Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:04 pm
rabb keek even naar ally, gaat je niks aan zegt hij dan rebels en hij liep koppig door het bos in weg van het dorp en hij bleef de aantrekkings kracht voelen en het werd zlef steeds sterkerder en hij liep op een drafje door tot hij die een rivier kwam daar bleef hij staan en hij keek in het water dat best wel wild stroomde....er was iets dat hem aan trok daar in het water.
dacota rolde met haar ogen, kom op zeg als of ik ooit in de weg zou lopen, en ben maar niet bang ik laat jou het werk doen ik ga alleen mee omdat ik me verveel grinnikt ze en ze floot en dan komt er een bruine merrie aan en ze stapt zonder zadel op, na jou zegt ze dan -----
mijne gaat zijn ei vinden ps de nieuwe afbeelding is dacota
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:08 pm
haha inderdaad XD
Addylyn kwam weer overeind. 'Wat denk je dat we moeten doen?' vroeg ze aan Dureon. Edmund haalde zijn schouders op en spoorde zijn paard aan. 'Lopen,' zei hij en galoppeerde richting het bos.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:15 pm
dacota volgde op een afstandje edmunt en vond het leuk iemand anders bezig te zien.
rabb keek het water in en hij deed zijn wapen riem af zijn schoenen uit en zijn boven kelding uit en dan duikt hij het water in en hij voelt de stroom aan hem trekken maar dan probeert hij toch tegen in te zwemmen en blijft richting zijn gevoel zwemmen en hij ziet iets rond zwarts op de bodem liggen en hij probeert het te pakken maar kwam er niet aan en bij de 2e poging kwam hij er aan en dan voelt hij hoe hij mee getrokken werd door de stroom en hij swom naar boven toe en hij kwam boven en habte naar lucht en hij houd de steen tegen zich aan vast en probeert ergens de rand beet te nemen
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:17 pm
Destiney steeg op Crystal haar rug toen ze de draak gezadeld had en die steeg vrijwel direct op. Ze vlogen weg, in de richting van het dorp, in de richting van de elfen en vooral in de richting van de 2 draken. Destiney hielt zich goed vast. 'Skulblakas ven' Mompelde ze waarna ze haar ogen kort sloot. Toen ze die weer opende hadden haar ogen dezelfde kleur als die van Crystal. Ze keek naar beneden, of ze iets zag.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:17 pm
dureon dacht even na...hij wist niet zeker of hij de dwerg serious kon nemen...."ik denk dat het beste is als er iemand naar gaat kijken...als jij en je draak met de dwerg mee gaan naar dat dorp en een kijkje neemt. ik ga wel terug naar de basis (geen idee of draken rijders die hebben XD) en verwittig de ordeleider." hij knikte naar de dwerg. toen sprak hij in zijn gedahten tot addylyn: "let goed op hem...ik weet niet of we hem kunnen vertrouwen"
Rhadi was tevreden met wat hij hoorden. "dus, vrouwe puntoo....uhm ik bedoel Addylyn, aangenaam. de naam is Rhadi Órquartz." hij stak zijn hand uit naar de elf.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:22 pm
Addylyn keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Rhadi. 'Oke. Komt voor elkaar,' zei ze. Ze schudde Rhadi's hand. 'Aangenaam. Maar als je me ooit nog eens zo noemt hang ik je aan je beentjes ondersteboven in de lucht. Het is dat je het weet,' zei ze waarschuwend. Calloniel liep naar Addylyn toe en ging liggen zodat ze op kon stappen. Edmund galoppeerde verder en keek scherp om zich heen. Hij dacht na.
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:26 pm
rabb wist een steen beet te nemen en trok zich met die vreemde steen in zijn hand aan de water kant en hij schudde zijn waterige haren uit zijn gezicht en hij keek even rond hij was een stukje meegestoomt met de stroming en hij klom verder aan land en hij ging zitten en keek naar de steen op zijn schoot hij was helde zwart..maar dan bewoog het en rabb heild zijn adem in...en wist wat het was een draken ei...en hij keek toe hoe het langzaam uit kwam een er een klein draakje uit kwam( draakje ziet er uit hoe tandloos van hoe tem je een draak)
dacota bleef edmunt volgen en ze gaapte eens verveeld. weetje waar je heen gaat, vraagt ze dan aan hem.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:28 pm
Destiney begon de gedaantes van 2 draken te zien. 'Hou je goed vast.' Met die woorden maakte Crystal een duikvlucht schuin vooruit waardoor personen dichterbij kwamen. Opnieuw knipperde Destiney met haar ogen, wat het effect van de spreuk ongedaan maakte. Crystal bleef in de lucht hangen en Destiney keek naar de 2 draken, 2 elven en de dwerg. Ze hielt hun goed in de gaten. Crystal gromde zachtjes bij het zien van de 2 draken.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:29 pm
Rhadi bulderde het uit. "geweldig!! niet gedacht dat jullie iemand konden beledigen..." grinnikend keek hij naar de draak....en direct verdween zijn grimas...."we gaan toch niet vliegen he?"
dureon knikte naar addylyn en liep met brass de bossen in...hij moest nog iets vragen aan die mens die hier net nog was...
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:32 pm
"Jawel," zei Addylyn kalm. "Hoe wil je anders in je dorp komen?" Calloniel keek met een speelse blik naar Rhadi. Edmund schudde zijn hoofd. "Nee, ik wacht dat ik een spoor van een draak opvang," zei hij.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:34 pm
Crystal keek verbaast op toen ze voelde dat er nog een drakenei was uitgekomen. Ze gromde waarna ze zich omkeerde en terugvloog tot net buiten het bos hier landde ze. Destiney steeg af en keek naar de draak die probeerde de geur van het draakje op te vangen. 'Wat is er gebeurt Crystal? Je kijkt bezorgd.' Crystal keek met haar grote paarse ogen naar Destiney. 'Ik voelde het.' 'Voelde wat?' Destiney keek haar niet begrijpend aan. 'Er is er nog een bij gekomen..' zei ze langzaam. 'Wat nog een rijder?'
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:35 pm
"eh...uhm...vliegen....ik weet niet of dat zo'n goed idee is." ansgtig keek rhadi naar de rode draak. "hij is nog best klein en ik ben niet de lightste dwerg in het land..."
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:37 pm
MAAIKE!! <3 sorry sliep half XD
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:37 pm
hij kent die mens;ptoch zo van zien en ook wel van naam? tuurlijk maaike ---
rabb keek naar het draakje dat nu op zijn schoot zat en even piepte naar hem en met een schijn hoofdje naar hem keek. en rabb glimlachte wat zag die er schitterend uit en hij stak zijn hand naar het diertje uit, en die piepte weer eventjes en duwde zijn kopje tegen zijn hand aan, en voor rabb leek het alsof een schud door hem heen ging en hij zakte ineen, en het draakje piepte en ging op zijn borst kast liggen
dacota reed naast edmunt. ik hoop tot je dat spoor snel vind want ik verveel me zegt ze dan. en ze keek ineens richting een kant ze had de magie golf gevoelt van een draak die een band sluit met een rijder...voelde je dat ook glimlacht ze dan
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:41 pm
ga me niet zeggen dat je eragon niet kent o.O maaike schaamt ge heel diep :O ----------------------------------------------------------------------- Destiney kwam overeind. 'Een klein draakje he zei je?' Crystal knikte. 'Laten we eropaf gaan.' Destiney klom weer in het zadel en Crystal steeg op. Ze keek over de bomen heen, opzoek naar enig tegen van de draak en diens rijder. Als het bij hem ging zoals het bij haar ging zou hij nu wel buiten westen zijn omdat het tegen was verschenen. Ze keek goed zoekend rond en zag toen een jongen liggen met een klein zwart wezentje op diens buik. Ze grijnsde.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:41 pm
hoezo? we hebben al vaker drakenrijders rpgen gedaan XD
Calloniel gromde kwaad naar Rhadi toen hij het woord 'klein' zijn. Addylyn keek Rhadi hoofdschuddend aan. "Hij hou je heus wel," zei ze en klom op Calloniel's rug. Edmund hield zijn paard in. "Ja, kom op daar gaan we heen" zei hij en spoorde zijn paard weer aan. Hij veranderde van richting.
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:43 pm
Ja maar ik heb nog nooit meegedaan, omdat ik het niet ken. En toen hadden wij een keer een orpg gemaakt en zou jij het me uitleggen maar dat is ook nooit gebeurd! XD En ik snap het hele idee niet en dan vind ik het heel lastig om mee te rpgen, en sorry Sanne :C
HAHA ons twilight rpg forum ding is nooit gebruikt, er is nooit een rpg gestart. :Awesome:
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:44 pm
rabb was buiten westen, en het draakje lag opgerold op zijn borst en heild de omgeving in de gaten
dacota glimlachte en volgde edmunt meteen ----- jah heel erg en ik had zoon leuk rpg gemaakt van de wolf pack
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:46 pm
Crystal zette de duikvlucht in en landde op 10 meter van Rabb en het draakje vandaan. Ze gromde toen ze geland was en keek met haar grote ogen naar het kleine draakje. Destiney grijnsde. '' Niet te geloven dat jij ook zo klein geboren bent zei ze terwijl ze afsteeg. Ze liep langzaam op Rabb af en bleef op een meter gehurkt zitten. Ze haalde een klein dood muisje uit een tasje die om haar heup bevestigd was en hielt het het draakje voor. 'Kom maar kleintje.' zei ze zacht.
<---- Twilight hater
feniks vlame
Onderwerp: Re: dragons and riders do jul 07, 2011 1:48 pm
het kleine zwarten draakje ging recht zitten en keek naar de muis en hij smakkte even maar bleef wel zitten en je zag het diertje twijfelen wat hij zou doen of hij dichter bij ging komen of tot hij blij zijn rijder zou blijven en zijn staart ging heen en weer. ---