Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do mei 19, 2011 10:07 pm
Aurora schudde driftig haar hoofd. 'Nee.. het gaat wel. Ik wil hier gewoon weg,' zei ze op een wanhopige toon. Nathaniel zuchte. 'Oke, wat jij wilt. Ik zal de prins inlichten dat er een indringer in het kasteel is. Dan zal je er uit gegooid worden,' zei hij en draaide zich om.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra do mei 19, 2011 10:32 pm
'Wat is 'thuis' dan?' vroe Nathaniel verbaasd. Dit werd met de minuut gekker. 'Ik weet niet. Het ene moment lag ik rustig te slapen en het volgende moment wordt ik in het bos wakker met manpaarden die achter me aan gingen,' zei Aurora.
'Aurora' zei ze en zuchte vervolgens. 'Je denkt vast dat ik onzin uitkraam.' Nathaniel keek Emma met een nietswetende blik aan. 'Juist ja,' zei hij en fronste weer.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 24, 2011 12:56 pm
Aurora keek Will peinzend aan. 'Nouja.. Dag dan,' zei ze. Toen draaide ze zich om en liep weer naar buiten toe. 'Nee.. Nouja.. het is wel een beetje vreemd,' zei Nathaniel en grijnsde.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra di mei 24, 2011 2:51 pm
Aurora stopte en keek over haar schouder. 'Ik weet niet,' zei ze aarzelend. 'Stop!' riep Nathaniel uit en blokkeerde haar de weg. 'Blijf hier, ik ben zo terug,' zei hij en keek haar doordringend aan.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo mei 25, 2011 6:05 pm
'Zou je dat doen dan?' vroeg hij.
Emma was ontzettend chagrijnig, ze liep toch die kamer in en deed van die werkkleding aan, dan werd ze tenminste niet de hele tijd aangesproken. Toen liep ze weer terug naar de plek waar Nathaniel haar had achter gelaten.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra wo mei 25, 2011 6:18 pm
Aurora schudde haar hoofd. 'Nee, ik denk het niet,' zei ze en glimlachte. Nathaniel zag Will en kwam hijgend tot stilstand. 'Ik moet met je praten, het is dringend,' zei hij, en merkte toen pas Aurora op. 'Wie is dat?' vroeg hij met een frons. Dit werd steeds gekker.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra ma mei 30, 2011 4:28 pm
Nathaniel keek Will doordringend aan. 'Er is een meisje hier waarvan ik zeker weet dat ze hier niet thuishoort, en ze beweert dat ze droomt. Ik denk dat het misschien de voorspelling kan zijn,' zei hij aarzelend. Aurora liep de gang door en keek naar de schilderijen die er hingen. Het waren allemaal koningen en koninginnen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra ma mei 30, 2011 4:32 pm
Will fronste en keek achterom naar Aurora. 'Zij komt hier ook net aan, en nouja ze snapt niet helemaal hoe ze hier komt.. vreemd verhaal.' hij keek hem aan. 'Het kan ook een indringer zijn.'
Emma werd steeds onrustiger, waar bleef die gozer? Ze liep de richting op waar Nathaniel heen was gelopen.
Onderwerp: Re: Maaike & Sifra ma mei 30, 2011 4:35 pm
Nathaniel keek twijfelachtig voor zich uit. 'En hoe komen we daar achter?' Aurora stond stil voor een schilderij en keek vervolgens naar Will om. Hij leek wel heel veel op de jongen op het schilderij. Fronsend vergelijk ze hem en het schilderij.