinken is gegaan." vertelde ze de DD's. "Hoe de wacht voor het geval dat hij naar buiten komt stormen." ze wist dat hij hier niet zou zijn maar ze wilde van de DD's af en ze liep de kroeg binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:50 pm

de 2 dd knikte en wachte geduldig af.

Lj heild de lantaaren paal vast om niet om te kiepen en hij keek rond hij was er bijna wist hij en na even te blijven staan liep hij verder
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:53 pm

Katherina ging de toiletten in en verdwijnselde. Ze ging naar een aantal verschillende plaatsen voor ze naar het hoofdkwartier ging. Op zoek naar Lj.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 3:56 pm

Lj was bij de voordeur van het hoofd kwatier en maakte hem open, en hij steunde tegen de muur en hij maakte de deur dicht waarna hij richting de trappen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 4:17 pm

Katherina ging naar binnen en zag hem. "Lj we moeten vluchten!" sprak ze met trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 4:21 pm

Lj zag katherina en vloog haar eerst om de hals, ik heb je gemist fluisterde hij zacht maar dan duwt hij haar van zich af, en stond even wankelig stil en wees trillent met een vinger naar haar. waarom heb je gelogen over wie je was. en wat je hier kwam doen, en toen je weg ging waarom zei je niet tot je weg ging omdat je missie mislukt was, en als je echt verlieft op me bent of was, maarom vertelde je niet meteen de waarheid.barst hij meteen los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 4:32 pm

"Omdat die waarheid te erg voor woorden was" Zei Katherina zacht. "Het spijt me zo, maar we moeten hier weg, voor ze ons opgespoord hebben"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 5:03 pm

rustig aan. zegt Lj die de info niet allenmaal tegelijk kon verwerken. en hij keek katherina aan en liet d info tot zich door dringen normaal kon hij het meteen hebben maar nu hij teveel gedronken had niet. weg..maar de orde dan. en mijn baan bij het ministerie. zegt hij langzaam en zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 5:35 pm

"Als je hier blijft vinden ze je en krijg je een gruwelijke dood, en ik waarschijnlijk ook. Je kan hoe dan ook niet blijven hier, of je word gedood of je vlucht. Je hebt ze te veel last bezorgt en ze willen bloed zien" zei Katherina.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Emptyza maa 26, 2011 5:44 pm

Lj liet de woorden tot zich door dringen en hij vronste, ik heb blijkbaar geen andere keus, vlucht jij met me mee, vraagt hij dan zachtjes hij voelde zich net een bange hond dit was niks voor hem
---

ben eten doei
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





division rs - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
division rs
Terug naar boven 
Pagina 18 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the division

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: