gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Two makes the seal.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Two makes the seal. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:21 pm

rabb keek toe en luisterde en snapte tot er een gedwonge huwelijk binnen kort zou plaatsvinden, dat leek hem snu trouwen met iemand die je nog nieteens zo goed kent laat staan of je van hem houd of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike

Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:21 pm

ok, byee klaas!

Arianna rende een kamer in, ze plofte daar neer op een stoel en sloeg haar handen voor haar ogen. Wat gebeurde er? En waarom gebeurde het zo snel.
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:22 pm

byeee! (:

Nathaniel klopte op de deur en liep dan de kamer binnen. Hij sloot de deur achter zich en leunde ertegen aan. Zwijgend keek hij naar Emma.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:25 pm

Emma keek op, een paar tranen blonken in haar ogen. Ze zag de jongen staan en kwam haastig overeind, ze boog en begon verontschuldigingen te mompelen. 'Het spijt me, u bent net aangekomen en ik ren meteen al weg.. Vergeef me.'
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:28 pm

Nathaniel zuchte. 'Luister, ik heb hier even weinig zin in als jij. Dus ik maak je één ding duidelijk. Ik ben niet van plan om met je te trouwen. Dus de keuze is aan jou om nu tegen je vader te zeggen dat ze het hele plan moeten vergeten, of ik zorg er wel voor dat ik geen geschikte kandidaat voor je ben,' zei hij en keek haar met een serieus gezicht aan.
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:30 pm

mensen ik ga ook slapen morgen examen(maar wel halve dag school:P)
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:31 pm

Emma liet dit even bezinken en rechtte toen haar rug. 'Ik heb het recht niet om tegen mijn vader in te gaan.' zei ze. "Het spijt me, maar als mijn vader dit besloten heeft ,dan zal ik moeten gehoorzamen, voor het welzijn van mijn land. Ookal betekend dit dat u zich onbeschoft zal gaan gedragen, ik zal het negeren, om zo mijn vader te gehoorzamen.' ze boog licht en verliet de kamer. Wat en smerig mannetje, ze begreep nu wel waarom hij zo eng had gekeken net.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:36 pm

hahaha XD

Nathaniel maakte een gefrustreerd geluid. Het voelde verkeerd om het meisje slecht te behandelen, ze was waarschijnlijk zelfs best aardig, maar ze gaf hem geen andere keus. Hij zou alles proberen alleen maar als dat zou betekenen dat hij voor 1 keer in zijn leven zelf een beslissing zou kunnen nemen.

ik ga ook, byeee!
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:38 pm

Byee Sif en Stef, succes morgen allebei. <3

Emma voegde zich weer bij de koning en het gezelschap, alsof er niks gebeurd was. Ze moest zich voorbereiden op een moeilijke tijd.
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 10:58 pm

Julia kwam de koningszaal ingerend, net terug van buiten. Ze glipte vaak naar buiten, gewoon om dwars te zijn. "Sorry vader, ik ben laat" stamelde ze en ze ging snel naar Emma toe. Ze had gevoeld dat er iets mis was. "Em wat is er?" zei ze zacht.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:02 pm

Emma haalde diep adem, ze kon niet alles zeggen, haar vader en iedereen stond erbij. 'Vader heeft nieuws.' zei ze en ze keek Julia even snel aan.

De koning glimlachte naar zijn dochters. 'Emma's verloofde is zojuist aangekomen..' zei hij. 'Jou toekomstige echtgenoot zal ook spoedig arriveren.'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:07 pm

"Wat?!" riep Julia uit. Ze was niet altijd een volmaakt prinsesje en ze had soms nog al uitbarstingen. "Waar heeft u het over? U gaat ons toch niet uithuwen?"
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:08 pm

Emma keek geschrokken naar Julia. Als ze zich even kon inhouden...

De koning keek haar redelijk kwaad aan. 'Julia!' zei hij. 'Je weet dat ik doe wat het beste is voor ons land, hierover valt niet te discussiëren, neem een voorbeeld aan je zuster.'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:11 pm

Julia beet op haar lip maar haar ogen spoten vuur. "Waarom heeft u ons niks verteld? Waarom krijgen we het pas op de dag zelf te horen?!" Ze kon niet geloven dat hun vader het niet eens overlegd had.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:13 pm

Emma was het volledig met haar zus eens, maar ze kon nu niet uitvallen. Niet met Nathaniel's vader erbij..

De koning keek haar fel aan. 'Ik beslis hier wat het beste is voor het land en voor jullie. En daarmee uit.'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:16 pm

Er is nog niet eens een knul voor JuliaxD

Julia keek haar vader aan. "Uw wil is wet vader." zei ze op een beetje sarcastische toon. "Ik hoop alleen dat hij niet oud, vies en eng is."
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:18 pm

Ik wou een jongen maken, wist alleen niet of ik een gast moest maken waarmee iemand uitgehuwelijkt moest worden, of iemand anders. Maar ik kan eventueel wel een dude maken waaraan julia wordt uitgehuwelijkt? ><

Emma onderdrukte een giechel en keek naar Julia.

Haar vader fronste. 'Natuurlijk niet kind.' zei hij. En hij negeerde de sarcastische toon.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:26 pm

Aan jou de keuze:) Jij moet het spelenxD

Julia slikte, natuurlijk kon ze haar vader niet op andere gedachten brengen. Maar zich voor haar leven ketenen aan iemand.. Nooit meer vrij kunnen zijn. Het leek haar gruwelijk. Ze hield van de regels aan de laars lappen. Als ze moest trouwen, en ze zou verliefd worden op een ander.... Het zou gruwelijk zijn..
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:28 pm

XD mij maakt het niet uit, gaat om wat handig is.

Emma boog naar haar vader. 'Vader, excuseert u ons, Julia en ik willen ons graag voorbereiden op het banket van vanavond.'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:33 pm

Nouja we kunnen dan niet op elkaars verloofde verliefd worden maar we verzinnen wel een ander dramaxD

Julia knikte en ze boog ook. Al had ze er een hekel aan, buigen voor je eigen vader. Vervolgens ging ze Emma voor en zodra ze de zaal uit waren werden haar stappen groter en bozer. Ze kon het gewoon niet geloven.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:34 pm

Anders wordt je verliefd op Rabb >< De straatjongen! Nee we verzinnen wel iets ja. Very Happy!

Of maak r lesbisch (lol)

Emma rende achter haar aan. 'Juul!'
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:36 pm

Julia stormde haar kamer in en liet de deur open voor Emma. Ze moesten dit echt even bespreken.

Nou maar dan kan jij niet op iemand anders worden, dus dan moet jij op Rabb worden xD Voor mij maakt het namelijk niet uitxD Maarja we zien wel:P
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:38 pm

XD we zien hoe het loopt, dat is sowieso leuker dan nu al verzinnen. ><

Emma rende achter haar aan en sloot de deur, ze ging naast haar zitten op het bed.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:41 pm

Julia beet op haar lip en keek naar Emma. "Hoe is die van jou?" vroeg ze zacht. Ze hoopte vurig dat haar zus een lieve prins toegewezen gekregen. Dat ze hem aardig vond, maar ze had al gevoeld aan de emotie van haar zus voor ze hierheen kwam dat het waarschijnlijk niet zo was. Waarom had ze hier geen visioen van gehad?
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Emptyma apr 04, 2011 11:44 pm

Emma zuchtte. 'Hij leek aardig op het eerste gezicht. Maar hij heeft me meteen verteld dat hij niet wil trouwen.. Hij gaf me de keuze het zelf aan vader te vertellen, maar dat kon ik natuurlijk niet maken! .. Hij zegt dat hij me net zolang verkeerd zal behandelen tot ik toegeef dat ik hem niet als echtgenoot wil hebben.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Two makes the seal.   Two makes the seal. - Pagina 4 Empty

Two makes the seal.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: